اخبار فارس اس ام اس

بهترین روش تبلیغ نظافت منزل و خدمات نظافت در محل


راهنمای مطالعه

امروزه با رشد کسب‌وکارهای خدماتی که از حالت شخصی به حالت شرکتی تغییر یافته‌اند، انتخاب روش مناسب برای تبلیغ نظافت منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. خدمات نظافت در منزل امروزه به یکی از پر تقاضاترین خدمات تبدیل شده‌اند که داشتن روش تبلیغی موثر می‌تواند درآمد فوق‌العاده عالی برایتان داشته باشد.

از طرفی دیگر رقابت در این حوزه بسیار بالا است. اگر همین حالا در گوگل عبارات مرتبط را جستجو کنید ده‌ها سایت برای تبلیغ نظافت در محل را خواهید یافت که هر یک به روش های مختلفی فعالیت دارند. از سوی دیگر جستجوهای محلی نیز دست‌خوش تغییر شده و بر اساس موقعیت جغرافیایی، کسب‌وکارهای نزدیک به شما را نشان خواهد داد.

با این‌حال استفاده از روش‌های تبلیغ سنتی یا تمرکز روی روش خاصی در اینترنت پاسخگو نیست. شما نیاز به ابزاری دارید که بتوانید تبلیغات را در یکدیگر ادغام کنید تا بهره‌وری بهتری داشته باشد. پنل پیامکی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در ادامه با بررسی روش های مختلف، نشان خواهیم داد که پیامک چگونه می‌تواند به شما در تبلیغات هدفمندتر کمک کند.

اهمیت تبلیغات برای خدمات نظافت در محل

با توجه به افزایش مشغله‌ای که تمامی افراد این روزها دارند و از سوی دیگر مسائل اقتصادی که سبب شده تعداد اعضای بیشتری از خانواده شاغل باشند، فرصت انجام کارهای منزل محدود بوده و سخت شده است. از همین‌رو مشاغلی مانند نظافت منزل بسیار رونق یافته است. علاوه بر اینکه شاهد افزایش نیروی کار خدماتی هستیم، شرکت‌هایی که نیروی کار را تامین می‌کنند نیز به‌شدت افزایش داشته است.

از این رو تبلیغات نظافت منزل بسیار مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانید مشتریان بیشتری کسب کرده و رقبا را کنار بزنید. خدمات نظافت در منزل عموما به افراد و شرکت‌های محلی سپرده می‌شود؛ از همین‌رو تبلیغات هدفمند که ابزار تمرکز روی مشتریان محلی را فراهم کنند بیشتر مناسب هستند. ابزارهایی که برای تبلیغات استفاده می‌کنید، باید ویژگی‌های زیر را دارا باشند:

  1. امکان جذب مشتریان جدید.
  2. امکان افزایش آگاهی از برند.
  3. افزایش اعتماد مشتریان و وفاداری آنها.
  4. ایجاد تمایز با رقبا و دریافت برتری نسبت به آنها.

بهترین روش‌های تبلیغ نظافت منزل

حال که با اهمیت تبلیغات آشنا شدید، در ادامه به معرفی برترین روش‌های تبلیغ خدمات نظافت در منزل که شامل تبلیغات سنتی و دیجیتال هستند می‌پردازیم. به کمک این روش‌ها می‌توانید به خواسته‌های خود که افزایش تعداد مشتریان ثابت و افزایش درآمد است، دسترسی داشته باشید.

تبلیغات نظافت در محل با درج آگهی در سایت‌های نیازمندیتبلیغات نظافت در محل با درج آگهی در سایت‌های نیازمندی

۱. ثبت آگهی در سایت‌ها

اگر در زمینه خدمات نظافت در محل به‌صورت شخصی فعالیت می‌کنید، استفاده از سایت‌های درج آگهی و نیازمندی همچون دیوار و شیپور می‌تواند اولین گزینه تبلیغاتی باشد. با درج آگهی در این سایت‌ها امکان جذب مشتری را در شهر خود خواهید داشت. مزایای این روش عبارتند از:

  • دسترسی به مشتریان گسترده که می‌توانید از بین هزاران کاربری که در شهر شما عضو هستند، مشتری خود را پیدا کنید.
  • هزینه پایین درج آگهی که معمولا تا چند عدد امکان درج آگهی رایگان است. اما با اتمام بسته باید هزینه پرداخت کنید.
  • امکان هدفگیری جغرافیایی که می‌توانید آگهی خود را در مناطق دلخواه ثبت کنید. مثلا در شهر تهران می‌توانید مناطقی که افراد ثروتمند حضور دارند را برای فعالیت انتخاب کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید.

