اخبار فارس اس ام اس

بهترین روش‌های تبلیغ آسانسور و بالابر


راهنمای مطالعه

امروزه با ساخت ساختمان‌های بزرگ و چندین طبقه، صنعت آسانسور و بالابر به یک نیاز تبدیل شده است. تفاوتی ندارد که ساختمان مسکونی باشد یا یک واحد تجاری بزرگ، در هر صورت برای حمل و نقل راحت‌تر چه برای افراد و چه حمل اسباب و لوازم، نیاز مبرمی برای آسانسور وجود دارد. از این‌رو تبلیغ آسانسور و بالابر برای شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند حائز اهمیت است. ولی سوال اینجاست که در این صنعت چطور می‌توان مشتریان را ساده‌تر یافته و خدمات را به آنها معرفی کرد؟

در این مقاله با بررسی بهترین روش‌های تبلیغات آسانسور به بررسی چندین روش سنتی و مدرن پرداخته و سپس با توجه به مزایا و معایبی که هرکدام دارند، به مقایسه آن با پنل پیامکی آسانسور می‌پردازیم.

اهمیت تبلیغات آسانسور و بالابر

با اینکه روش‌های متنوعی برای تبلیغات نصب آسانسور و بالابر وجود دارد، اما چون جزو صنایع خاص است که در کشورمان به‌تازگی در حال جا افتادن است، بازاریابی آن کمی شاید دشوار باشد. از سویی هم باید روی این مسئله مانور دهید تا صاحبین این مجتمع‌ها را پیش از ساخت به نصب آسانسور مجاب کنید و هم اینکه آنها را تبدیل به مشتری کنید.

بنابراین باید از تمامی روش‌هایی که برای تبلیغات در این حوزه است، استفاده کنید.

بهترین روش‌های تبلیغ آسانسور و بالابر

امروزه با شلوغی که زندگی روزمره افراد دارد نمی‌توان روی روش‌های سنتی برای تبلیغات خیلی حساب باز کرد. اما در مقابل روش‌های دیجیتال حسابی جا خوش کرده و رقبا برای استفاده از آنها نیز سر و دست می‌شکنند. به این فکر کنید که روزانه چه تعداد جستجو برای خدمات آسانسور چه در موتورهای جستجو و چه شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد که می‌توانند مشتری شما باشند.

یا مثلا اگر برای یک‌بار گذرتان به انجام کارهای ساخت‌وساز افتاده باشد، مطئمنا برای چند بار پیامک تبلیغ آسانسور دریافت کرده‌اید. پیامک‌هایی که ارزان‌ترین نوع تبلیغ هستند و صرفا با خرید پنل پیامکی می‌توانید به صدها ابزار برای تبلیغ خدمات خود و پرزنت کردن سایر روش‌های تبلیغاتی دسترسی داشته باشید. بیایید کمی بیشتر آنها را بررسی و با هم مقایسه کنیم.

طراحی سایت و سئو برای تبلیغ آسانسورطراحی سایت و سئو برای تبلیغ آسانسور

۱. طراحی و سئو سایت

طراحی سایت که شاید مهم‌ترین نوع تبلیغات دیجیتال در اینترنت باشد، اولین قدم برای معرفی خدمات است. داشتن یک سایت در زمینه ارائه خدمات نصب و راه‌اندازی آسانسور می‌تواند کاربران را با خدمات شما آشنا کرده و به عنوان یک کاتالوگ آنلاین عمل کند.

می‌توانید در سایت خود با درج نمونه کارها از ساختمان‌های بلند و مشهور مشتریان خود را جذب کنید. همچنین با تولید محتوا مشتریان را با انواع آسانسور آشنا کنید و سوالات متنوع آنها را پاسخ دهید. سوالاتی که از انتخاب لوازم و برندها گرفته تا هزینه‌های تمام شده‌ای که برای آنها دارد.

برای اینکه بتوان بهترین نتیجه را از این روش گرفت، سئو سایت آسانسور اهمیت دارد. سئو به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است تا کاربران با جستجوهای مرتبط شرکت شما را پیدا کنند. سایت شما باید در جستجوهای مرتبط با آسانسور و بالابر مانند «خرید آسانسور، نصب بالابر، قیمت آسانسور» رتبه بالایی داشته باشد تا بتوانید بهتر دیده شوید.

ولی این روش در مقایسه با پیامک هم هزینه‌های بسیار زیادی دارد و هم اینکه در بلند مدت نتیجه‌بخش است. اما بدین معنی نیست که به‌طور کلی آن‌را کنار بگذارید. داشتن یک سایت می‌تواند روی کلاس کاری و جذب مشتریان بیشتر تاثیر بالایی داشته باشد، پس بهتر است آن را با پیامک ادغام کنید که در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد.

۲. تبلیغات پیامکی برای آسانسور

یکی از بهترین روش‌های تبلیغ آسانسور و بالابر استفاده از پیامک است. پیامک ابزاری در دسترس است که از طریق آن می‌توانید مستقیم با مشتریان بالقوه در تماس باشید. با ماهیتی که پیامک دارد می‌توان از روش‌های مختلفی برای ارسال متن تبلیغاتی بهره برده و تبلیغات هدفمند داشت.

پیامک امکان ارسال انواع پیامک را با هدف اطلاع‌رسانی، تبلیغات، ارائه خدمات پس از فروش و… در اختیار قرار می‌دهد. مزایای این روش عبارتند از:

  • سرعت بالای اجرا: پیامک‌ها به محض ارسال، بدون واسطه به دست مشتری می‌رسند.
  • هزینه بسیار پایین: تبلیغات پیامکی برخلاف سایر روش‌ها مانند تبلیغات تلویزیونی یا محیطی، هزینه بسیار ناچیزی دارد.
  • نرخ تبدیل بالا: با توجه به ابزاری که برای هدفگیری مخاطبان در اختیار قرار می‌دهد، بر اساس نرخ نمایش (بالای ۹۰ درصد) نرخ تبدیل بالایی برای مشتری دارد.
  • افزایش تعامل با مشتری: مشتریان بدون واسطه می‌توانند از طریق همان پیامک با شما در ارتباط باشند. کافی است اقدام به خرید شماره پیامک اختصاصی کرده باشید.
  • ادغام با سایر روش‌ها: پیامک امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را به شکل انبوه فراهم می‌کند. می‌توانید با درج آدرس سایت، صفحه اجتماعی یا سایر اطلاعات، از این راهکار به‌عنوان یک ابزار مکمل برای سایر روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

برای مثال فرض کنید که می‌خواهید یک کمپین تبلیغات پیامکی را برای فصل گرم تابستان اجرا کنید. می‌توانید با ارسال متنی مانند زیر از طریق پیامک مشتریان خود را جذب کنید:

آیا به دنبال نصب آسانسور برای پروژه ساخت‌وساز خود هستید؟

با ۲۰٪ تخفیف فراز آسانسور، ویژه فصل تابستان شروع کنید!

اطلاعات بیشتر: [تلفن تماس یا سایت]

چنین پیامکی را می‌توانید با استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل ارسال کنید. از آنجا که نصب و خدمات آسانسور ویژه ساختمان‌هایی است که زیرساخت آن را داشته باشند، لازم است که با استفاده از مقاله ترفندهای افزایش تعداد اعضای خبرنامه، بانک شماره موبایل اختصاصی خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی در قالب یک دفترچه تلفن هدفمند نیز داشته باشید.

تبلیغ بالابر و آسانسور در شبکه‌های اجتماعیتبلیغ بالابر و آسانسور در شبکه‌های اجتماعی

۳. ساخت صفحه اجتماعی برای تبلیغ بالابر

امروزه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و… برای تبلیغات بسیار موثر است. تولید انواع محتوا در قالب ویدئو، عکس، صورت و استوری‌ها، امکان خلق محتوای ارزشمند و به اشتراک گذاری نمونه کارها، نظرات مشتریان و خدمات شما را فراهم می‌کند. مشتریان با دیدن چنین محتوایی اعتماد بیشتری می‌کنند که به برندینگ شما نیز کمک می‌کند.

مثل می‌توانید از مراحل مختلف نصب آسانسور فیلم تهیه کنید. یا با تولید محتوا در خصوص انتخاب مدل‌های مناسب بر اساس کارکرد و تعداد طبقات هر ساختمان، اطلاعاتی که مشتری نیاز دارد را در اختیار وی قرار دهید. در انتهای هر ویدئو نیز از CTA مناسب برای تبدیل به مشتری بهره ببرید.

۴. همکاری با کسب و کارهای مکمل

یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی مؤثر، همکاری با کسب و کارهای مکمل است. به عنوان مثال، شما می‌توانید با شرکت‌های فعال در زمینه ساختمان‌سازی، پروژه‌های عمرانی و فروش لوازم ساختمانی همکاری داشته باشید.

