بهترین روشهای تبلیغ قصابی و محصولات پروتئینی +نمونه متن
20 اردیبهشت 1404/
در فروش محصولات پروتئینی همچون گوشت، با چیزی مواجه هستیم که فاسد شدنی است و باید هرچه سریعتر فروش برود. جدای از این وقتی محصول تازه باشد، کیفیت بالاتری دارد که میتواند روی افزایش خرید موثرتر باشد. هیچکسی دوست ندارد گوشت کهنه خریداری کند.
تابستونه و کباب داغش؛ انواع گوشت تازه مناسب باربیکیو و استیک رو با تخفیف ۱۵ درصد از قصابی فراز تهیه کنید. ارسال رایگان برای خریدهای بالای ۲ میلیون تومان. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس]
طراحی سایت و سئو برای فروش آنلاین
هم محلی عزیز؛ تا ساعت ۸ شب فرصت دارید تا گوشت تازه گوسفندی را با تخفیف ۱۵ درصد از محصولات پروتئینی فراز خریداری کنید. اطلاعات بیشتر: [آدرس قصابی]
لذا استفاده از تبلیغات یکی از بهترین راههای فروش سریع محصول است. مخصوصا اینکه روی تبلیغاتی تمرکز کنید که به شناخت بیشتر برند شما کمک کند تا در دراز مدت نیاز نباشد مدام درگیر تبلیغات باشید.
میتوانید در قالب ارائه پیشنهادات تخفیفی مختص اعضای باشگاه این کار را انجام دهید. برای اثرگذاری بیشتر نیز سعی کنید با استفاده از چاپ بنر آنها را جذب کنید. همچنین میتوانید با چاپ یک کد QR که قابلیت دانلود یک فایل pdf یا دسترسی به صفحه وبسایت را داشته باشد، در مورد مزایای این محصولات پروتئینی برای انجام فعالیت ورزشی آنها اطلاعات مشاورهای بنویسید.
کاربردهای تبلیغات پیامکی برای قصابی
این روزها خرید اینترنتی بهویژه برای محصولات روزمره و سوپرمارکتی بهشدت افزایش یافته است. در شهری مانند تهران روزانه هزاران نفر در حال خرید محصولات پروتئنی از سایتها و فروشگاههایی هستند که خود دارای سیستم لجستیک برای ارسال محصول هستند.
از پیامک میتوانید برای تبلیغ محصولات قصابی خاصی استفاده کنید. برای مثال فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای بساط کردن باربیکیو در آخر هفتههاست. میتوانید در این ایام خاص از طریق دفترچه تلفن پیامکی به مشتریانی که چنین محصولاتی در سبد خرید خود دارند پیامک بفرستید.
با استفاده از پیامک آدرس نقشه خود را روی گوگل برای مشتریان وفادار ارسال کرده و از آنها بخواهید که با دادن امتیاز و ثبت نظر در نقشه گوگل، به شما بازخورد دهند.
تبلیغ چاپی و محیطی برای قصابی
حتی میتوانید با قصابیهای سرتاسر شهر وارد همکاری شده و به عنوان یک واسط نیز در این زمینه فعالیت داشته باشید.
دلیل آن نیز نرخ خواندن بالای ۹۰ درصد پیامکها و همچنین قابلیت ادغام آن با سایر روشهاست. کافی است همین حالا با مراجعه به سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com یکی از بستههای پیامکی را انتخاب کرده و ثبتنام خود را تکمیل کنید.
یکی دیگر از راههای تبلیغات قصابی تبلیغات محیطی مانند چاپ بنر و بیلبورد در مکانهای پرتردد است. برای مثال در میادین اصلی و خیابانهایی که نقطه اتصال به شهرکهای مختلف هستند، میتوانید با چاپ بنر و بیلبورد مخاطبان را هدف قرار دهید.
بهینهسازی آدرس قصابی روی نقشه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا به مخاطبان بیشتری پیشنهاد شوید. برای این منظور:
در کنار عنوان برند خود حتما از عباراتی مثل «قصابی، محصولات پروتئینی» استفاده کنید.
تصاویر و ویدئوهای با کیفیت از محصولات و فروشگاه خود را به پروفایل نقشه اضافه کنید.
اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، آدرس سایت و ساعات کاری را به دقت وارد کنید.
برای مقال میتوانید با باشگاههای ورزشی وارد همکاری شوید. همانطور که میدانید بسیاری از ورزشکاران برای تناسب اندام بهدنبال مواد پروتئینی با کیفیت و طبیعی هستند. همکاری با باشگاهها به شما کمک میکند تا محصولات با کیفیت خود را مستقیما به دست آنها برسانید.
