اخبار فارس اس ام اس

بهترین روش تبلیغ کاشت مو و ابرو با نرخ بازدهی بالا


راهنمای مطالعه

تصور کنید که کلینیک کاشت مو و ابروی شما همه‌روزه پذیرای تعداد زیادی مراجعه کننده باشد؛ آیا چنین چیزی را رویاپردازی می‌بینید؟ قطعا داشتن استراتژی درست برای تبلیغ کاشت مو و ابرو تنها راهکاری است که این رویا را به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

داشتن تبلیغات هدفمند در هر حوزه‌ای کلید موفقیت جذب مشتری هستند. امروزه با افزایش تعداد رقبا و عرضه‌کنندگان دیگر نمی‌توان هیچ انتظاری از تبلیغات غیرهدفمند داشت. خصوصا وقتی ابزارهای مختلفی بر روی بستر اینترنت متولد شده‌اند.

استفاده از پنل پیامکی برای تبلیغات کلینیک کاشت مو و ابرو می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. پیامک به دلیل قابلیت ادغام با روش‌های دیگر و همچنین امکان ارسال پیامک هدفمند به‌منظور اطلاع‌رسانی، امروزه بسیار رایج شده است. در ادامه به مقایسه این راهکار تبلیغاتی با سایر ابزارها می‌پردازیم.

اهمیت تبلیغات کلینیک کاشت مو و ابرو

تبلیغات در دنیای امروز که غرق در ابزاردهای دیجیتال هستیم، کلید موفقیت هر کسب‌وکاری محسوب شده و صرفا محدود به کلینیک‌های کاشت مو و ابرو نیست. با افزایش تعداد مراجعین برای کاشت مو و ابرو رقابت در این حوزه نیز به‌شدت افزایش یافته است.

تا سال‌ها پیش در بسیاری از استان‌ها کلینیک‌های کاشت مو وجود نداشت و افراد مجبور بودند برای کاشت مو به استان‌های دیگر همچون تهران، شیراز یا تبریز مراجعه کنند. اما امروزه شرایط تغییر کرده و با افزایش کلینیک در شهرهای مختلف رقابت شدیدتر شده است.

از این‌رو تبلیغات نه‌تنها روی افزایش آگاهی از برند موثر است، بلکه به افزایش اعتماد مشتریان و جذب آنها نیز کمک می‌کند. خصوصا زمانی که نمونه کارهای زیادی داشته باشید و از ابزارهای تبلیغاتی مختلف برای اشتراک‌گذاری بازخورد و نظرات مشتریان قبلی استفاده کنید.

بهترین روش تبلیغ کاشت مو و ابرو

انتخاب روش تبلیغاتی درست برای معرفی کلینیک کاشت مو، نه‌تنها کلید موفقیت شماست؛ بلکه به کمک آن زیبایی را به مشتریان خود هدیه می‌دهید. امروزه ابزارهای دیجیتال مثل شبکه‌های اجتماعی، سایت و ابزارهای آنلاین تبلیغات هدفمند را هموارتر کرده‌اند. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

تبلیغات کاشت مو با شبکه‌های اجتماعیتبلیغات کاشت مو با شبکه‌های اجتماعی

۱. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

رسانه‌هایی مثل اینستاگرام و پینترست دارای ماهیت اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو هستند که عموما در دنیای مد و استایل شخصی، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. به همین‌خاطر تبلیغ کاشت مو با شبکه‌های اجتماعی یکی از موثرترین روش‌هاست.

امروزه همه افراد حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی دارند. با انتشار تصاویر قبل و بعد از کاشت موی مراجعین یا با برگزاری لایوهای زنده، سوالات پرتکرار افرادی که نیازمند این خدمات هستند را پاسخ دهید.

