دسته‌بندی نشده

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 / بررسی ابرقدرت های گیمینگ

برخلاف گرافیکهای شطرنجی سنتی، ردیابی پرتوها نحوه عملکرد پرتوهای نور و سایهها را شبیهسازی میکند و گرافیک بسیار غنیتر و واقعیتری ارائه میدهد. خرید لپ تاپ گیمینگ یکی از آن کارایی های خاص است که به دلیل قابلیت حمل آسان آن از طرف گیمرهای حرفهای نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از طرف دیگر، اگر به آن نیاز نداشتید، می توانید آن را خاموش کنید و لپ تاپ خود را به صورت ساده استفاده کنید. صرف نظر از این که از لپتاپ استفاده میکنید یا کامپیوترهای دسکتاپ، در حال حاضر استفاده از نمایشگرهای ۴K مشکلات عدیدهای را به همراه خواهند داشت.برای اطمینان از اجرای بینقص بازیهای درجهی یک جهان در رزولوشن ۴K باید به طور متوسط از ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار در سیستم خود سرمایه گذاری کنید. برای اکثر کاربران جهان، هنوز حتی در بازیهای ESports مانند Overwatch و Fortnite که سیستمهای ضعیف تری طلب میکنند نیز ۴K یک رویا به حساب میآید. ۲۱۶۰ همانطور که از نام ۴K برمیآید چیزی در حدود ۸٫۳ میلیون پیکسل یعنی ۴ برابر رزولوشن ۱۰۸۰p در نمایشگر جای میگیرند. اگرچه این ایدهآل به نظر نمیرسد، حقیقت این است که این ترکیب هنوز برای یک لپتاپ باورنکردنی است و به شما امکان میدهد تقریباً هر چیزی را با حداکثر تنظیمات اجرا کنید.

بنابراین، پردازنده مرکزی کمی ضعیفتر است، نصف رم را دریافت میکنید و باید به سطح بعدی در کارت گرافیک بسنده کنید. با توجه به قیمت، ارزش زیادی از عملکرد در سطح پایه دریافت خواهید کرد. همانطور که گفتیم، در حال حاضر دیگر انتخابهای ما محدود به چند مدل لپتاپ گیمینگ نیست و گزینههای زیادی برای انتخاب از میان جدیدترین لپتاپ های گیمینگ دنیا داریم. در حال حاضر مهم نیست که شما چه مشخصاتی را انتخاب میکنید این لپتاپ بهترین لپتاپ گیمینگ موجود در بازار است. در مقایسه با لپ تاپ Nitro5 AN515-55-58HK PACK GAIMING از ایسر (Acer) که 8 گیگابایت رم و پردازنده Core i5 دارد، محصول لنوو به جرئت انتخاب مناسبتری است. وجود همین گزینههای زیاد سبب شده گیگابایت بتواند جایگاهی برای خود در بین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 دست و پا کند. درحالی که اینتل همچنان یک گزینه محبوب است، پروسسور AMD Ryzen هم به محبوبیتی روز افزون دست پیدا کرده است. قیمت لپ تاپ های گیمینگ لنوو موجود در بازار ایران با بهرهگیری از بالاترین کانفیگ موجود، منطقی و معقول هستند که آنها را در مقابل رقبایشان از سایر برندها به بهترین گزینه ممکن برای خرید تبدیل میکند. اگر بدنبال لپ تاپ لنوو قیمت مناسب هستید این مورد گزینه خوبی برای شما خواهد بود که طبق بررسی های بعمل امده تنها از یک نقطع ضعف برخوردار است که آن کم بودن درگاه های مربوط به USB بوده که در این زمینه امکان استفاده همزمان از چندین مورد را نخواهید داشت.

پنل و نرخ تصویر که فوق العاده برای لپ تاپهای گیمینگ دارای اهمیت است به ترتیب IPS و 144Hz است که وضوح تصویر فول اچ دی آن را تکمیل کرده است. لنوو برای لپتاپ Y530 از یک کیبورد جزیرهای دارای استاندارد AccuType استفاده کرده که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار مناسب، دارای نور پس زمینه میباشد و در واقع یک کیبورد کاملا مناسب برای انجام بازی است. کارت گرافیک Asus RTX 2080 Ti ROG Strix OC در حال حاضر یکی از بهترین نمونههای ساخته شده بدست این کمپانی میباشد. این یکی از دلایل اصلی عدم استفاده از رزولوشنهای ۴K در گوشیهای هوشمند میباشد.

