بهترین روش تبلیغ دوربین مدار بسته و دزدگیر


فروش دوربین مداربسته و دزدگیر تنها با تکیه بر کیفیت بالای محصولات و برندهای معتبر به دست نمیآید. موفقیت در این بازار به استراتژی تبلیغاتی هوشمندانهای بستگی دارد که ذهن مشتری را هدف قرار دهد. برای تبلیغ دوربین مدار بسته و دزدگیر ترکیبی از روشهای خلاقانه، میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.
رقابت در کسبوکارهای امروزی بسیار شدید است و دیگر مانند گذشته به چند روش تبلیغاتی محدود نیستیم. انبوه پیامک تبلیغاتی از تخفیفها و پیشنهادات جذابی که امروزه همه ما دریافت میکنیم نشان از این شرایط دارد. به همین دلیل است که استفاده از پنل پیامکی بهعنوان راهکاری برای ادغام با سایر روشها، محبوب شده است.
اهمیت تبلیغ دوربین مداربسته برای فروشندگان
امروزه امنیت به دغدغه اصلی تبدیل شده است. افراد و کسبوکارها برای افزایش امنیت شغل و محل زندگی خود به اولین چیزی که فکر میکنند، نصب دوربین مداربسته است. از اینرو فروشندگان دوربین مداربسته نقش مهمی در تامین آرامش مشتریان دارند.
اما بازار آنها به شدت رقابتی است و بدون تبلیغات هوشمندانه و هدفمند نمیتوانند موفقیت بالایی داشته باشند. با وجود روشهای تبلیغاتی متنوع، توصیه میشود به شکلی ترکیبی از آنها استفاده کنید؛ بهویژه پنل پیامکی که در هر کسبوکاری یک ابزار مکمل تبلیغاتی محسوب میشود.
بهترین روشهای تبلیغ دوربین مدار بسته
امروزه با رشد ابزارهای مختلفی که بر روی بستر اینترنت ارائه میشوند، روشهای تبلیغاتی نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. میتوان این روشها را با یکدیگر ترکیب کرده و ضمن دریافت تاثیر بالاتر، تمرکز روی برند و آگاهی از محصول را نیز افزایش داد. در ادامه به بررسی چند مورد از آنها میپردازیم.
۱. تراکت تبلیغات دوربین مداربسته و دزدگیر
توزیع تراکت و سایر روشهای تبلیغات محیطی، همچنان از قدیمیترین روشهای جذب مشتریان محلی است. شاید تصور کنید امروزه با ابزارهای مختلف اینترنتی، این روش تبلیغات دیگر بازدهی را ندارد، اما بدانید که دیدگاهتان اشتباه است.
با پخش تراکتهایی جذاب در محلهتان که ویژگیهایی همچون کیفیت تصویر بالا، قابلیت ذخیرهسازی و دیگر مشخصات را در کنار قیمت متعارف نشان دهد، میتوانید مغازهها، منازل مسکونی یا مجتمعها را برای نصب دوربین جذب کنید.
برای اینکه اثرگذاری این روش را بیشتر کنید، میتوانید از پنل پیامکی استفاده کنید. به اینصورت که با طراحی بنر و تراکتی که حاوی کد دستوری باشد، از مشتریان بخواهید پیامکی که حاوی شماره تماس و یک کلیدواژه انتخابی است به سرشماره پیامکیتان ارسال کنند. برای این مشتریان ۱۰ درصد تخفیف نصب درنظر بگیرید.
این کار کمک میکند ضمن داشتن بانک شماره موبایل از مشتریان بالقوه، آنها را به خرید و نصب ترغیب کنید. علاوه بر این لیستی از مشتریان را خواهید داشت که میتوانید خدمات مرتبط دیگر یا خدمات مکملی که میتوانند برای دوربین مداربسته دریافت کنند را به آنها معرفی کنید.
۲. تولید محتوا در شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی امروزه جایی هستند که اکثر افراد روزانه حداقل ۱ تا ۲ ساعت زمان در آن سپری میکنند. انتشار محتوای ویدئویی خلاقانه از کارکرد دوربینها که کیفیت آن را در شبها، روزهای بارانی و در شرایط نوری مختلف نشان دهد میتواند روی افزایش اعتماد مشتریان موثر باشد.