دسترسی به مخاطبان زیاد، امکان تعامل مستقیم با آنها و هزینه پایین در مقایسه با روش‌های سنتی، مهم‌ترین مزایای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات کاشت مو هستند. با این‌حال در استفاده از این روش باید صبور باشید و استراتژی مناسبی هم برای تولید محتوا داشته باشید؛ چرا که در دراز مدت نتیجه عالی دارد.

افزایش تجربه و شناخت الگوریتم‌های رتبه‌بندی اهمیت دارد تا از طریق آنها بتوانید دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید. این روش نیازمند تولید محتوای مستمر است که با توجه به رقابت شدید نیازمند هزینه برای تولید محتوای با کیفیت است.

۲. تبلیغ کاشت مو و ابرو با پیامک

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ کاشت مو استفاده از پیامک است که در مقایسه با سایر روش‌ها تاثیر بسیار بالاتری دارد. دلیل آن هم امکان ارسال هدفمند تبلیغات بر اساس رفتار و شناختی است که از مشتریان می‌توانید داشته باشید. پیامک ابزاری در دسترس است که می‌توانید بدون واسطه با مخاطبان در ارتباط باشید.

مهم‌ترین مزیت پیامک امکان گروه‌بندی مخاطبان بر اساس اطلاعات آنها است. به‌عنوان نمونه می‌توانید با گروه‌بندی بر اساس جنسیت خانم‌ها را در گروه افرادی که به دنبال کاشت ابرو هستند دسته‌بندی کنید. یا با ایجاد فرم‌هایی در قالب نظرسنجی اطلاعات افرادی که با مشکل ریزش مو مواجه هستند را پیدا کرده و در گروه دیگری قرار دهید.

وجود ابزارهای متعدد در پنل پیامکی و همچنین قابلیت ادغام آن با سایر ابزارها مثل فرم‌های نظرسنجی، فرم‌های سایت یا اتصال API پیامکی به سایت این اجازه را می‌دهد تا یک طبقه‌بندی حرفه‌ای‌تری هم از مخاطبان داشته باشید.

برای مثال می‌توانید با ارسال پیامکی همچون «ارائه مشاوره رایگان کاشت مو فقط تا پایان هفته در کلینیک فراز» افراد بالقوه‌ای که مشکلات ریزش مو دارند یا قصد دارند از خدمات کاشت مو استفاده کنند را هدف قرار دهید. اگر فرض کنیم این پیامک را به ۱۰۰۰ نفر ارسال کنید و نرخ تبدیل فقط یک‌درصدی از آن دریافت کنید، شما ۱۰ مراجعه کننده خواهید داشت که می‌توانید بسیاری از آنها را تبدیل به مشتری کنید.

سرعت بالا در ارسال پیامک، دسترسی مستقیم و بدون واسطه به مخاطب، نرخ باز شدن بالا(نزدیک به ۹۸ درصد)، هزینه پایین و از همه مهم‌تر قابلیت اجرای کمپین‌های هدفمند و موفق در زمان کوتاه، مهم‌ترین مزایای تبلیغات کاشت مو با پیامک هستند.

برای داشتن کمپین موفق در تبلیغات پیامکی توصیه می‌شود از نمونه متن پیامک تبلیغ کاشت مو استفاده کنید که با استفاده از CTA مناسب، مشتریان را ترغیب به تعامل کرده و نرخ تبدیل را افزایش دهید.

طراحی سایت برای تبلیغ کاشت موطراحی سایت برای تبلیغ کاشت مو

۳. طراحی سایت و سئو

به‌نظر شما روزانه چند هزار نفر در حال جستجوی عبارات مرتبط با «کاشت مو و ابرو» در گوگل هستند؟ و چند درصد از این افراد را می‌توان به مشتری بالقوه تبدیل کرد؟

اگر همین حالا جستجویی در گوگل کنید خواهید دید که بسیاری از کلینیک‌های کاشت مو و ابرو دارای سایت هستند. از طرفی دیگر خدمات مرتبط با طراحی سایت و سئو برای این حوزه را اگر بررسی کنید می‌بینید که در هر دو رقابت بسیار شدیدی وجود دارد. دلیلش واضح است؛ روزانه هزاران نفر در حال جستجو برای بهترین کلینیک کاشت مو هستند.