این نوع همکاری به شما کمک می‌کند به مشتریانی که در حال ساخت و ساز هستند یا به دنبال نصب آسانسور هستند، دسترسی پیدا کنید. این روش موثرترین نوع تبلیغات بالابر و آسانسور است که مشتریان هدف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این روش معمولا به‌محض اینکه یک تجربه موفق را با یک شرکت ساخت‌وساز داشته باشید، در ادامه آنها برای پروژه‌های بعدی نیز با شما همکاری خواهند کرد. درواقع می‌توان این نوع تبلیغ را همان «تبلیغات دهان به دهان» متصور شد، با این تفاوت که شما در حال همکاری با کسب‌وکارهای مرتبط هستید.

۵. تبلیغات محلی و محیطی

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ آسانسور همان روش‌های سنتی چاپی است. اجاره بیلبورد از شهرداری، چاپ بنر در محله‌های جدید یا پخش تراکت در محل‌هایی که ساخت‌وساز در آن جریان دارد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ولی با توجه به محدودیت‌های موجود توصیه می‌شود زیاد روی این روش مانور ندهید.

این روش زمانی نتیجه‌بخش است که در محیط‌های شلوغی که ساخت و ساز در آن جریان دارد اجرا شود. چاپ بنر در مقایسه با اجاره بیلبورد هزینه کمتری خواهد داشت.

۶. تبلیغات تلویزیونی

با اینکه تبلیغات تلویزیونی هزینه‌ای به شدت بالا دارد، اما اگر با سناریو خوبی اجرا شود می‌تواند در لحظه تبلیغ شما به میلیون‌ها مخاطب نمایش داده شود. خصوصا زمانی که پخش تبلیغ بین برنامه‌های محبوب مثل سریال‌ها یا پخش برنامه‌های ورزشی مثل فوتبال باشد.

همچنین در این روش امکان تولید محتوا ویدئویی را خواهید داشت. محدود به نصب نیستید و می‌توانید سایر خدمات مانند تعمیر و نگهداری یا تبلیغ بالابر را برای پروژه‌های کوچک مثل واحدهای تجاری اجرا کنید که تعداد مشتری خوبی در اختیارتان می‌گذارد.

ثبت شرکت خدمات آسانسور در نقشه گوگلثبت شرکت خدمات آسانسور در نقشه گوگل

۷. تبلیغ آسانسور در سایت‌های آگهی و نقشه گوگل

سایت‌های آگهی مانند دیوار و شیپور یکی دیگر از بهترین روش‌های تبلیغ بالابر و خدمات آسانسور هستند. در این سایت‌ها امکان درج اطلاعات تماس همراه با درج تصاویر و ویدئوها از نمونه کارهای اجرا شده فراهم است. زمانی هم تبلیغ شما نمایش داده می‌شود که مشتری به دنبال عبارات مرتبط باشد؛ بنابراین نرخ تبدیل بالایی خواهد داشت.

به‌همین ترتیب می‌توانید از درج نشانی دفتر خود بر روی نقشه گوگل نیز استفاده کنید. بسیاری افراد برای خدمات نصب آسانسور در گوگل جستجو عباراتی مانند «نصب آسانسور در [نام شهر]» را جستجو خواهند کرد که در بین نتایج معمولا شرکت‌هایی که روی نقشه گوگل ثبت شده باشند در ابتدا نمایش داده می‌شوند.

ثبت موقعیت جغرافیایی بر روی اپلیکیشن‌های نقشه مانند گوگل مپ، نشان و بلد امکان امتیاز دهی به شرکت و انتشار نقد و بررسی توسط مشتریان را همراه با امکان درج تصویر و ویدئو از نمونه کارها فراهم می‌کند. با استفاده از پیامک مشتریان خود را مجاب کنید که با ثبت این اطلاعات موقعیت کسب و کار شما را پربارتر کنند. هرچه تعداد امتیازات و نقد و بررسی‌ها بیشتر باشد در نمایش بیشتر روی نقشه و جستجوی گوگل نیز موثر است.

بهترین پنل پیامکی برای تبلیغ آسانسور و بالابر

برای انتخاب پنل پیامکی برای تبلیغ آسانسور نیاز است از شرکتی خدمات پیامک دریافت کنید که ابزارهای لازم را برای ارسال هدفمند در اختیار قرار دهد. در این بین می‌توانید از خدمات سایت فراز اس‌ام‌اس به نشانی farazsms.com استفاده کنید که بیش از ۱۰ سال در این زمینه فعالیت دارد.