با ساخت ویدئوهای خلاقانه از دوربینهایی با تکنولوژی بهروز مثل سنسور حرکتی، نشان دادن کیفیت تصاویر، قابلیت دنبال کردن سوژه و… آنها را بهتر معرفی کنید. با داشتن سناریو تبلیغ خلاقانه، افرادی را به عنوان بازیگر داشته باشید که معمولترین روشهای سرقت را از طریق دوربین نشان دهید.
از آنجایی که در پستهای اینستاگرام امکان درج لینک وجود ندارد، میتوانید از پیامک برای دریافت لیست قیمت یا مشاوره استفاده کنید. بدین صورت که از دنبالکنندگان بخواهید با ارسال کلیدواژهای مثل «اینستاگرام» به سرشماره پیامکیتان، لیست قیمت و شرایط خرید را دریافت کنند.
الگوریتمهای رتبهبندی در رسانههای اجتماعی یک مزیت است. بنابراین سعی کنید مطالبی تولید کنید که به بینندگان نشان دهد نصب دوربین مداربسته برای جلوگیری از دزدگیری چقدر میتواند موثر باشد. همچنین میتوانید از تاثیری که این روش برای اثبات جرائم توسط دستگاه قضایی دارد استفاده کنید.
۳. تبلیغ دوربین مدار بسته با پیامک
تبلیغات پیامکی جزو آن دسته روشهایی است که ضمن ارزان بودن، تبلیغات هدفمند با نرخ تبدیل بالا را فراهم میکند. همچنین وقتی با سایر روشها ترکیب شود مانند یک کاتالیزور عمل میکند. فرض کنید دوربینهای نسل جدید با قابلیت دنبال کردن سوژه را وارد کردهاید؛ کافی است پیامکی مانند «نسل جدید دوربین مداربسته با قابلیت دنبال کردن سوژه را همین حالا از فراز سکیوریتی دریافت کنید. اجرت نصب برای ۳۰ خریدار اول رایگان است. تماس بگیرید.» ارسال کنید.
این نمونه متن از چند بعد مهم است:
- به معرفی محصول جدیدی میپردازد که میتواند جلب توجه کند.
- با نصب رایگان برای تعداد محدود، ایجاد فوریت میکند تا نرخ تبدیل را بالاتر ببرد.
- با درج شماره تماس مشتری را مجاب میکنید که برای سیرآب کردن کنجکاوی خود تماس بگیرد.
نوشتن متن تبلیغ مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این منظور میتوانید از نمونه متن تبلیغات پیامکی دوربین مداربسته استفاده کنید که حاوی CTA و لحن مناسب هستند.
بنابراین میتوان گفت تبلیغات پیامکی روشی عالی برای اطلاعرسانی لحظهای هستند که با ایجاد فوریت در ذهن مشتری، میتوانند روی افزایش نرخ تبدیل اثر بگذارند. بهویژه اینکه از قابلیت هدفمندی متنوعی برخوردار هستند و میتوانید آن را با سایر روشها مانند لینک کردن به صفحه اجتماعی یا آدرس سایت ادغام کنید.
۴. تبلیغ دوربین مدار بسته با طراحی سایت
امروزه افراد برای خرید کوچکترین چیزی در موتورهای جستجو تحقیق میکنند. داشتن سایت حرفهای برای خدمات نصب دوربین مداربسته نهتنها موجب افزایش اعتبارتان میشود، بلکه میتواند شما را به افرادی بالقوه که قصد خرید دارند معرفی کند. مسئله مهم در این روش، سئو و بهینهسازی سایت است.
به این معنی که وقتی افراد عبارات مختلفی را جستجو کردند، سایت شما جزو ۳ نتیجه اول باشد. به نظرتان روزانه چند هزار نفر در ایران به جستجوی خدمات نصب دوربین مداربسته میپردازند؟ اگر فرض کنیم ۱۰۰۰ نفر روزانه از این طریق وارد سایت شما شوند و نرخ تبدیل فقط ۰٫۵ درصدی داشته باشید، در هر روز میتوانید ۵ پروژه دریافت کنید.
مقالهای درباره «چگونه بهترین دوربین مداربسته را انتخاب کنیم؟» را منتشر کرده و برای کلمههای کلیدی مثل «نصب دوربین مداربسته در تهران» سئو کنید. افرادی که از این طریق وارد سایت میشوند، برای اینکه به مشتری تبدیل شوند، فرمی برای دریافت شماره تماس آنها وارد کنید.
برای ترغیب آنها به تکمیل این فرم، از ترفندهایی مانند تخفیف استفاده کنید. سپس با پنل پیامکی، به این افراد پیامکی مثل «درخواست مشاوره شما در فراز سکیوریتی دریافت شد! برای برخورداری از مشاوره رایگان و دریافت تخفیف ۲۰ درصد همین حالا با شماره X تماس بگیرید.» ارسال کنید. با انجام این کار آنها به تماس ترغیب شده و میتوانید با فن بیان بازاریابی تلفنی به جذب آنها بپردازید.
۵. استفاده از سایتهای آگهی و خدماتی
سایتهایی مثل دیوار و شیپور بستر عالی برای تبلیغ خدمات نصب دوربین مداربسته هستند. انتشار آگهی با توضیحاتی مثل «نصب دوربین مداربسته با گارانتی دوساله و قیمت مناسب» و افزودن تصاویر باکیفیت، میتواند مشتریان زیادی جذب کند.
برای تمایز آگهی از پیشنهادات خاصی مثل «اولین سرویس رایگان برای مشتریانی که تا پایان ماه ثبت سفارش کنند» غافل نشوید. بعد از انتشار آگهی، مشتریانی که با شما تماس میگیرند را به دفترچه تلفن پیامکی در گروهی جداگانه اضافه کنید. سپس هریک از افرادی که به مشتری تبدیل نشدند را با پیامک هدف قرار داده و از ترفندهایی مانند ارائه تخفیف، سرویس رایگان ۲ دوره یا دیگر موارد مجاب به خرید کنید.
برای افزایش بازدید نیز میتوانید از پلنهایی که این سایتها در قالب نردبان کردن یا فوری ارائه میدهند استفاده کنید. درج تصویر و ویدئو از کارکرد دوربین برای آگهی بسیار موثر است، از آنها غافل نشوید. اگر هم سایت یا شبکه اجتماعی دارید، در متن آگهی معرفی کنید.
۶. ثبت موقعیت تجاری روی نقشه گوگل
یکی دیگر از راههایی که افراد به دنبال خدمات نصب دوربین مداربسته هستند، استفاده از نقشههای آنلاین است. با ثبت محل کسبوکارتان روی نقشه میتوانید افراد محلی که با عباراتی مثل «دوربین مدار بسته نزدیک من» جستجو میکنند را به مشتری تبدیل کنید.
از آنجا که این افراد به دنبال خدمات نصب بوده و مشتری بالقوه محسوب میشوند، این روش تبلیغی نرخ تبدیل بالایی دارد. همچنین رایگان است، قرار نیست زمان زیادی را صرف آن کنید و هر زمان که کسی از آن طریق شما را پیدا کند میتواند به مشتری شما تبدیل شود.
اما برای تاثیرگذاری بیشتر از مشتریان بخواهید که تجربه خود را از خدمات شما در قالب نظر روی نقشه ثبت کنند. میتوانید پس از چند روز نصب، پیامکی حاوی لینک گوگل به مشتریان ارسال کرده و از آنها بخواهید که با درج نظر و ارائه بازخورد همراه تصویر، یک دوره رایگان چکاپ دوربین دریافت خواهند کرد. این کار باعث افزایش امتیاز روی نقشه شده و میتواند شما را با اولویت بالاتری در جستجوها نمایش دهد.
۷. همکاری با سایر فروشندگان
ارتباط با کسبوکارهای مرتبط، مثل شرکتهای بیمه یا فروشندگان قفل هوشمند، میتواند مشتریان جدیدی برای شما بیاورد. مثلا شرکتهای بیمه میتوانند شما را به مشتریانی که دنبال افزایش امنیت خانه یا محل کارشان هستند معرفی کنند. در ازای این معرفی، میتوانید خدمات خود را با تخفیف ارائه دهید و شما نیز در مقابل به مشتریان توصیه کنید از بیمه این شرکتها استفاده کنند.
میتوانید با ارسال پیامکی مثل «با خرید بیمه آتشسوزی از [نام نمایندگی بیمه]، ضمن دریافت تخفیف ۱۰ درصد، از خدمات نصب رایگان دوربین مداربسته فراز سکیوریتی برخوردار شوید.» بفرستید. با این روش اعتماد مشتری را جلب کرده و نرخ تبدیل بالاتری از تبلیغات نیز دریافت میکنید.