طراحی سایت و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو راهی بسیار عالی برای تبلیغ کاشت مو است که در بلند مدت می‌تواند جذب مشتری را برایتان فراهم کند. داشتن سایت همچنین به برندینگ شما کمک کرده و اعتبار بالاتری هم در بین رقبا خواهید داشت.

مزایای داشتن سایت برای کلینیک کاشت مو:

با داشتن سایت می‌توانید کنترل کاملی روی درج انواع تبلیغات برای کاشت مو و ابرو داشته باشید. امکان درج نمونه کارها همراه با تصاویر قبل و بعد، امکان رزرو آنلاین نوبت برای مشاوره کاشت مو، ایجاد بخشی برای وبلاگ که کلیه نکات پیش از کاشت و بعد از کاشت مو را درج کنید و… در این روش فراهم است.

با سئو سایت در موتورهای جستجو می‌توانید از بین هزاران جستجویی که می‌شود، مشتریان بالقوه خود را جذب کنید. تاثیری هم که امروزه جستجوی محلی بر رتبه‌بندی نتایج دارد باعث می‌شود تا مشتریان محلی در اولویت قرار گرفته و به همین دلیل تعداد مراجعین زیادی داشته باشید.

تنها ایراد این روش هزینه‌های بالا و نتیجه‌دهی در دراز مدت هستند که باید صبور باشید و با یک استراتژی مناسب به بهینه‌سازی سایت خود بپردازید. در حالی که استفاده از پیامک در کوتاه مدت نتیجه داده و هزینه کمتری هم دارد، اما می‌توانید آن را با سایت ادغام کرده و از پیامک برای اطلاع‌رسانی، دعوت مخاطبان برای بازدید از سایت و… بپردازید.

۴. تبلیغات چاپی و محیطی

با اینکه شاید فکر کنید تبلیغات سنتی منسوخ شده باشند، اما همچنان چاپ بیلبورد و بنر در مکان‌های پرتردد تاثیر خاص خود را روی مشتریان محلی دارد. به‌ویژه زمانی که در جوار مراکزی همچون بیمارستان‌ها، کلینیک‌های زیبایی و آرایشی یا مراکز آموزشی باشد که افراد به بهبود استایل شخصی خود اهمیت می‌دهند.

برای دریافت تاثیرگذاری از این روش باید متن تبلیغ کاشت مو شما بسیار بهینه باشد و از عبارات جذاب همراه با تصاویری که حاوی نمونه‌کارهای عالی باشند استفاده کنید. استفاده از عناوینی همچون «کاشت مو با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا» می‌تواند نگاه رهگذران را به تبلیغ شما جذب کند.

با اینکه این روش تاثیر عالی روی جذب مشتریان محلی دارد، اما هزینه‌های مربوط به اجاره بیلبورد و بنر در میادین و مکان‌های شلوغ بالاست. در مقایسه با روش‌های دیجیتال همچون شبکه‌های اجتماعی یا طراحی سایت نیز تاثیر کوتاه مدتی دارد.

تبلیغات کلیکی کاشت موتبلیغات کلیکی کاشت مو

۵. تبلیغات کلیکی و بنری آنلاین

تبلیغات کلیکی و بنری یا تبلیغات ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای معرفی سایت هستند. از تبلیغات کلیکی در گوگل شروع کنید؛ تبلیغ شما در جستجوهای مرتبط با «کاشت مو و ابرو» بالاتر از نتایج جستجو نمایش داده می‌شود تا بیشترین کلیک را دریافت کنید.

تبلیغات بنری توسط آژانس‌های تبلیغاتی نوع مرسوم دیگر این روش‌ها هستند. این مدل تبلیغات بر اساس رفتار کاربران در اینترنت که توسط کوکی و بازدید از سایت‌هایی با موضوعات یکسان صورت می‌گیرد انجام می‌گیرد. مشابه با تبلیغات در گوگل می‌توان روی هدفمندی این تبلیغ نیز حساب کرد.

