بهترین روشهای تبلیغ نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان


تبلیغ نقاشی ساختمان صرفت اتکا کردن به معرفی شم توسط دیگران نیست؛ بلکه امروزه روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که میتواند شما را بهعنوان یک استادکار حرفهای برای خدمات رنگ آمیزی خانه معرفی کند.
هر یک از روشهای تبلیغاتی گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار میدهند. مثلا افراد مسن که زیاد میانه خوبی با رسانههای اجتماعی ندارند را میتوان با استفاده از تبلیغات پیامکی بهتر هدف قرار داد.
صحبت از هدفگذاری شد؛ وقتی تبلیغات شما هدفمند انجام گیرد در هزینههای تبلیغات صرفهجویی شده و همچنین نرخ بالاتری نیز دریافت خواهید کرد. بیایید نگاهی کلی به روشهای تبلیغات نقاشی ساختمان بیندازیم.
اهمیت تبلیغات نقاشی ساختمان
تبلیغات برای هر کسب و کاری ضروری است؛ مشاغل خدمات همچون رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در دنیای امروزی که غرق در بمباران محتوایی هستیم، تبلیغات هدفمند میتواند وجه تمایز با سایر رقبا باشد.
اما با این حال باید از روشهای تبلیغ به شکل هدفمند استفاده کنید. تبلیغاتی که بتواند قبل از هرچیز، اعتماد مشتری را نسبت به کیفیت کار شما افزایش دهد.
چالشهای پیش روی مشاغل رنگ آمیزی ساختمان
با وجود رقابت بالایی که در شغل نقاشی ساختمان و بهطور کلی رنگ آمیزی خانه وجود دارد، اعتماد مشتری به متخصص اینکار چالش اصلی محسوب میشود. از یک طرف مشتریان ترجیح میدهند از فردی متخصص و با تجربه کمک بگیرند و از طرف دیگر این نوع مشاغل وابستگی بسیار شدیدی به تبلیغات دارند.
وجود روشهای متنوع برای تبلیغات نقاشی ساختمان باعث میشود که گاهی نتوان آن نرخ تبدیل مناسب را پیدا کرد. چرا که هنوز نمیدانید عموم مشتریان شما در چه کانالهایی هستند. از اینرو شاید مجبور باشید هزینههای زیادی صرف تبلیغ به روشهای مختلف کنید.
۸ تا از بهترین روشهای تبلیغ نقاشی ساختمان
برای موفقیت در این بازار رقابتی باید از روشهایی استفاده کنید که تست شده و نتیجه خود را پس دادهاند. در ادامه به معرفی ۸ تا از بهترین روشهای تبلیغ نقاشی ساختمان میپردازیم.


امضای خود را روی نقوش حک کنید
برای خدماتی که شامل نقاشی هستند و قرار است نقوش خاصی را طراحی کنید، سعی کنید امضای خود را در گوشه طرحها بزنید. این کار درواقع نشاندهنده نمونه کار شماست.
مشتریان با دیدن طراحی و نقاشیهایی که کیفیت بالایی دارند اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت. توجه به جزئیات و آثار خوب باعث میشود با شما تماس بگیرند.
میتوانید با استفاده از تبلیغات پیامکی لینکی از نمونه کارهای خود را در صفحات اجتماعی معرفی کنید یا اینکه لوکیشن مکانهایی همچون مدارس و پارکها را برای مشتری ارسال کنید تا از نزدیک کیفیت کار شما را بررسی کنند.
تبلیغ نقاشی ساختمان با پیامک را جدی بگیرید
زمانی که مخاطبان در ماههایی همچون شهریور یا اسفند در آستانه رنگ آمیزی خانه هستند، ارسال پیامک میتواند راهکار کلیدی برای تبلیغ محسوب شود. بهویژه وقتی مشتری در بین دهها نقاش گیر کرده و نمیداند کدام شخص را انتخاب کند.
برخلاف سایر روشها همچون شبکههای اجتماعی، روشهای تبلیغ سنتی یا تبلیغات در اینترنت که نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی هستند، پیامک یم روش فوق العاده سریع برای تبلیغات است.
این ابزار امکانات متنوعی را فراهم میکند تا بر اساس رفتار مشتری تبلیغ خود را به صورت هدفمند انجام داده و خدمات خود را به آنها معرفی کنید.