مزایای خرید پنل از این سایت شامل دسترسی به بانک شماره موبایل مشاغل برای است که امکان ارسال هدفمند را در اختیار قرار خواهد داد. از سوی دیگر روش‌های متعددی را برای ارسال دارد که عبارتند از:

  1. ارسال بر اساس شهر و استان
  2. ارسال بر اساس کد پستی
  3. ارسال از روی نقشه به محدوده خاص
  4. ارسال پیامک از دکل ایرانسل و همراه اول

در تمامی روش های بالا برای ارسال پیامک، این امکان فراهم شده تا گیرندگان را بر اساس سن، جنسیت و اپراتور نیز انتخاب کنید. اجرای چنین سناریوهایی امکان هدفمندتر کردن پیامک‌ها را به شما خواهد داد که می‌توانید با ترکیب سایر روش‌ها و انتخاب یک CTA خوب نرخ تبدیل را بالا ببرید.

تبلیغات پیامکی آسانسور و بلابرتبلیغات پیامکی آسانسور و بلابر

برای اینکه استفاده هدفمندتری داشته باشید، می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه پیامک مشاغل به جستجوی خدمات مختلف پرداخته و متن‌های آماده‌ای که از بهترین CTA در آنها استفاده شده دریافت کنید. برای نمونه می‌توانید صفحه نمونه پیامک تبلیغ خدمات آسانسور را بررسی کنید.

چرا خرید پنل پیامکی؟

برای خرید پنل پیامکی خدمات نصب و اجرای آسانسور کافی است وارد صفحه اصلی سایت فراز اس‌ام‌اس شوید. از بین بسته‌های موجود یکی از پلن‌ها را متناسب با قیمت و امکاناتی که دارد انتخاب کنید. پس از ثبت‌نام و خرید، یک پیامک حاوی رمز و نام کاربری ارسال می‌شود که از هر جایی با استفاده از اینترنت می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و اقدام به ارسال پیامک انبوه کنید.

این سامانه امکان ارسال پیامک به گروه‌های هدف خاص و مدیریت دسته‌ای پیامک‌ها را به شما خواهد داد. همچنین می‌توانید از ابزارهای خاص بازاریابی مانند برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی، پیامک‌های یادآور اقساط و سایر قابلیت‌ها استفاده کنید تا پیامک‌های شما به‌صورت خودکار در زمان تعیین شده با استفاده از اطلاعات شخصی مشتری ارسال شوند.

اطلاعات شخصی مشتری را می‌توانید درون یک دفترچه تلفن در سامانه ذخیره کنید که مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی را همرا با دیگر امکانات در اختیارتان قرار می‌دهد. در هنگام ارسال نیز می‌توانید با استفاده از همین متغیرها، بدون اینکه نیاز باشد به صورت تکی متن پیامک هر مشتری را بر اساس اطلاعات شخصی تهیه کنید، به صورت یکجا ارسال کنید.

جمع بندی نهایی

تبلیغات آسانسور و بالابر نیازمند استفاده از روش‌های موثر است. ب تغییرتی که این روزها تکنولوژی در زندگی روزمره ما ایجاد کرده، تبلیغات دیجیتال ضمن اینکه امکان تبلیغات گسترده‌تر را فراهم می‌کنند، با فراهم کردن انتخاب نوع محتوا و لحن آن، کمک می‌کنند تا بهترین نرخ تبدیل را داشته باشیم.

از طراحی سایت و سئو گرفته تا تبلیغات پیامکی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، همه این روش‌ها زمانی موثر هستند که با یکدیگر ادغام شوند. تبلیغات پیامکی به دلیل مزایای خاص خود مثل هزینه پایین، سرعت بالا و دسترس بودن، یکی از بهترین ابزارهای جذب مشتری در صنعت آسانسور است.

با انتخاب پنل پیامکی مناسب و رعایت نکات کلیدی در تدوین کمپین تبلیغاتی خود، می‌توانید به‌شکل هدفمند و موثر کسب‌وکارتان را معرفی کرده و از رقبا پیشی بگیرید. کافی است همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید، تا کارشناسان فراز اس‌ام‌اس راهنمایی و مشاوره لازم را در اختیار شما قرار دهند.



منبع