هزینه این نوع تبلیغات بالاست و برای اینکه بتوانید بیشترین تاثیر را بگیرید، باید کمپین‌های خود را درست طراحی کنید. رقابت شدید روی تبلیغات کلیکی و از طرفی دیگر احتمال نادیده گرفته شدن توسط کاربرانی که از افزونه‌های ادبلاکر استفاده می‌کنند، شاید باعث شود نتیجه مطلوب را نگیرید. اما در هر صورت موثر هستند.

۶. تبلیغ کاشت مو و ابرو با همکاری کلینیک‌های زیبایی

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات کاشت ابرو و مو همکاری با سایر ارائه دهندگان خدمات در این حوزه است. مثلا می‌توانید با سالن‌های آرایشی، متخصصین بهداشتی و متخصصین پوست و مو وارد همکاری شوید تا از این طریق کلینیک شما را به شبکه‌ای از مشتریان بالقوه معرفی کنند.

برای مثال می‌توانید از آرایشگاه‌ها بخواهید تا شما را به افرادی با ابرو کم‌پشت معرفی کنند. برای تاثیرپذیری تبلیغات نیز می‌توانید کارت‌های ویزیت خاصی را با کد معرفی طراحی کنید تا هنگام مراجعه و در دست داشتن این کارت، مشتری تخفیف دریافت کند. این رویکرد می‌تواند روی افزایش تعداد مراجعه موثر باشد.

به دلیل معرفی توسط یک فرد معتبر، این نوع تبلیغ اعتماد بیشتری به مشتری خواهد داد و از نگرانی‌هایی که در خصوص انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، می‌کاهد. شاید تنها ایراد این روش در ابتدا توافقات سخت طرفین برای روش و نوع همکاری باشد که با کسب تجربه و در دراز مدت می‌توانید به نسخه عالی برسید.

ثبت کلینیک کاشت مو روی نقشه گوگلثبت کلینیک کاشت مو روی نقشه گوگل

۷. ثبت آدرس کلینیک روی نقشه گوگل

ثبت کلینیک کاشت مو روی نقشه گوگل یکی دیگر از راه‌های جذب مشتریان محلی است. برای ثبت آدرس نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید اطلاعات کاملی مثل آدرس سایت، ساعات کاری و تلفن تماس کلینیک خود را ثبت کنید. امکان درج نمونه کارهای قبل و بعد در قالب تصویر و ویدئو را نیز در اختیار دارید.

مهم‌ترین مزیت این روش امکان درج نظر توسط مراجعه‌کنندگان است که می‌توانند با دادن امتیاز ستاره‌ای به کلینیک شما بازخورد دهند. انجام این کار می‌تواند روی افزایش نرخ نمایش و معرفی بیشتر شما در جستجوهای محلی کمک کند.

به همین دلیل پس از کاشت می‌توانید یک پیامک حاوی تشکر به مشتری ارسال کنید که حاوی لینک موقعیت روی نقشه گوگل باشد. از وی بخواهید که با ثبت نظر خود از فرآیند کاشت و همچنین اشتراک گذاری تصویر مو یا ابروی خود، برایتان بازخورد ارسال کند.

تبلیغات پیامکی کاشت موتبلیغات پیامکی کاشت مو

پنل پیامکی؛ بهترین ابزار تبلیغات کاشت مو و ابرو

اینکه هزینه تبلیغات پیامکی برای تبلیغ کاشت مو نسبت به سایر روش‌ها کمتر است، دلیل محبوبیت این روش نیست. بلکه قابلیت مانور بالایی که برای تبلیغات هدفمند دارد مهم‌ترین مسئله است. از طرف دیگر نرخ باز شدن بالای پیامک و امکان تعامل دو طرفه بدون وجود واسطه سبب شده ابزاری کاربردی‌تر باشد.

برای مثال، ارسال پیامکی با متن «کاشت مو با تخفیف ویژه ۲۰٪ فقط تا پایان هفته در کلینیک فراز» می‌تواند حس فوریت ایجاد کرده و مخاطب را به تعامل ترغیب کند. در مقایسه با سایر روش‌ها مانند شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات کلیکی، پنل پیامکی با انعطاف پذیری بالا و قابلیت شخصی‌سازی، بهترین انتخاب برای اطلاع‌رسانی فوری و افزایش مراجعات به کلینیک است.

برخی از ابزارهای حرفه‌ای این روش عبارتند از:

  1. قابلیت ارسال پیامک با هدفمندی جغرافیایی با ارسال بر اساس شهر و استان، نقشه، کد پستی یا ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی.
  2. قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه تلفن پیامکی که امکان ساخت بی نهایت گروه را با اطلاعات کاملی از مشتری داشته و می‌توانید برای ارسال پیامک شخصی سازی شده بر اساس نام و سایر مشخصات مشتری استفاده کنید.
  3. قابلیت ارسال پیامک‌های زمان‌بندی شده و همچنین پیامک یادآور اقساط که مناسب برای کلینیک‌های کاشت مو و ابرو که امکان پرداخت چند مرحله‌ای را دارند.
  4. قابلیت اتصال پنل پیامکی به سایت که امکان ارسال پیامک شخصی‌سازی شده و هدفمند بر اساس پروفایل مشتریان را فراهم می‌کند.

راهنمای خرید پنل پیامکی برای کلینیک کاشت مو

خرید پنل پیامکی خوب، مهم‌ترین مسئله برای داشتن تبلیغات پیامکی هدفمند برای کلینیک کاشت مو است. باید پنلی را انتخاب کنید که امکاناتی نظیر ارسال انبوه، هدف‌گیری منطقه‌ای و گزارش‌گیری دقیق را ارائه دهد. همچنین دارای بانک شماره موبایل بر اساس سن، جنسیت و ترجیحا مشاغل افراد باشد.

سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com یکی از ارائه دهندگان خدمات حرفه‌ای پیامک در ایران است که در کنار ارائه امکانات مورد نیاز برای تبلیغات پیامکی کاشت مو، قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را نیز فراهم نموده است.

قیمت پنل پیامکی تبلیغاتیقیمت پنل پیامکی تبلیغاتی

مطابق تصویر فوق یکی از بسته‌های پیامکی را متناسب با نیاز و تعرفه‌ی ارسال انتخاب کرده و ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. پس از انجام مراحل عضویت می‌توانید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که از طریق پیامک دریافت کردید، وارد حساب کاربری خود شوید و از روش‌های متنوعی که برای ارسال پیامک انبوه وجود دارد استفاده کنید.

جمع‌بندی نهایی

تبلیغ کاشت مو و ابرو رکن اصلی کلینیک‌های زیبایی برای جذب مشتریان جدید هستند. اگر چه استفاده از روش‌های دیجیتال همچون شبکه‌های اجتماعی، طراحی سایت یا روش‌های سنتی موثر هستند، اما از تاثیر پیامک هم نمی‌توان غافل شد. مخصوصا با شرایطی که برای ادغام شدن با سایر روش‌ها فراهم می‌کند.

تبلیغات پیامکی به دلیل سرعت اجرای بالا، ابزار مستقیم برای ارتباط با مشتری و هزینه کم، کارآمدترین ابزار برای تبلیغ کلینیک کاشت مو و ابرو است. با این ابزار می‌توانید به‌راحتی مشتریان خود را در دفترچه تلفن پیامکی گروه‌بندی کرده و از پیامک برای راه ارتباطی آسان استفاده کنید.

اگر هنوز از پیامک استفاده نمی‌کنید، همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فراز اس‌ام‌اس در این زمینه استفاده کنید.



منبع