تبلیغات پیامکی نظافت در منزلتبلیغات پیامکی نظافت در منزل

۲. استفاده از تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی، روشی موثر و کم‌هزینه برای تبلیغ نظافت منزل است. با استفاده از پنل‌های پیامکی، می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی خود را به تعداد زیادی از افراد ارسال کنید. در این روش با توجه به تنوع بالایی که در روش ارسال دارید، امکان هدفگیری مخاطبان با ده‌ها سناریو مختلف فراهم است. از جمله مزایای این روش عبارتند از:

  • دسترسی مستقیم به مخاطبان دارید که بدون واسطه می‌توانید با آنها در تعامل باشید.
  • نرخ خواندن و نرخ تبدیل تبلیغ پیامکی به دلیل کوتاهی متون و در دسترس بودن، نسبت به سایر روش‌ها فوق‌العاده است.
  • تنوع بالایی در هدفگذاری مخاطبان بر اسال موقعیت جغرافیایی، سن و جنسیت دارد. به‌ویژه اینکه می‌توانید بانک شماره مشتریان اختصاصی خود را داشته باشید.
  • هزینه پیامک در مقایسه با سایر روش‌ها کمتر است. تنها با خرید پنل پیامکی و شارژ آن متناسب با تعداد ارسال پیامک، می‌توانید تبلیغات هدفمند و موثر داشته باشید.

در تبلیغات پیامکی به این نکات توجه کنید:

  1. متن تبلیغ پیامک را کوتاه، خلاصه و تاثیرگذار بنویسید. برای نوشتن متن تاثیرگذار می‌توانید از متن تبلیغات پیامکی برای خدمات نظافت در منزل استفاده کنید.
  2. برای اثرگذاری و افزایش نرخ تبدیل از تخفیفات و پیشنهادات ویژه غافل نشوید. مخصوصا در ایامی مانند آخر هفته، تعطیلات نوروز یا پایان تابستان که پیک این شغل محسوب می‌شود.
  3. پیامک را در زمان مناسب ارسال کنید. ترجیحا صبح ساعت ۹ تا ۱۱ یا عصر بعد از ساعات کاری می‌تواند مناسب باشد. برای این منظور می‌توانید از راهنمای بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی کمک بگیرید.

۳. ثبت موقعیت روی نقشه گوگل

این روش برای کسب‌وکارهای خدمات نظافتی مناسب است که چندین نیروی کار داشته و دارای دفتر هستند. می‌توانید با ثبت کسب‌وکار خود روی نقشه‌های آنلاین همچون گوگل، نشان، بلد و… کاربرانی که به دنبال جستجوی خدمات نظافتی هستند را جذب کنید. این روش برای جذب مشتریان محلی و نزدیک مناسب است و باعث می‌شود افرادی که نیازمند دریافت خدمات سریع هستند، از خدمات شما استفاده کنند. از جمله مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این روش شما درگیر تبلیغ کردن نخواهید بود؛ بلکه مشتریان هستند که از طریق جستجو روی نقشه‌ها یا جستجو در گوگل به‌دنبال خدمات شما خواهند بود.
  • روشی کاملا رایگان است که برای افزودن و تبلیغ روی نقشه نیازی به پرداخت هزینه ندارید. به‌سادگی می‌توانید موقعیت خود را روی نقشه اضافه کنید.
  • موجب افزایش مشتریان محلی می‌شود. رتبه‌بندی در جستجوهای محلی مانند «خدمات نظافت منزل نزدیک من» برای کسب‌وکار شما در اولویت خواهد بود.