در شبکههای اجتماعی تولید محتوا کنید
شبکههای اجتماعی راهی آسان برای ارتباط با مشتریان است. در این رسانههای میتوانید با تولید محتوای ویدئویی حسابی دیده شوید. صفحه شخصی شما مانند اینستاگرام یک ویترین آنلاین برای نمایش نمونه کارها محسوب میشود.
برای جذب فالور، بهویژه تمرکز روی مشتریان محلی لازم است که با استفاده از هشتگهای پرطرفدار و تعیین موقعیت روی نقشه بازدید افراد محلی را افزایش دهید.
از تبلیغات در رسانههای محلی همچون اخبار شهر مربوطه یا صفحاتی که مختص محله شما هستند نیز میتوانید کمک بگیرید تا با درج استوری و تبلیغ در آنها، دنبال کنندگان بیشتری در زمان کوتاه کسب کنید.
با ارسال لینک صفحه اجتماعی خود از طریق پیامک و با استفاده از سناریو ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی یا ارسال پیامک از روی نقشه، میتوانید از مخاطبان بخواهید که نمونه کارهای شما را مشاهده کنند.
سایت خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بزنید
طراحی سایت نقاشب ساختمان میتواند یکی دیگر از راههای جذب مشتریان محلی باشد. بهشرط آنکه با تولید محتوا روی سایت، آن را برای عبارات جستجو مانند «نقاشی ساختمان در [نام شهر]» سئو کنید.
بسیاری از مشتریان برای یافتن متخصص رنگ آمیزی ساختمان از اینترنت برای جستجو استفاده میکنند. با داشتن یک سایت و با توجه به الگوریتمهای گوگل در رتبهبندی نتایج بر اساس موقعیت جغرافیایی شانس دیده شدن را در چنین عباراتی خواهید داشت.


برای هر یک از خدمات خود شامل رنگ آمیزی، نقاشی، تعمیرات رنگ و… صفحهای جداگانه ساخته و سعی کنید با محتوای مناسب و استفاده از کلمات کلیدی، رتبه آنها را در موتورهای جستجو بالا ببرید. مشتریان با جستجوی این عبارات شما را یافته و میتوانند نمونه کارهایتان را نیز روی سایت مشاهده کنند.
با ارسال پیامک انبوه نیز میتوانید آدرس سایت خود را برای دیدن نمونه کارها درج کنید تا اعتماد و اعتبار بیشتری از جانب مشتری دریافت کرده و شانس گرفتن پروژه افزایش یابد.
تبلیغات چاپی و محیطی هدفمند داشته باشید
تبلیغات چاپی و محیطی مثل چاپ بنر، اجاره بیلبورد، پخش کارت ویزیت و تراکت یکی دیگر از راههای جذب مشتریان محلی است.
توصیه میشود در این روش تبلیغاتی مکانهای بالقوه را برای تبلیغ هدف قرار دهید. برای مثال شهرکهای جدید یا ساختمانهایی که ۳-۴ سالی از ساخت آنها گذشته و حالا نیازمند رنگآمیزی هستند.
باید مکانی برای تبلیغ را انتخاب کنید که جزو معابر اصلی بوده و تردد در آن بالا باشد. همچنین برای افزایش نرخ تبدیل بر روی طرح خود از پیشنهادات خاص و ویژه در قالب تخفیف یا ارائه سرویس هدیه رایگان مثل تعمیرات یا بتونهکاری استفاده کنید.
از بازاریابی دهان به دهان غافل نشوید
بکی دیگر از بهترین روشهای تبلیغ نقاشی ساختمان تبلیغات ارجاعی است. بدین صورت که مشتریان شما را بر اساس تجربه کار یا شناختی که از نمونه کارهای شما دارند به دیگران معرفی کنند.
در این روش قرار نیست کار خاصی انجام دهید. فقط سعی کنید خدمات با کیفیت انجام دهید و رضایت مشتری را جلب کنید. در پایان کر میتوانید از مشتری بخواهید که شما را به دوستان یا آشنایانی که نیازمند این خدمات هستند معرفی کند.
موقعیت تجاری خود را روی گوگل ثبت کنید
معمولا افرادی که در زمینه رنگ آمیزی فعالیت دارند موقعیت تجاری کوچکی را نیز اجاره میکنند تا هم به دیده شدن آنها کمک کند و هم اینکه محل نگهداری از لوازم کارشان باشد. با ثبت موقعیت تجاری خود روی گوگل نیز میتوانید بخشی از مشتریان محلی را جذب کنید.
موقعیت خود را روی نقشه یافته و از طریق منوی «افزودن مکان جدید» اطلاعات خود شامل نام برند، تصاویر و ویدئوهایی از نمونه کارها، شماره تماس و ساعات کاری را درج کنید.


برای اینکه شانستان در نمایش نتایج افزایش یابد از کلماتی مثل «نقاشی ساختمان [نام برند]» استفاده کنید. همچنین با ترکیب این روش تبلیغی با پیامک از مشتریان قدیمی بخواهید که با ثبت نظر در خصوص پروژه شما در نقشه گوگل امتیاز دهند.
از پلتفرمهای آنلاین تبلیغ رنگ آمیزی ساختمان استفاده کنید
استفاده از پلتفرمهای آنلاینی همچون سایتهای آگهی دیور و شیپور یا سایتهای خدمات همچون آچاره یکی دیگر از روشهای خدمات شما به مشتریان هستند.
با ثبتنام در این سایتها ابزاری در اختیار دارید که میتوانید با درج نمونه کارها و شرح خدماتی که انجام میدهید کاربران آنها را جذب کنید.
متناسب با نوع کاکرد سایت میتوانید از این روش مشتریان هدفمند را هدف قرار دهید. برای افزایش شانس موفقیت عناوین و محتوای تبلیغ را بهینهسازی کرده و از تصاویر و نمونه کارهای با کیفیت خود استفاده کنید.


