دسته‌بندی نشده

بهترین دستگاه حضور و غیاب چهره بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فروشگاه اینصب | bayofa

دستگاه حضور غیاب با اهداف زیر توسط سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. ماشینی شدن باعث جلوگیری از خطای انسانی ناشی از ثبت دستی می گردد.محاسبه عادلانه کارکرد افراد دومین هدف می باشد.سومین هدف برقراری انضباط کاری و افزایش بهره وری در کار و فعالیت سازمان می باشد. بخش نرم افزاری موظف است با دریافت ترددهای پرسنل از حافظه دستگاه و پردازش آن ها مطابق با شیفت کاری سازمان گزارش کارکرد پرسنل را صادر نماید.

مزایای بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

اثر انگشت هایی که نمره 70 به بالا می گیرن خیلی خوب هستن و انگشت هایی که نمره زیر 70 می گیرن ضعیف بوده و در شناسایی ممکن است به مشکل بخورند. شما محبت کنید برای هر نفر چند اثرانگشت مثلا 2 تا از دست راست و 2 تا از دست چپ تعریف کنید و نگاه کنید ببنید کدام یک از این انگشت ها نمره بالای 70 می گیرد ، به پرسنل بگید با همون انگشتی که نمره بالای 70 گرفته روزانه ورود و خروج هایش رو ثبت کند. وجود یک نمایشگر رنگی و صفحه لمسی با ظاهری زیبا و جذاب و رابط کاربر پسند این دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره FG-02 را به یک انتخاب ایده آل و شکیل جهت نصب در ادارات و مجتمع ها کرده است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

بهترین دستگاه حضور و غیاب چهره بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فروشگاه اینصب | bayofa

استفاده از این دستگاه‌ها به خصوص دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، جهت نظم‌دهی به فعالیت‌ها و ارتباطات کارکنان شرکت‌ها، محاسبه و واریز آسان حقوق پرسنل و تعیین ساعات کاری هر فرد، ضروری به نظر مجله bayofa می‌رسد. از آنجا که تشخیص چهره برای ورود و خروج یکی از بهترین روش های تشخیص هویت افراد است، سیستم ساعت زنی تصویری بسیار مورد توجه سازمان های قرار گرفته است. اما باید به این نکته توجه کرد که قیمت ماژول تشخیص چهره نسبت به سایر انواع سیستم های حضور غیاب بالاتر بوده و برای سازمان های کوچک صرفه اقتصادی ندارد.

  • شما حتی اگر ریش بلند و یا موی بلند هم داشته باشید، دستگاه حضور و غیاب چهره شما را می‌شناسد.
  • به غیر از مدیر ارشد هیچ شخص دیگری امکان دستکاری یا تغییر اطلاعات دستگاه را نخواهد داشت.
  • ماشینی شدن باعث جلوگیری از خطای انسانی ناشی از ثبت دستی می گردد.محاسبه عادلانه کارکرد افراد دومین هدف می باشد.سومین هدف برقراری انضباط کاری و افزایش بهره وری در کار و فعالیت سازمان می باشد.
به همین خاطر دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته با استفاده از دوربین های پیشرفته تب سنج، دمای بدن فرد را اندازه گیری کرده و چنانچه فرد با دمای بالاتر از حد معمول و تب همراه باشد، اجازه ورود به وی داده نخواهد شد. اگر مایلید با این دستگاه ها و شرایط خرید و استفاده از آن ها آشنا شوید، با شماره تلفن های مندرج در سایت ایران اکسس در تماس باشید. طبق مراحلی که برای نحوه عملکرد دستگاه تشخیص چهره بیان شد، ملاحظه کردید که هنگام استفاده از این تکنولوژی، هیچ‌گونه تماس فیزیکی بین افراد و دستگاه اتفاق نمی‌افتد و از نظر سلامتی، قابلیت اطمینان بیشتری دارد. بعد از ذخیره الگوریتم چهره افراد مختلف در دستگاه، هربار که افراد در مقابل این دستگاه قرار می‌گیرند، یک تصویر جدید و الگوریتم، طبق روش بیان‌شده در موارد قبلی، به دستگاه منتقل می‌شود. چنانکه الگوریتم جدید با یکی از الگوریتم‌هایی که قبلا در حافظه ذخیره شده است، مطابقت داشته ‌باشد، اجازه حضور صادر شده و تردد فرد به وسیله ذخیره هویت، تاریخ، ساعت، دقیقه و ثانیه ورود ثبت می‌شود.

دیدگاه‌ها برای بهترین دستگاه حضور و غیاب چهره بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره فروشگاه اینصب | bayofa بسته هستند