پس از انجام خدمات نظافتی، پیامکی برای مشتری حاوی لینک موقعیت روی نقشه ارسال کنید و از وی بخواهید که با ثبت نظر و دادن امتیاز ستاره‌ای بازخورد خود را اعلام کند. این کار باعث می‌شود امتیاز شما در نقشه گوگل افزایش یابد و در جستجوها شانس نمایش بیشتری داشته باشید. همچنین امکان درج تصویر و ویدئو را روی نقشه دارید.

تبلیغ نظافت منزل با طراحی سایت و درج موقعیت روی نقشهتبلیغ نظافت منزل با طراحی سایت و درج موقعیت روی نقشه

۴. تبلیغ نظافت منزل با طراحی سایت

یکی دیگر از بهترین روش‌های تبلیغ نظافت منزل طراحی سایت است. داشتن سایت یک امتیاز بسیار مثبت محسوب می‌شود؛ چرا که به برندینگ شما کمک شایانی می‌کند، با تلفیق سایر روش‌های تبلیغاتی می‌توانید استفاده موثرتری داشته باشید و از همه مهم‌تر دارای کلاس کاری است. با داشتن سایت می‌توانید برای خدمات مختلف نظافت منزل مثل نظافت راه‌پله، نظافت سرویس بهداشتی، نظافت شرکت و… صفحه مجزا ایجاد کنید. هر یک از این صفحات برای اینکه در جستجوهای گوگل برای شما مشتری بیاورند نیازمند سئو(بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) هستند.

مزایای تبلیغ نظافت در منزل با ساخت سایت عبارتند از:

  • جذب مشتری از طریق جستجوی گوگل که نرخ تبدیل بالایی برایتان فراهم می‌کند. به‌ویژه در جستجوهایی مانند «نظافت منزل نزدیک من» که مختص مشتریان محلی است.
  • داشتن سایت می‌تواند اعتماد مشتریان را برای دریافت خدمات به‌دنبال داشته باشد. به‌ویژه اینکه به ده‌ها قابلیت برای درج نظرات مشتریان و اشتراک‌گذاری تجربه استفاده از خدماتتان فراهم است.
  • دسترسی ۲۴ ساعته به خدمات شما که می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز خدمات شما را مورد بررسی قرار داده و با تکمیل فرم رزرو، سفارش خود را ثبت کنند.

طراحی سایت ابزاری را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به شکل‌های متنوعی روی انواع محتوا متمرکز شوید. با سئو سایت برای موتورهای جستجو امکان جذب مشتریان بیشتری خواهید داشت که لزوما نیازی نیست از بسیاری تبلیغات مانند روش‌های سنتی چاپی استفاده کرد. در این روش نیز می‌توانید پس از پایان هر نظافت پیامکی برای مشتری ارسال کرده و از وی بخواهید بازخورد خود را در صفحه ارسال فیدبک ثبت کند.

از طریق فرم‌های سفارش خدمات که شماره موبایل، نام و آدرس مشتری را دریافت می‌کنید می‌توانید بانک شماره اختصاصی خود را داشته باشید. از طریق اتصال API پیامکی به سایت می‌توانید سناریو مختلفی را برای ارسال هدفمند پیامک از طریق سایت داشته باشید.

تبلیغ نظافت در محل با شبکه‌های اجتماعیتبلیغ نظافت در محل با شبکه‌های اجتماعی

۵. تبلیغ نظافت منزل در شبکه‌های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از روش‌های تبلیغ نطافت منزل است. این پلتفرم‌ها محیطی عالی برای اشتراک‌گذاری انواع محتوای ویدئویی و تصویری هستند که می‌توانید به‌سادگی مشتریان خود را از این طریق جذب کنید. استفاده از ویدئوهای خلاقانه قبل و بعد از نظافت می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت خدمات شما باشد. تولید محتوا در این رسانه‌ها برای جذب دنبال‌کننده باعث می‌شود که مشتریان همیشگی خود را داشته باشید. مزایای تبلیغ این روش شامل:

  • دسترسی به میلیون‌ها مخاطب برای معرفی خدمات دارید. هرچه تعداد بازدیدهای بیشتری به لطف الگوریتم‌های رتبه‌بندی این پلتفرم‌ها دریافت کنید، شانس دیده شدن و افزایش دنبال‌کننده بیشتر می‌شود.
  • امکان پاسخ به سوالات مشتریان و همچنین تعامل با آنها را به طرق مختلف دارید. ازجمله بخش نظرات، اشتراک‌گذاری در قالب استوری و همچنین پست‌هایی که مختص سوالات متداول باشند. همچنین می‌توانید از بخش هایلایت‌ها برای نظم‌دهی و طبقه‌بندی محتوای خود استفاده کنید.
  • امکان تبلیغات هدفمند با استفاده از همکاری با صفحات مکمل. برای مثال می‌توانید با صفحاتی که موضوع آموزش آشپزی و سایر کارهای مختص خانم‌ها در خانه هستند وارد همکاری شده و در قالب تبلیغ خدمات نظافت منزل خود را معرفی کنید.

در این روش هم می‌توانید با انجام خدمات، صفحه اجتماعی خود را برای مشتری ارسال کنید. با این مضمون که در صورت دنبال کردن شما می‌تواند از جشنواره‌های تخفیف سریع‌تر اطلاع پیدا کرده و همچنین از محتواهای خلاقانه‌ای که در خصوص ترفندهای مراقبت و نگهداری از وسایل مختلف منزل است، استفاده کند.

۶. ایجاد پروفایل در سایت‌های خدمات نظافتی

سایت‌هایی که در زمینه تامین نیرو برای خدمات در محل مانند آچاره راه‌اندازی شده‌اند، بستر خوبی برای فعالیت شخصی هستند. می‌توانید با عضویت در این سایت‌ها و ایجاد پروفایل، به رقابت با سایر همکاران پرداخته و خدمات نظافت در منزل را از این طریق انجام دهید.

این سایت‌ها با سئو قوی که در موتورهای جستجو داشته و در طول سال‌ها تبلیغات هدفمند برندینگ خوبی کسب کرده‌اند، محیط مناسبی برای افرادی با فعالیت شخصی هستند. مشتریان در این سایت‌ها با تکمیل فرم درخواست خدمات می‌توانند نیروی کار مورد نظر را پیدا کنند. مزایای این سایت‌ها نیز عبارتند از:

  • امکان جذب دائمی مشتریانی که به دنبال خدمات نظافت در منزل هستند.
  • اعتبار بیشتر برای یافتن ساده‌تر مشتری که به دلیل برندینگ قوی این سایت‌ها به‌سادگی می‌توانید برای خود نیز اعتبار کسب کنید.
  • مشتریان در این سایت‌ها امکان ثبت نظر و تجربه را پس از انجام کار خواهند داشت که در صورت رضایت بالاتر، امکان انجام خدمات بیشتری نسبت به سایر همکارانتان دارید.

فرآیند برخی از این سایت‌ها به‌صورتی است که می‌توانید پروفایل اختصاصی برای معرفی خدمات و تعرفه خود داشته باشید. برخی دیگر نیز نیروی کار را در قالب نیروی کار شرکت دارند که از الگوریتم خاصی برای انتخاب نیرو استفاده می‌شود.

۷. تبلیغات چاپی و محیطی

تبلیغات چاپی مانند چاپ بروشور، پوستر و کارت ویزیت و پخش آن در مناطق شلوغی همچون ایستگاه‌های مترو، محله‌های مرفه یا مجتمع‌های مسکونی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین، تبلیغات محیطی مثل بیلبوردهای خیابانی نیز به افزایش شناخت برند شما کمک می‌کند. اجاره بیلبورد در میادین اصلی برای کسب‌وکارها مناسب است در حالی که روش‌هایی مثل کارت ویزیت برای افرادی که فعالیت شخصی دارند انتخاب بهتری است. در این روش نیز امکان دسترسی به مشتریان محلی را دارید.

۸. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ نظافت منزل پخش آگهی از طریق تلویزیون و رادیو است. اگرچه هزینه آن بسیار گران‌تر از سایر روش‌ها است، اما امکان دسترسی به میلیون‌ها مخاطب را در گستره‌ای وسیع دارید. این روش برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است که از جمله آنها می‌توان به پلتفرم‌های خدمات در محل اشاره کرد. مزایای این روش عبارتند از:

  • دسترسی گسترده به تعداد مخاطبان زیاد در محدوده‌ای وسیع تر.
  • امکان هدفگیری مخاطبان با استفاده از محتوای آگهی. برای مثال می‌توانید روی خدمات نظافت شرکت تمرکز کنید تا در روزهای تعطیل مانند جمعه انجام گیرد.
  • افزایش آگاهی از برند و اعتماد بیشتر مشتریان که می‌تواند به دلیل پخش آگهی در چنین رسانه بزرگی مورد توجه قرار گیرد.