پیامک؛ موثرترین روش تبلیغات رنگ و نقاشی ساختمان
پیامک بهترین ابزار برای تبلیغات هدفمند است که نرخ تبدیل فوقالعاده دارد. برخی از مزایی آن عبارتند از:
- ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتری که میتوانید با نشان دادن نمونه کارها، به تبلیغ نقاشی ساختمان بپردازید.
- هزینه بسیار پایین نسبت به سایر روشها. پیامک میانگین بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان هزینه دارد در حالی که سایر روشها بالای چند هزار تومان خواهند بود.
- نرخ خواندن بالای پیامک که گفته میشود ۹۸ درصد پیامکها در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی بررسی میشوند.
مهمترین ویژگی پیامک قابلیت ادغام آن با سایر روشهای معرفی شده است. پیامک صرفا متن خلاصهای است که اگر به خوبی طراحی شود میتواند توجه مشتری را جلب کند. حال برای افزایش نرخ تبدیل کافی است از کانالهای تبلیغ دیگر با امکان نمایش محتوای بصری همچون نمونه کارها استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغات نقاشی ساختمان
نوشتن متن تبلیغ نقاشی ساختمان از اهمیت بالایی در جذب مخاطب برخوردار است. پیامک شما باید خلاصهای از خدمات را در کنار راه ارتباطی بهتر و همچنین بررسی نمونه کارها از سایر کانالها دربر گیرد. برای مثال:
رنگ آمیزی تخصصی ساختمان خود را به فراز بسپارید. اجرای دقیق، رنگهای با کیفیت و قیمت منصفانه. مشاهده نمونه کارها در: [صفحه اینستگرام]. تماس بگیرید: [اطلاعات تماس]
از اتاق خواب تا نمای بیرون ساختمان؛ جدیدترین تنکیکهای رنگآمیزی ساختمان با متریال استاندارد را از فراز دریافت کنید. مشاهده نمونه کارها: [آدرس سایت]
نقاشی دیوار، سقف، نمای خارجی و بازسازی فضاهای خاطرهانگیز شما با خدمات نقاشی فراز. ارتباط در واتساپ: [لینک واتساپ]
برای اینکه متون خود را تخصصیتر و بهتر طراحی کنید، میتوانید از نمونه متن تبلیغات پیامکی مشاغل کمک بگیرید. سعی کنید متن پیامک خود را تعاملی ایجاد کنید تا مخاطب به آن واکنش نشان دهد.
راهنمای طراحی کمپین تبلیغات پیامکی
برای طراحی کمپین تبلیغات پیامکی به ترتیب زیر عمل کنید:
- ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و سپس یک طبقهبندی برای سناریو ارسال طراحی کنید.
- متن پیامک خود را به صورت خلاصه، گویا، با ارائه پیشنهاد خاص و قرار دادن CTA مناسب برای افزایش تعامل مشتری آماده کنید.
- بسته به مخاطبان هدف زمان ارسال پیامک را انتخاب کنید. ارسال در ساعات ابتدایی روز مثل ۹ تا ۱۱ یا ساعات بعدازظهر مثل ۲ تا ۴ مناسب است.
- پیامک خود را ارسال کرده و سپس با قابلیت گزارشگیری پنل پیامکی و اتکار به ابزارهای دیجیتال دیگر مانند کوتاه کنندههای لینک، کاستیها و نقاط قوت کمپین را بررسی کنید.
اگر هنوز سرویس مناسبی برای ارسال پیامک انتخاب نکردید، میتوانید از خدمات سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com استفاده کنید.
این سامانه پیامکی بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد که قابلیتهای متنوعی را برای شخصیسازی محتوای پیامک و هدف قرار دادن مشتری ارائه میدهد.
با امکانات کلیدی مثل دفترچه تلفن پیامکی مشتریان وفادار خود را داشته باشید. از ویژگی یادآور یا پیامکهای زماندار برای ارسال پیامک برنامه ریزی شده استفاده کنید تا مشتری را برای رنگآمیزی دوباره هدف قرار دهید.
جمع بندی نهایی
همانطور که دیدید روشهای متنوعی برای تبلیغات نقاشی ساختمان وجود دارد. هر یک از این روشها امکان هدف قرار دادن مشتری را به شکل خاص و محدودی فراهم میکنند. اما در این بین پیامک ابزار مکملی است که جدای از تنوع بالا برای هدفگیری، از قابلیت ادغام برخوردار است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تجربه رقبا در استفاده از پیامک برای تبلیغ رنگ آمیزی همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید.