اخبار فارس اس ام اس

بهترین روش‌های تبلیغ خشکشویی با نرخ وفاداری بالا


راهنمای مطالعه

تبلیغ خشکشویی این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان محلی را جذب کنید، مشتریان وفادار خود را داشته باشید و درامد خود را به خیالی آسوده افزایش دهید. خشکشویی جزو مشاغلی است که این روزها در شهرهای بزرگ حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

تغییر رفتار مشتریان به سمت دریافت خدمات آنلاین سبب شده تا جستجوهایی مثل «خشکشویی نزدیک من» بسیار مورد توجه قرار گیرد. لذا استفاده از روش‌های تبلیغاتی دیجیتال بیشتر از تبلیغات سنتی مورد توجه قرار گرفته است.

اما با این وجود نباید از دیگر روش‌ها غافل شد. برای مثال تبلیغات پیامکی پلی ارتباطی بین روش‌های مختلف محسوب می‌شود که به دلیل در دسترس بودن و ارتباط مستقیم با مشتری، می‌توانید با آن مشتری را به سایر کانال‌های تبلیغی هدایت کرده و نرخ تبدیل بالاتر و موثرتری دریافت کنید.

دلایل اهمیت تبلیغات خشکشویی

امروزه بدون داشتن تبلیغات نمی‌توان انتظار مشتریان زیادی داشت. تبلیغات این امکان را برای هر کسب‌وکاری فراهم می‌کنند تا مشتریان هدف خود را جذب کرده و با تمرکز روی مشتریان وفادار، خیال آسوده‌تری برای درآمد دائمی داشته باشند.

مهم‌ترین دلایل اهمیت تبلیغات خشکشویی عبارتند از:

  • جذب مشتریان محلی
  • افزایش آگاهی از برند و خدمات
  • رقابت در بازار و اثرگذاری بیشتر
  • افزایش نرخ تبدیل
  • افزایش مشتریان وفادار
  • افزایش درآمد

در دنیایی که مشتریان با وجود رقبای مختلف با گزینه‌های مختلف مواجه هستند، تبلیغات کلید موفقیت شما خواهد بود. بنابراین باید با استفاده هدفمند از روش‌های تبلیغاتی، مشتریان خاص خود را داشته باشید.

۸ تا از بهترین روش‌های تبلیغ خشکشویی

در ادامه به معرفی ۸ تا از بهترین روش تبلیغ خشکشویی می‌پردازیم که می‌توانید با استفاده ترکیبی از آنها بهترین نرخ نمایش و تبدیل مشتری را دریافت کنید.

تبلیغات خشکشویی محیطیتبلیغات خشکشویی محیطی

۱. تبلیغات چاپی و پخش تراکت تبلیغ خشکشویی

تبلیغات چاپی و محیطی مثل پخش تراکت، چاپ بنر و بیلبورد در میادین اصلی شهر از دیگر روش‌های تبلیغ خشکشویی محسوب می‌شوند. در این روش می‌توانید مشتریان محلی را هدف قرار دهید.

برای افزایش بازدهی با تبلیغات چاپی، لازم است که طراحی مناسب و جذابی برای آگهی خود درنظر بگیرید. از متن و رنگ‌بندی مناسب، فونت جذاب و همچنین تصاویر و آیکون‌های خیره‌کننده استفاده کنید تا نگاه مشتری را به خود جلب کند.

این روش تبلیغ شاید امروزه دیگر کمتر مورد توجه قرار بگیرد. اما در جذب مشتریان محلی به‌ویژه وقتی در میادین اصلی پخش و نصب شده باشد موثر است. هزینه‌های چاپ و خرید کاغذ نسبتا بالاست و از طرفی دیگر اجاره جایگاه بیلبورد و بنر از شهرداری بسیار زیاد است که شاید برای خشکشویی‌های محلی کوچک مناسب نباشد.

برای افزایش اثرگذاری می‌توانید آن را با پیامک ادغام کنید. با نوشتن متنی مانند «دریافت ۲۰ درصد تخفیف اولین سفارش با ارسال عدد ۳ به شماره پیامکی ۳۰۰۰XXXX» می‌توانید مشتری را ترغیب کنید که به مشتری بالقوه تبدیل شود.

قابلیت کد خوان سامانه پیامکی این امکان را خواهد داد تا افرادی که کد دستوری عدد ۳ را ارسال کرده‌اند را به صورت خودکار در یک گروه جداکنه در دفترچه تلفن اضافه کنید. سپس کسانی که هنوز مراجعه نکرده‌اند را جدا کرده و سعی کنید با پیامکی دیگری آنها را جذب کنید.

۲. تبلیغات پیامکی خشکشویی

بهترین روش تبلیغ خشکشویی پیامک است. پیامک ابزار ارتباطی است که بدون واسطه، بدون نیاز به تجهیزات خاص، به صورت مستقیم و سریع با مخاطب در تعامل خواهید بود.

هزینه‌های تبلیغ خشکشویی با پیامک نسبت به سایر روش‌ها بسیار کم است. ارسال یک پیامکی تبلیغاتی یک صفحه‌ای شاید نهایتا ۲۰۰ تومان هزینه داشته باشد. در حالی که چاپ و پخش یک تراکت، تهیه یک پست شبکه اجتماعی یا سئو سایت چندین هزار و حتی چند صد هزار تومان هزینه دارد.

با استفاده از پیامک امکان هدفگیری مشتریان را در اختیار دارید. قابلیت‌های متنوعی که سامانه پیامکی فراهم می‌کند این اجازه را خواهد داد که پیامک‌ها را بر اساس سن، جنسیت، اپراتور، شغل و موقعیت جغرافیایی مشتریان ارسال کنید.

همچنین تبلیغات پیامکی نیازمند تخصص دیجیتال مارکتینگ یا دانش بازاریابی نیستند. خیلی راحت می‌توانید با استفاده از نمونه متن تبلیغات پیامکی مشاغل یک متن تبلیغ مناسب برای خود نوشته و با یک CTA مناسب، بر روی مشتری تاثیر بگذارید.

از پیامک می‌توانید برای اطلاع‌رسانی نیز استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا ارتباط موثرتری به جای تماس تلفنی با مشتریانی که مشاغل حساس دارند داشته باشید.

لباس‌های شما آماده تحویله. همونطور که انتخاب کرده بودید، پیک رایگان خشکشویی فراز ساعت ۸ شب برای تحویل مراجعه می‌کنه.

۳. طراحی سایت خشکشویی

به نظر شما جستجوی روزانه خدماتی همچون «خشکشویی آنلاین» یا «خشکشویی در تهران» روزانه چه تعداد است؟

با توجه به جمعیت بالای شهر تهران، پتانسیل بالایی برای افزایش سفارش خشکشویی از طریق جستجوهای گوگل فراهم است. در این شهر شلوغ افراد زمان کافی برای مراجعه حضوری را ندارند و تقریبا همه خشکشویی‌های معروف دارای نیروی پیک اختصاصی برای دریافت و تحویل البسه هستند.

طراحی سایت خشکشویی آنلاینطراحی سایت خشکشویی آنلاین

می‌توانید با طراحی سایت خشکشویی و سئو آن برای کلمات کلیدی پرجستجو این افراد را جذب کرده و به مشتری دائمی خود تبدیل کنید.

هزینه طراحی سایت برای تبلیغ خشکشویی شاید چیزی در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان باشد. اما در مقابل هزینه‌های سئو و تولید محتوا بالاتر است که باید به صورت مستمر روی آنها تمرکز کرد.

با اینکه مدت زمان زیادی طول می‌کشد که سایت خود را برای کلمات سئو کنید، اما مطمئن باشید که از طریق سایت می‌توانید تعداد بسیار بالایی سفارش دریافت کنید. با این حال پیامک روش سریع‌تری برای تبلیغ است که پیشنهاد می‌شود تا بهینه شدن سایت از آن به عنوان ابزار مکمل استفاده کنید.

۴. معرفی خدمات خشکشویی با شبکه‌های اجتماعی

یکی دیگر از بهترین روش تبلیغات خشکشویی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. امروزه همه مردم در حال استفاده از این رسانه‌ها بوده و صفحات مورد علاقه و کسب‌وکارهایی که از خدماتشان استفاده می‌کنند را دنبال می‌کنند.

می‌توانید با تولید محتوای مفید همچون نکات نگهداری از البسه و ویدئوهای آموزشی دیگر آنها را درگیر محتوای خود کنید. الگوریتم این رسانه‌ها بر اساس علایق پایه‌گذاری شده است.

باید علاقه مشتریان خود را یافته و مطابق با آن محتوای خلاقانه تولید کنید تا شما را دنبال کنند. هرچه دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید که بیشتر شامل افراد محلی و نزدیک به کسب‌وکارتان باشند، شانس تبدیل آنها به مشتری بالاتر است.

با ارسال پیامک حاوی لینک صفحه اجتماعی می‌توانید از مشتریان وفادار خود بخواهید تا شما را دنبال کنند و ویدئوهای مفید برای خدمات خشکشویی را مشاهده نمایند.

۵. ثبت موقعیت خشکشویی روی نقشه

یکی از راه‌های تبلیغ رایگان خشکشویی استفاده از نقشه‌های آنلاین مانند گوگل مپ، نشان و بلد است. با درج موقعیت خشکشویی روی نقشه، افرادی که عبارات «خشکشویی نردیک من» را جستجو کرده و به دنبال این خدمات هستند شما را پیدا می‌کنند.

از آنجا که این افراد با جستجو به دنبال خدمات خشکشویی هستند، نرخ تبدیل بالاتری داشته و مشتری بالقوه محسوب می‌شوند. بنابراین باید موقعیت خود را با اطلاعات به‌روز و باکیفیت ثبت کنید.

ثبت خشکشویی روی نقشه گوگلثبت خشکشویی روی نقشه گوگل

برای موقعیت خود تصویر و ویدئوهای با کیفیتی انتخاب کنید. اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، آدرس، ساعات کاری و آدرس سایت در صورت موجود بودن را وارد کنید. این اطلاعات هرچه کامل‌تر باشند، سبب افزایش بازدید و پیشنهاد بیشتر موقعیت شما خواهند شد.

اما روشی که بیشترین تاثیر را در افزایش نمایش دارد، دعوت از مشتریان برای ثبت نظر روی نقشه است. لذا با ارسال پیامک حاوی آدرس نقشه، از مشتریان وفادار بخواهید با ثبت نظر روی نقشه تجربه خود را بنویسند و به شما امتیاز دهند.

۶. همکاری با سایر کسب‌وکارها

یکی دیگر از بهترین روش تبلیغ خشکشویی همکاری با سایر کسب‌وکارها است. برای مثال می‌توانید با خیاط‌ها یا فروشگاه‌های کت و شلوار وارد همکاری شوید.

از آنها بخواهید که با خرید مشتری از فروشگاهشان، توصیه کنند که برای خدمات خشکشویی می‌توانند به ارائه فاکتور خرید یا کارت ویزیت خشکشویی شما از تخفیف ۲۰ درصد خدمات برخوردار شوند.

نرخ تبدیل این روش نیز بالاست. فقط باید با کسب‌وکار مرتبط نوعی همکاری داشته باشید که برای هر دوطرف سودمند باشد. با انجام چند تست و همکاری با چندتای آنها می‌توانید به مدل مناسب دست پیدا کنید.

۷. درج آگهی در سایت‌ها

این روزها افراد بخشی از زمان روزانه را صرف دیدن آگهی‌های دیوار و شیپور می‌کنند. می‌توانید با ثبت آگهی در این سایت‌ها خدمات خشکشویی خود را تبلیغ کنید.

با استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب از محیط خشکشویی، اطلاعات کاملی از خدمات خود را همراه با قیمت درج کنید. اطلاعات تماس و نشانی را نیز روی مقصد مشخص کنید تا برای دریافت خدمات با شما تماس بگیرند.

برای افزایش نرخ تبدیل تخفیف خاص ویژه کاربران این سایت‌ها داشته باشید. مثلا در توضیحات ذکر کنید اگر همراه با اسکرین‌شاتی از این آگهی مراجعه کنند، ۲۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

همچنین می‌توانید از قابلیت افزایش بازدید که به صورت نردبان ارائه می‌شود استفاده کنید تا آگهی شما در دسته‌بندی‌های مرتبط در جایگاه بالاتر نمایش داده شود.

آگهی نیازمندی خشکشویی در روزنامهآگهی نیازمندی خشکشویی در روزنامه

۸. آگهی نیازمندی خشکشویی در روزنامه

روزنامه‌های نیازمندی روز یکی دیگر از راه‌های تبلیغات خشکشویی است. می‌توانید در شهرهای بزرگی همچون تهران صفحات اولیه با ستون بزرگ‌تر را برای تبلیغ خشکشویی انتخاب کنید. برای افزایش نرخ تبدیل، می‌توانید آگهی خود را طوری ثبت کنید که مشتری ضرورتی به مراجعه نداشته باشد.

مثلا از یک عنوان مانند «خشکشویی فراز با ارسال رایگان و تحویل ۵ ساعته» استفاده کنید. مشتریان می‌توانند از طریق واتس‌اپ یا سایر شبکه‌های اجتماعی با شما در ارتباط بوده و آدرس جهت دریافت البسه را تعیین نمایند.

پنل پیامکی؛ بهترین روش تبلیغات خشکشویی

پنل پیامکی همانطور که اشاره شد بهترین نرخ تبدیل را نسبت به سایر روش‌ها دارد و هزینه‌های آن نیز پایین است. اما چیزی که پیامک را به ابزار کلیدی برای تبلیغ خدمات خشکشویی تبدیل کرده، قابلیت ادغام آن با سایر روش‌هاست.

می‌توانید با درج آدرس سایت، صفحه اجتماعی، لوکیشن نقشه و همچنین قابلیت‌هایی که برای کدخوان در تبلیغات محیطی دارد، نرخ نمایش سایر روش‌ها را بالا برده، مشتریان را در چند کانال تبلیغی مختلف پخش کنید و نرخ تبدیل بهتری دریافت کنید.

تبلیغ خشکشویی با پیامکتبلیغ خشکشویی با پیامک

ارسال پیامک تبلیغ خشکشویی هدفمند

با قابلیت‌هایی که پنل پیامکی دارد، می‌توانید از آن برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید. تبلیغاتی که یک محدوده خاص یا افراد با سن و جنسیت خاص را هدف قرار دهید.

در پنل پیامکی استار اس ام اس قابلیت‌های متنوعی برای هدفگیری مشتریان تعبیه شده است. از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در همه سناریوهای فوق این امکان را دارید که تعیین کنید پیامک شما به مخاطبان کدام اپراتور ارسال شود، کدام گروه سنی مورد هدف قرار گیرد و همچنین جنسیت افراد را انتخاب کنید. علاوه‌براین تعداد مخاطبان در هر گروه قابل مشاهده است و می‌توانید تعیین کنید به صورت تصادفی به چه تعداد مشترک پیام شما ارسال شود.

افزایش وفاداری مشتری با پیامک اطلاع‌رسانی

جدا از قابلیت‌هایی که برای جذب مشتری جدید از روش‌های فوق وجود دارد، می‌توانید یک بانک شماره اختصاصی برای مشتریان خود نیز داشته باشید. برای این منظور از دفترچه تلفن سامانه پیامکی استفاده کنید.

این دفترچه تلفن قابلیت ساخت چندین گروه از مشتریان را دارد. برای مثال می‌توانید مشتریان را بر اساس آدرس سکونت آنها در شهرک‌های مختلف گروه بندی کنید. اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی یا تاریخ تولد مشتری را نیز می‌توانید ثبت کنید.

نیما عزیز؛ به مناسبت سی‌امین تولدت می‌تونی تا پایان همین هفته خدمات خشکشویی فراز رو با تخفیف ۲۰ درصد دریافت کنی. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس] یا [آدرس خشکشویی].

در مناسبات خاص مثل اعیاد، تولد مشتری و… برای مشتری پیامک فرستاده و در قالب ارائه پیشنهاد و تخفیف اختصاصی برای مدت محدود از آنها بخواهید که برای انجام خشکشویی به شما مراجعه کنند.

روش تبلیغ هزینه زمان اجرا نرخ تبدیل بازدهی
محیطی و چاپی متوسط تا بالا طولانی ۳۰ تا ۵۵ درصد متوسط
پیامک بسیار کم خیلی سریع بالای ۹۸ درصد بالا
طراحی سایت بالا طولانی ۴۰ تا ۷۰ درصد متوسط تا بالا
سوشال مدیا بالا طولانی ۳۰ تا ۶۰ درصد متوسط تا بالا
نقشه رایگان طولانی ۴۰ تا ۷۰ درصد متوسط
B2B متغیر متوسط ۳۰ تا ۶۰ درصد متوسط
سایت‌های آگهی متغیر طولانی ۲۰ تا ۵۰ درصد متوسط
روزنامه و مجلات متوسط طولانی ۲۰ تا ۴۰ درصد کم

نکات و راهنمای تبلیغات پیامکی برای خشکشویی

در انجام تبلیغات پیامکی به نکات زیر توجه کنید:

  1. متن تبلیغ جذابی بنویسید.
  2. با استفاده از پیشنهادات خاص مثل تخفیف، دریافت هدیه یا ارسال رایگان نرخ تبدیل را بالاتر ببرید.
  3. با ایجاد محدودیت دریافت پیشنهاد، مشتری را ترغیب کنید که سفارش خود را سریع‌تر ثبت کند.
  4. مخاطبان خود را با قابلیت‌های پنل پیامکی بر اساس موقعیت جغرافیایی یا شرایط مشتری دسته‌بندی کنید تا نرخ تبدیل بالاتری دریافت کنید.
  5. از یک CTA مناسب مثل آدرس سایت، شماره تماس، آدرس خشکشویی یا آدرس صفحه اجتماعی برای افزایش تعامل مشتری استفاده کنید.
  6. پیامک را در زمان مناسبی ارسال کنید تا نرخ خواندن افزایش یابد. برای مثال عصرها پس از پایان روز کاری.

برای ارسال پیامک نیز بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنید که جدای از هزینه پایین و پشتیبانی سریع، امکانات مختلفی مانند یادآور دریافت سفارش، ارسال پیامک زمان‌دار و یانک شماره موبایل کاملی را داشته باشد.

برای این منظور می‌توانید از خدمات سایت استار اس ام اس به نشانی www.farazsms.com استفاده کنید. این سامانه پیامکی بیش از ۱۰ سال فعالیت دارد. ارگان‌های دولتی و خصوصی، آموزشگاه‌ها و کسب‌وکارهای مختلفی از این سامانه برای تبلیغات انبوه پیامکی خود استفاده می‌کنند.

قیمت پنل پیامکی تبلیغاتیقیمت پنل پیامکی تبلیغاتی

با انتخاب یکی از بسته‌های فوق و تکمیل ثبت‌نام، نام کاربری و رمز ورود به پنل را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد. با استفاده از این اطلاعات وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات مختلف سامانه برای ارسال پیامک تبلیغات خشکشویی استفاده کنید.

جمع‌بندی نهایی

روش‌های بازاریابی خشکشویی با تنوع بالایی که دارند به شما اجازه می‌دهند مشتریان بالقوه و وفادار خود را داشته باشید. سعی کنید به جای تمرکز روی تعدادی روش محدود، به صورت ترکیبی از آنها استفاده کرده و تعدادی مشتری وفادار برای خود دست‌وپا کنید.

در این میان همانطور که بارها اشاره شد، پیامک می‌تواند به عنوان ابزار مکمل سایر روش‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ابزارهای مختلفی که این روش تبلیغ خشکشویی، امکان ارتباط ساده‌تر با مشتری را فراهم می‌کند. همچنین کمک می‌کند تا نرخ بازدهی بالاتری در سایر روش‌ها دریافت کنید.

برای مشاوره رایگان و استفاده سودمند از تبلیغات پیامکی، همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی فراز اس‌ام‌اس آماده پاسخگویی و راهنمایی شما در خصوص استفاده از پیامک برای تبلیغات هستند.



منبع