دسته‌بندی نشده

بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس

معامله و کسب درآمد از طریق فارکس، کار چندان ساده ای نیست و نیاز به تجربه و تلاش بسیاری دارد. پس از خواندن این مطلب از سایت اوپوفارکس می توانید با ویژگی های بهترین بروکرها آشنا شوید. آخرین محل درآمد کارگزاری، چیزی با عنوان بهره شبانه یا SWAP است.

مطمئن‌ترین بروکر فارکس برای ما ایرانیان بروکرهایی است که مراحل تأیید حساب را با توجه به شرایط تریدرهای ایرانی به شدت آسان کرده‌اند. بروکرهای فارکس بروکرهای هستند که به ایرانیان خدمات ارائه کرده و دارای رگوله های معتبر هستند. در وبسایت آکادمی مجیدی راد بروکرهای معتبر فارکس لیست شده اند. اگر قصد معامله در فارکس دارید اولین سوالی که باید به دنبال پاسخ آن باشید، بروکر فارکس چیست می باشد. فارکس همانند بورس اوراق بهادار تهران دارای کارگزاری های مختلفی می‌باشد که افراد برای انجام معاملات در آن باید از طریق یک بروکر فارکس(کارگزاری) اقدام کرده و در آن ثبت نام کنند. خیلی مهم است برای ادامه فعالیت و کسب موفقیت بیشتر تریدرهایی که تسلط و آشنایی کافی به زبان انگلیسی ندارند، سراغ بهترین بروکر فارکس با برخورداری از پشتیبانی زبان فارسی بروند.

فارکس ارز دیجیتال (شباهت و تفاوت های فارکس و ارز دیجیتال)

در واقع اخذ کارمزد بالاتر اما به صورت کاملاً شفاف به مراتب می‌تواند شرایط بهتری نسبت به اخذ کارمزدهای پایین اما با هزینه‌های نامعلوم باشد. که همگی از جمله رگولاتوری هایی با اعتبار متوسط و پایین هستند و خیلی نمی‌توان روی آنها حساب ویژه باز کرد. از این گذشته این رگولاتوری ها از این جهت برای کاربران ایرانی ارائه می‌شود که در جزایری به دور از قوانین مربوط به دولت آمریکا و تحریم‌ها قرار داشته و از این رو ارائه خدمات به کاربران ایرانی با این رگولاتوری ها بلامانع است.

البته توجه داشته باشید که این بونوس، تنها 30 روز اعتبار خواهد داشت. اول از همه، یه بروکر میتونه در آمریکا ثبت شده باشه، اما رگوله جایی رو نداشته باشه. خیلی بروکر های زیادی هستن که الان ثبت شدن و تقلبی اند و هیچ رگوله معتبری هم ندارن. اسپرد مخفی یکی دیگر از چالش‌ها و تقلب هایی است که بروکر ها ممکن است در هنگام انجام معاملات کاربران برای بروکر آنها رقم بزنند. اسپرد مخفی باعث می‌شود تا هزینه معاملات شما چندین برابر بیشتر شده و از این گذشته در بسیاری از مواقع همین هزینه اضافی باعث می‌شود تا معاملات شما در ضرر بسته شود.

  • در میان بروکرهای فارکس مورد بررسی قرار گرفته برخی بروکرهای فارکس از جایگاه بهتری برخوردار هستند که از طریق منوهای زیر میتوانید مستقیما به سایت آن بروکرها منتقل شوید.
  • سرویس‌های تجزیه و تحلیل مالی روزانه، اخبار و ایده‌های تجاری آماده و همچنین خدمات تجزیه و تحلیل رایگان در سایت آلپاری به شما کمک خواهند کرد برای معامله در بازار فارکس تصمیمات صحیحی بگیرید.
  • هر چه میزان اسپرد کمتر باشد برای شما بهتر است چون اگر ارزی را از بروکر بخرید و بعد بخواهید همان را بفروشید باید تفاوت قیمت کمتری بپردازید.
  • همچنین عوامل دیگری همچون سرعت اجرای معاملات نیز می تواند تاثیرگذار باشد که بایستی در کنار سایر موارد (مانند بررسی رگولاتوری و …) مورد توجه قرار گیرد.
  • FXPro در کشورهای انگلیس، قبرس و موناکو شعباتی داشته و انواع مختلفی از حساب ها را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده است.

زمانی که شما با مشکلاتی در رابطه با سپرده های خود بر بخورید نیاز به کسی دارید که بتوانید با او صحبت کنید. در واقع می‌توان گفت که حمایت و پشتیبانی در معاملات بسیار اهمیت دارد. به همین علت گفته می شود که از افتتاح حساب گرفته تا کمک به پلت فرم، پشتیبانی از مشتری و … موارد بسیار ضروری هستند.

رگولاتور آفشور بروکر چیست؟

بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس
دیدگاه‌ها برای بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس بسته هستند