پنل پیامکی؛ بهترین راهکار تبلیغ دوربین مدار بسته
وقتی از پنل پیامکی در کنار دیگر روشهای تبلیغ دوربین مدار بسته استفاده کنید، ضمن افزایش بازدهی تبلیغات، راهکاری برای ارتباط مستقیم و سریع با مشتریان دارید. بدون اینکه انتظار طولانی برای دیده شدن تبلیغتان را داشته باشید.
فرض کنید یک کمپین تبلیغاتی ترکیبی در قالبهای پخش تراکت، درج آگهی در دیوار شهر خود و پست اینستاگرامی حاوی تگ کردن روی نقشه منتشر کردهاید. با ارسال پیامک هدفمند به مخاطبان همان منطقه که میتواند با روشهای ارسال زیر صورت گیرد، توجه بیشتری به برند خود جلب کنید.
- ارسال پیامک بر اساس شهر یا استان.
- ارسال پیامک بر اساس کد پستی.
- ارسال پیامک از روی نقشه گوگل.
- ارسال پیامک از طریق دکلهای مخابراتی همراه اول و ایرانسل.
گذشته از همه اینها، همانطور که بارها اشاره کردیم، ارسال پیامکی مثل «۳۰ درصد تخفیف دوربین مداربسته فراز سکیوریتی فقط تا پایان هفته! جزئیات بیشتر: [لینک صفحه اینستاگرام یا آدرس سایت]» میتواند با سایر روشها ادغام شده و سایر کانالهای تبلیغی شما را تقویت کند.
پنل پیامکی صرفا برای جذب مشتری جدید نیست. یکی دیگر از راههای افزایش درآمد خدمات نصب دوربین مداربسته، تمرکز روی مشتریان فعلی است. مثلا میتوانید به مشتریان قدیمی پیامک یادآوری سرویس سالیانه بفرستید. این میزان تنوع برای تبلیغات هدفمند باعث میشود بازدهی بیشتری دریافت کنید.
فراز اساماس؛ بهترین سامانه پیامکی
برای استفاده از پیامک بهعنوان ابزاری قدرتمند در تبلیغات دوربین مداربسته و دزدگیر، انتخاب پنل پیامکی مطمئن و کارآمد مهمترین مسئله است. برای این منظور می توانید از پنل پیامکی استار اس ام اس که دارای امکانات متنوع، پشتیبانی قوی و قیمتگذاری رقابتی است استفاده کنید.
پس از انتخاب یکی از بستههای فوق، با ثبتنام در سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com پیامکی حاوی مشخصات ورود را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد. پس از ورود، میتوانید به بخشهای مختلفی که برای ارسال پیامک تعبیه شده دسترسی داشته و از آنها برای ارسال پیامک هدفمند استفاده کنید.
این پنل پیامکی بدون نیاز به ارائه سفته، امکان ارسال پیامک به بلک لیست را فراهم نموده است. با خرید شماره اختصاصی میتوانید امکان تعامل دوطرفه با مشتریان را داشته باشید که تاثیر تبلیغات شما را افزایش خواهد داد.
جمعبندی نهایی
داشتن استراتژی موثر برای تبلیغ دوربین مداربسته و دزدگیر نیازمند استفاده از روشهای ترکیبی است. روشهایی که روی افزایش توجه مشتریان و اعتماد آنها با کمترین هزینه موثر باشند. با اینکه کانالهای تبلیغی موثری وجود دارد؛ اما آنچه این روشها را قدرتمندتر میکند، استفاده از پنل پیامکی بهعنوان یک ابزار مکمل است.
پیامک به شما کمک میکند تا با ارسال متون کوتاهی که جنبه اطلاعرسانی و ایجاد فوریت دارند، کمپینهایتان را تقویت کرده و نتایج بهتری بگیرید. خصوصا اینکه روی افزایش آگاهی از برند نیز موثر است. با ترکیب هوشمندانه این روشها و استفاده هدفمند از پیامک، میتوانید فروش خود را افزایش دهید و در بازار رقابتی نصب دوربین مداربسته از رقبا پیشی بگیرید.
اگر هنوز هم در ذهنتان علامت سوال برای استفاده از پیامک وجود دارد، همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان فراز اساماس بهرهمند شوید.