برخی چالشهایی که فروشگاه محصولات پروتئینی با آن مواجه هستند عبارتند از:
وجود قصابیهای متعدد در یک محله خاص که رقابت را شدید کرده است.
با بالا رفتن هزینه گوشت خام و افزایش هزینههای اجاره و هزینههای عملیاتی مانند برق، سودآوری کاهش یافته و بودجه تبلیغاتی را محدود میکند.
تغییر عادت خرید مشتریان که بسیاری از آنها به روشهای خرید آنلاین روی آوردهاند.
فصلی بودن تقاضا که باعث شده در ایامی مانند عید قربان و ماه رمضان فروش بیشتر از روزهای دیگر سال باشد.
عدم شناخت قصابیها از رفتار و عادت مشتریان. مثلا بسیاری از آنها اطلاعاتی از مشتریان خاص که گوشی خاصی مثل کبابی برای باربیکیو یا استیک مصرف میکنند را نگهداری نمیکنند تا تبلیغ هدفمند داشته باشند.
در صورت داشتن هرگونه سوال یا دریافت مشاوره رایگان استفاده از پنل پیامکی برای قصابی، همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید.
پس از ثبتنام با استفاده از نام کاربری و رمز ارسال شده از طریق پیامک وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات متنوع ارسال پیامک منطقهای با قابلیت ارائه گزارش تحویل و ادغام با ابزارهای دیگر بررسی آمار مثل کوتاه کنندههای لینک اقدام کنید.
میتوانید با نوشتن متنی از مشتری بخواهید که با ارسال عدد «۳» به سرشماره پیامکی شما، تخفیف یا پیشنهاد خاصی را دریافت کند. یا اینکه از این طریق امکان دانلود اپلیکیشن یا آدرس سایت را برای سفارش آنلاین گوشت مهیا کنید.
تبلیغات پیامکی برای قصابی
یکی از راههای افزایش دنبالکننده در شبکههای اجتماعی ارسال لینک صفحه از طریق پیامک به مشتریان محدوده جغرافیتان است. با ارسال پیامکی که از مشتریان محله خود دعوت کنید شما را در اینستاگرام دنبال کنند، روی تبلیغ قصابی از طریق محتوای چند رسانهای نیز تمرکز کنید.
تبلیغ قصابی از طریق مشتریان (C2C)
شبکههای اجتماعی به بستر عالی برای تولید محتوا تبدیل شدهاند. میتوانید با تولید ویدئوهای کوتاه و خلاقانه به تبلیغ قصابی خود بپردازید. ارائه پیشنهادات تخفیف و ارائه اطلاعات مفید برای نگهداری و مصرف انواع گوشت میتواند دنبال کنندگان شما را افزایش دهد.
از پیامک میتوانید برای یادآوری خرید گوشت نیز استفاده کنید؛ مخصوصا در ایام پرتقاضا مانند عید قربان که بسیاری افراد به دنبال خرید گوشت هستند.
سعی کنید در نوشتن متن این تبلیغات سنگ تمام بگذارید. ارائه پیشنهاد ویژه و قیمت رقابتی میتواند روی کشاندن مشتری به قصابی برای فروش بیشتر موثر باشد.
تبلیغات پیامکی اینجا نیز برای شما کاربردی است. با ارسال پیامک حاوی آدرس سایت یا دانلود اپلیکشن آنلاین سفارش گوشت، میتوانید افراد محدودههای خاص جغرافیایی را هدف قرار دهید.
تبلیغ قصابی با تولید محتوا در شبکههای اجتماعی
اگر سایت یا اپلیکیشن خرید آنلاین گوشت داشته باشید، میتوانید از پیامک برای اطلاعرسانی از تخفیفات مشتری استفاده کنید. بدین صورت که مشتری از زمان ارسال و همچنین زمان تحویل اطلاع یافته و جهت دریافت سفارش در محل حضور داشته باشد.
جمعبندی نهایی
بهترین روش تبلیغ قصابی استفاده از پنل پیامک است که امکانات متنوعی را برای تبلیغات هدفمند در اختیار قرار میدهد. پیامک ابزاری برای ارتباط مستقیم با مشتری است که نیاز به تجهیزات خاصی نداشته و هیچ واسطهای هم بر خلاف تبلیغات اینترنتی وجود ندارد.
شاید فکر کنید همانی که محصولات با کیفیت داشته و در بهترین نقطه شهر قرار داشته باشد. در حالی که برخی فروشگاهها هستند که با وجود قرارگیری در مکانی کاملا پرت فروش بهتری دارند. دلیل آن نیز استفاده هوشمندانه از تبلیغات است.