در این قسمت از مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان به همراه مشخصات هر یک را معرفی میکنیم. امروزه و در دنیای مملو از ترانزیستورهای اطراف ما، کمتر چیزهایی یافت میشوند که برجستهتر و هیجان انگیزتر از مجموعههای حرفهای و ۴K گیمینگ باشند حالا چه بر روی بهترین لپ تاپ های گیمینگ جهان و یا در سیستمهای سنگین دسکتاپ. سری B همچنین طراحی بهتری دارد و ایسوس ExpertBook B9 را سبک ترین لپ تاپ تجاری در جهان می نامد. نمایشگرهای ۴K مدتهاست که یکی از آرزوهای اکثر کاربران در سرتاسر جهان بوده است و همهی ما به نحوی دوست داریم که حداقل یک بار در زندگی خود لذت استفاده از آنها را تجربه کنیم. برای اینکه بهتر بدونیم یک لپ تاپ برای اجرای نرم افزار موردنظرتون یعنی رویتو ، حداقل سخت افزاری که نیازه چی هست کافیه عبارت autodesk revit requirements رو تو گوگل سرچ کنیم. این لپتاپها دیگر برای فروش در دسترس نیستند و حتی اگر یکی از آنها را برای فروش پیدا کنید، خرید آن را توصیه نمی کنیم. با توجه به دلایل و توضیحات گفته شده در این مطلب نهایتاً باید گفت که ما به هیچعنوان خرید لپتاپهای گیمینگ با رزولوشن ۴K را توصیه نمیکنیم.

اما درمورد آن دسته از کاربرانی که به دلیل عدم استقرار در یک مکان ثابت و یا توانایی مالی پایین، امکان جمع آوری یک سیستم فول سایز گیمینگ را ندارند چطور؟ لپ تاپ، اما شامل مشاوره خرید لپ تاپ گیمینگ و مشاوره خرید سیستم های کامپیوتری معمولی نیز خواهد بود. یکی از دغدغه های اصلی گیمر ها و علاقه مندان به بازی پیدا کردن یک فروشگاه عرضه کننده لپ تاپ گیمینگ معتبر است؛ فروشگاهی که راهنمای خرید تخصصی رایگان و گارانتی معتبر بر روی محصولاتش ارائه بدهد. در بازی Ghost Wildlands نیز این میزان از ۹۳fps به ۴۸fps افت میکند.

به نظر می رسد، یکی از اهداف مهم AMD در نسل 6000، دستیابی به مصرف باتری بهینه تر بوده است. لپتاپ UX325EA از پردازنده جدید نسل ۱۱ اینتل به نام Core i7 1165G7 بهره میبرد که در کنار پردازشگر گرافیکی Intel Iris Xe، مقدار ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X 3200MHz و ۱ ترابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive)، مجموعه سختافزاری این لپتاپ را تشکیل میدهند که برای کاربری روزانه و مالتیمدیا مطلوب هستند. پردازنده AMD Ryzen 9 5900، 32 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی RTX 3080 و یک SSD با ظرفیت 2 ترابایت از ویژگیهای سخت افزاری این لپ تاپ است. از نظر GPU، در بیشتر لپتاپها از از جی پی یو Nvidia RTX استفاده شده است. با این وجود اظهار نظر قطعی دراینباره مشکل است. اما مشکل اینجاست که در این سایزها، هرچه تراکم پیکسل افزایش مییابد، امکان تشخیص تفاوت در وضوح و شفافیت تصاویر مشکلتر میشود. فراتر از این مقادیر، تشخیص تمایز میان نمایشگرها امری به مراتب دشوار خواهد بود. سی پی یو: استفاده از پردازنده نسل هفتم شرکت اینتل یعنی Intel Core i7-1065G7 با فرکانس 1.3 تا 3.9 گیگاهرتز که سرعت خوبی را در میان لپتاپ های 25 میلیون تومانی در اختیار دارد.

اگر میخواهید لیست لپتاپ های مناسب گیم سال ۲۰۲۲ را ببینید و از لپ تاپ های مخصوص بازی جدید آگاه شوید و یا برای خرید یک لپتاپ گیم بدنبال مشخصات جدیدترین لپتاپ های گیمینگ دنیا هستید، با ما همراه باشید. در بازی Middle Earth : Shadow of War و رزولوشن ۱۰۸۰p با گرافیک اولترا، نرخ فریم بر ثانیهی شما در حدود ۱۵۵fps خواهد بود. حتی اگر بهترین لپتاپ مناسب بازی سال ۲۰۲۱ را خریداری کنید. صفحه کلیدی در اندازه کامل را روی این محصول مشاهده میکنید که دکمههای مخصوص اعداد را هم به صورت جداگانه دارد. اما اگر به RTX 3060 یا بالاتر رسیدید میتوانید از 16 یا حتی 32 گیگابایت رم هم استفاده کنید. بلکه با یک RTX 2060 نیز میتوان در رزولوشن ۴K به خوبی این بازیها را اجرا کرد. این مدل سختافزار رده بالایی ندارد اما پردازنده AMD Ryzen 9 5900HS، 16 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی RTX 3070 را ارائه میکند. لپ تاپ استاندارد ASUS ROG Zephyrus به عنوان یک جایگزین عالی برای هر دو لپ تاپ فوق عمل میکند. این صفحه نمایش 4k را که DUO SE 15 و نرخ رفرش 360 هرتزی ROG Strix Scar 17 را ندارد؛ اما صفحه نمایش 1440p با نرخ تازهسازی 165 هرتز را دارد.

از اقلام همراه این لپ تاپ می توان به شارژر بهترین لپ تاپ گیمینگ اشاره نمود. از دیگر تفاوت های لپ تاپ گیمینگ با دیگر لپ تاپ ها می توان به قیمت بالای آنها اشاره کرد. 2. هرچند بهتر است هنگام بازی، از باتری استفاده نشود و برای دریافت توان بیشتر، لپ تاپ به برق شهری متصل باشد، اما برای استفادههای دیگر، حجم باتری هرچقدر بیشتر باشد، بهتر است. در برخی موارد سرعت ها یکسان است اما قابلیت ها و خدمات سری ROG Strix از TUF بالاتر و بهتر است. اگر بهدنبال یک لپتاپ گیمینگ 360 هرتزی برای اجرای بازیهای رقابتی هستید، ASUS ROG Strix Scar 17 یک گزینه عالی برای بررسی است. مدل G3 15 3500 یک لپتاپ خوب و قدرتمند برای گیم است، البته این مدل در رده لپتاپهای پایینرده قرار میگیرد و نباید انتظار داشت تا چند سال آینده تمامی بازیهای جدید را با بالاترین کیفیت اجرا کند. وقتی به سراغ لپ تاپهای گیمینگ گرانقیمت میروید هم میتوانید انتظار کیبورد مکانیکی را داشته باشید.

از طرفی با فاصله گرفتن از نمایشگرها، پیکسلها کوچکتر دیده میشوند لذا تصاویر به دید شما واضحتر به نظر میرسند. این کارت با قیمت ۱۳۵۵ دلار برای کاربری یک دسکتاپ گیمیگ متوسط ایدهآل به نظر میرسد. این لپ تاپ 2.6 کیلوگرمی ایسوس از نظر پردازنده مرکزی یکی از بهترینها است و زمانی که به این پردازنده مرکزی کارت گرافیک قابل قبول و رضایت بخش اضافه میشود برای شما تضمین میکند که لپ تاپ میتواند از پس کارهای مختلف به خوبی بربیاید. حتی پس از انجام تحقیقات کافی در اینباره، پیدا کردن لپتاپ مورد نظر برای خرید سختی های خودش را دارد. در این مطلب به تفکیک لپتاپ های گیمینگ 2022 از نظر قیمت میپردازیم و مشخصات لپ تاپ های جدید گیمینگ 2022 را بررسی میکنیم. در این مقاله به بررسی برترین لپتاپ های گیمینگ 2022 میپردازیم و لپ تاپ های مخصوص بازی 2022 را به تفکیک قیمت معرفی میکنیم. حالا به نمایشگرهای کوچکتر لپتاپها میپردازیم. در عمل، این امر موجب شده تا نمایشگرهای ۵۵ اینچی ۴K با وجود تراکم پیکسل پایینتر، در مقایسه با یک مانیتور ۲۴ اینچی ۱۰۸۰p شفافتر به نظر برسند.

نرخ رفرش صفحه نمایش این لپ تاپ 360 هرتز و وضوح آن 1080p است. صفحه نمایش 1080p با نرخ تازهسازی 360 هرتز و اندازهی 1703 اینچ است. درواقع تراکم پیکسل در این سایز از نمایشگرها به قدری بالاست که ویندوز نمیتواند مقیاس فونتها را به اندازهی کافی بالا برده و متن را به صورت نرمال نمایش دهد. ممکن است رابط نمایشگر، به خوبی برخی از رقیبانش از ۴K پشتیبانی نکند و مثلاً فونتها پیکسل پیکسل و به هم ریخته ظاهر شوند و یا ویندوز به صورت محو دیده شود. لپتاپهای سری Y لنوو یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ برند لنوو هستند که در سال 2019 به بازار عرضه شدند و دیگر هم مدلهای جدیدتر آنها ساخته نشد. لپتاپ Dell Vostro 3500 – H یکی از بهترین مدلهای این برند است که امکانات بسیار خوبی دارد.

دیدگاه‌ها برای بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 / بررسی ابرقدرت های گیمینگ بسته هستند