می‌توانید با استفاده از شماره پیامک اختصاصی این امکان را در محتوای آگهی فراهم کنید تا کاربران با ارسال یک کلیدواژه «مانند عدد ۱» اطلاعات تماس شما را از طریق پیامک دریافت کنند. یا اینکه برای اثربخشی بهتر تبدیل و افزایش نرخ تبدیل، از تخفیف برای دریافت اولین خدمات برخوردار شوند.

تبلیغ نطافت منزل با پیامک تبلیغاتیتبلیغ نطافت منزل با پیامک تبلیغاتی

اهمیت تبلیغ نظافت منزل با پیامک

تبلیغ خدمات نظافت در محل با پیامک به دلیل دسترسی سریع و راحت به مخاطبان، بهترین روش تبلیغاتی است. می‌توانید با ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی مشتریان خود را از تخفیف‌ها و خدمات جدید خود مطلع کنید و آنها را به خرید ترغیب کنید. مخصوصا اینکه پیامک ابزارهای زیر را برای ارسال هدفمند در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • امکان ارسال منطقه‌ای به کمک ارسال بر اساس استان و شهر، کد پستی، از روی نقشه و ارسال پیامک از طریق دکل‌های مخابراتی.
  • امکان ارسال پیامک به بانک شماره مشاغل که می‌توانید با سناریوهای خاصی مشاغل خاصی را هدف قرار دهید که شامل منازل و شرکت‌ها باشد.
  • امکان ارسال پیامک از طریق دفترچه تلفن که امکان ذخیره‌سازی مخاطبان را بر اساس گروه‌های مختلف همراه با برخی جزئیات شخصی‌سازی شده فراهم می‌کند.
  • ارسال پیامک‌های یادآوری که می‌تواند برای مشتریان تکراری که در دوره زمانی خاصی به نظافت منزل می‌پردازند مناسب باشد.

برای خرید پنل پیامکی کافی است از خدمات سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com استفاده کنید. این سامانه پیامکی بیش از ۱۰ سال است که در زمینه ارائه خدمات پیامک انبوه تبلیغاتی فعالیت دارد و کلیه ابزارهای لازم را برای تبلیغات هدفمند در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت پنل پیامکی تبلیغاتیقیمت پنل پیامکی تبلیغاتی

کافی است یکی از بسته‌های پیامکی را متناسب با قیمت ارسال و امکانات ارائه شده انتخاب کنید. پس از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور ورود به پنل کاربری را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد که پس از ورود به حساب کاربری، می‌توانید از امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه برخوردار شوید.

جمع‌بندی نهایی

بهترین روشی تبلیغ خدمات نظافت منزل با ترکیبی از روش‌های مختلف انجام می‌شود. روش‌هایی مانند ثبت آگهی در سایت‌ها، استفاده از تبلیغات پیامکی، طراحی سایت، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات تلویزیونی، کمک می‌کند که روی برندینگ خود تمرکز کنید. این راهکارها برای زمانی که مشتریان خود را وفادارتر از پیش کنید عالی هستند.

در مقابل می‌توانید از تبلیغات پیامکی هدفمند و مقرون به‌صرفه برای اثرگذاری سایر روش‌ها استفاده کنید که با ادغام آنها همراه باشد. مثلا با اشتراک گذاری لینک سایت، موقعیت نقشه یا شبکه‌های اجتماعی اعتماد مشتریان را افزایش دهید. همچنین این روش می‌تواند برای پخش مشتریان بین کانال‌های مختلف و دریافت بازخورد از آنها نیز مناسب باشد.

در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص استفاده از پیامک برای تبلیغات نظافت در محل دارید، کافی است همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان فراز اس‌ام‌اس استفاده کنید.



منبع