یکی دیگر از روشهای تبلیغ قصابی از طریق مشتریان است که قرار نیست شما کار خاصی انجام دهید. بلکه باید کیفیت محصول و رفتار با مشتری را طوری انجام دهید که باعث شود مشتریان شما را به دیگران معرفی کنند.
یا اینکه در مناسبات خاصی که مصرف و تقاضای گوشت بیشتر است به تبلیغ از این طریق بپردازید. برای مثال در شب عید که بیشتر ما ایرانیان سعی میکنیم پلو داشته باشیم، با ارسال پیامکی مثل «گوشت پلو شب عید رو از فراز با تخفیف ۱۰ درصد تهیه کن. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس یا آدرس قصابی]» مشتریان را در چنین شب خاصی جذب کنید.
ارسال پیامک یادآور خرید
در ادامه این مقاله ضمن اینکه شما را با بهترین روشهای تبلیغات فروشگاه گوشت آشنا میکنیم، به معرفی نکات، ترفندها و مقایسه تبلیغات پیامکی خواهیم پرداخت.
اهمیت تبلیغات برای قصابی
برای جذب مشتریان جدید و تبدیل آنها به مشتری وفادار، تبلیغ قصابی و محصولات پروتئینی مثل هر شغل و حرفه دیگری نیازمند داشتن استراتژی برای تبلیغ است. امروزه در هر شهر کوچک و بزرگی میتوان بهراحتی دهها قصابی و فروشگاه گوشت یافت؛ اما کدامشان فروش بیشتر و بهتری دارند؟
با مخاطبانی مواجه هستید که عموم آنها رهگذر هستند؛ بنابراین:
در نوشتن متن تبلیغات از جملات کوتاه و تاثیرگذار استفاده کنید. پیام شما باید به سرعت خوانده و بررسی شود.
از تصویر با کیفیت استفاده کنید. استفاده از تصاویری که نشانگر هویت و نام برند شما باشند میتواند روی ذهن مشتری تاثیر بگذارد.
آدرس قصابی و شماره تماس را به وضوح و در ماکن مناسب قرار دهید.
از رنگهای قرمز و نارنجی که بیشترین تاثیر را برای محصولات پروتئینی دارند استفاده کنید. همچنین از فونت مناسبی برای نوشتههای خود استفاده کنید که خوانایی لازم را داشته باشند.
نقشههای آنلاین مانند گوگل، نشان و بلد یکی از بهترین روشهای جذب مشتریان هدفمند هستند. خصوصا مشتریانی که خارج از محدودیت جغرافیایی باشند. با ثبت آدرس قصابی روی نقشه میتوانید افرادی که به دنبال خرید گوشت و محصولات پروتئینی هستند را جذب کنید.
کاربردهای متنوعی برای استفاده از پیامک در تبلیغ قصابی و فروشگاه محصولات پروتئینی وجود دارد. در ادامه سعی میکنیم به صورت موردی چندتا از آنها را همراه با مثال و نمونه متن پیامک تبلیغات قصابی معرفی کنیم.
ارسال تخفیفات و پیشنهادات ویژه
راهنمای مطالعه
تنها راه غلبه به چالشهای فوق استفاده هوشمندانه از تبلیغات مناسب است. در ادامه این مقاله شما را با روشهای تبلیغاتی آشنا میکنیم که نکات و مثالهای کاربردی در خصوص حل این مشکلات نیز ارائه شده است.
بهترین روشهای تبلیغ قصابی و محصولات پروتئینی
برای نمونه با قابلیت هدفگیری پنل پیامکی بر اساس موقعیت جغرافیایی که شامل ارسال پیامک از روی نقشه یا ارسال پیامک از کد پستی است، کاربران محله خود را هدف قرار دهید.
ارسال پیامکهای اطلاع رسانی
عید قربان نزدیک است؛ گوشت تازه و کشتار روز را با ارسال رایگان برای اینروز پیشخرید کنید. اطلاعات بیشتر: [لینک پست در شبکه اجتماعی]
در دنیای امروز که با بمباران انواع محتوا سروکار داریم، موفقیت قصابی مثل هر شغل دیگری به توانایی در جذب و حفظ مشتریان از طریق تبلیغات هوشمندانه بستگی دارد. هریک از روشهای تبلیغ قصابی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.
با طراحی سایت و سئو آن روی کلماتی مثل «خرید آنلاین گوشت، خرید گوشت» میتوانید روزانه دهها و حتی صدها مشتری داشته باشید. به شرط اینکه بتوانید پاسخگوی این تعداد سفارش باشید.
برای تبلیغات هدفمند بهتر است با استفاده از سناریوهای خاصی در محتوا، مشتریان خود را هدفگیری کنید. برای این منظور به نکات زیر دقت کنید:
در محتوای خود از تصاویر، موزیک و افکتهای جذاب و با کیفیت استفاده کنید. استفاده از متن تبلیغاتی قصابی تاثیرگذار را نیز فراموش نکنید و در انتها سعی کنید با ارائه یک پیشنهاد تخفیف یا هدیه خاص مشتری را میخکوب کنید.
با استفاده از هشتگهای مناسب و همچنین انتخاب لوکیشن روی نقشه سعی کنید مشتریان هدفمند را در محدوده جغرافیایی مدنظر هدفگیری کنید.
پستهای و محتوای تعاملی برای جذب مخاطب بیشتر تهیه کنید. برای مثال با برگزاری مسابقات آنلاین یا ایجاد محتوای پرسشی که مخاطبان از طریق بخش نظرات با آن در تعامل باشند استفاده کنید.
اما با اینحال میتوانید برای تقویت این روش تبلیغاتی از راهکارهایی مثل دادن تخفیف به مشتریان خاص استفاده کنید. برای مثال یک قصابی در شهر تهران با راهاندازی کمپینی که امکان خرید اقساطی گوشت را برای فرهنگیان فراهم کرده، موفق شده است تا این قشر را به مشتری وفادار خود تبدیل کند.
همکاری با سایر کسب و کارها
برای مثال یک قصابی با ارائه تخفیف ۲۰ درصد روی گوشت خود توانست در عرض یک روز مشتریان محلی را جذب کرده و محصول کشتار ۳ روز قبل خود را به فروش برساند.
چالشهای پیش روی فروشگاه محصولات پروتئینی
از جمله مزایایی که پیامک تبلیغاتی برای قصابی فراهم میکند عبارتند از:
هدفمندی بسیار بالا: که امکان ارسال تبلیغات بر اساس سناریوهای خاص همچون محدوده جغرافیایی، مخاطبین با سنین یا جنسیت خاص، مخاطبین خاص یک اپراتور و… فراهم میکند.
هزینه بسیار پایین: ارسال یک پیامک تک صفحهای نهایتا شاید ۱۵۰ تومان برای شما هزینه داشته باشد. در حالی که سایر روشهای تبلیغاتی که در ادامه معرفی میکنیم به صورت میانگین چندین هزار تومان هزینه بهازای هر مخاطب دارند.
سرعت بسیار بالا: پیامکها خیلی سریع به دست مشتری میرسند و تاثیر خود را میگذارند. کافی است از متن تبلیغاتی قدرتمندی برای تبلیغ قصابی استفاده کنید تا در همان لحظه خواندن، مشتری را جذب کند.
امکانات متنوع برای تبلیغات: یا پیامک میتوانید در قالب پیامکهای تکرار شونده و زماندار به تبلیغ محصول بپردازید. همچنین نیاز به دانش مارکتینگ نخواهید داشت.
نمونه متن تبلیغات پیامکی قصابی و فروشگاه گوشت
فقط تا فردا فرصت دارید تا از تخفیف ۱۰ درصد روی انواع گوشت مرغ و گوساله استفاده کنید. اطلاعات بیشتر: [آدرس سایت یا قصابی]. فراز، طعم واقعی گوشت.
برخی از آنها مشتریان خاصی را هدف قرار داده و برخی دیگر کمکم در حال پیوستن به خاطرات هستند؛ چرا که با وجود ابزارهای اینترنتی و دیجیتال نرخ تبدیل به شدت پایینتری دارند. اما در این بین تبلیغات پیامکی بهترین انتخاب است.
در ادامه به معرفی بهترین روشهای تبلیغات قصابی و فروشگاه محصولات پروتئینی میپردازیم. راز موفقیت در این روشهای تبلیغاتی استفاده ترکیبی از آنهاست؛ چرا که هر گروه از مشتریان را میتوان از طریق کانال خاصی هدف قرار داده و جذب کرد. جدای از این با استفاده ترکیبی میتوانید هزینههای کمپین تبلیغاتی خود را بهتر مدیریت کنید.
ثبت لوکیشن قصابی روی نقشه
با ارسال پیامکهای حاوی پیشنهاد تخفیف میتوانید مشتریان را به خرید گوشت از قصابی تشویق کنید. در پیامکهایی با این مضمون سعی کنید که پیشنهاد وسوسهاگیز ارائه دهید. همچنین محدود کردن زمان برخورداری از تخفیف را فراموش نکنید.
این کار موجب ایجاد فوریت میشود تا مشتری برای از دست ندادن پیشنهاد سریعتر جهت خرید مراجعه نماید. بدین ترتیب نرخ تبدیل و فروش افزایش مییابد.