اخبار فارس اس ام اس

بازاریابی پیامکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ فراز اس ام اس

همین شرایط می‌تواند برای راه‌اندازی باشگاه ورزشی مردانه نیز صدق کند؛ یعنی ارسال پیامک با موضوع ثبت‌نام در باشگاه ورزشی مردانه برای خانم‌ها کاری بیهوده محسوب می‌شود. بازاریابی پیامکی این امکان را فراهم می‌کند تا کسب‌وکارها باتوجه‌به جنسیت مخاطبان هدف خود، برای آن‌ها پیامک انبوه ارسال کنند.

بازاریابی پیامکی، روشی نوین برای مشاغلی که به دنبال برقراری ارتباط مستمر با کاربران هستند

در روش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بر اساس کد پستی، می‌توان برای افرادی که در محله یا منطقه‌ای خاص زندگی می‌کنند، پیامک ارسال کرد. به‌عنوان‌مثال، در منطقه ۶ تهران رستورانی افتتاح می‌کنید. مسلماً دایره اولیه مشتریان شما، افرادی هستند که در این منطقه سکونت دارند. از طریق بازاریابی پیامکی می‌توانید برای ساکنین این محل پیامک ارسال کنید. این کار به کمک کد پستی انجام می‌شود که مشترکین هر منطقه با آن سیم‌کارت ثبت‌نام می‌کنند.

تبلیغات گسترده اس ام اسی بر اساس دکل مخابراتی

باتوجه‌به این توضیحات متوجه می‌شویم که تولید محصولات و ارائه خدمات باکیفیت به‌تنهایی برای رشد کسب‌وکار کافی نخواهند بود. هر کسب‌و‌کاری برای ترقی و جذب مشتری بیشتر به تبلیغات احتیاج دارد. یکی از عمده‌ترین روش‌های تبلیغات، بازاریابی پیامکی است. در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بازاریابی پیامکی برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است تا مشاغل وابسته به تبلیغات، در مسیر درست‌تری برای رشد کسب‌وکارشان گام بردارند.

بازاریابی پیامکی، مخصوص کسب‌وکارهایی که قصد معرفی برند خود را دارند



بازاریابی پیامکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای کسب‌وکارهای کوچک، هزینه تبلیغات است. مسلماً مشاغل کوچک در ابتدای راه بودجه کافی برای تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر یا آگهی تلویزیونی را ندارند؛ حتی قراردادن یک بنر تبلیغاتی در سایت‌های معتبر نیز هزینه هنگفتی به همراه خواهد داشت. اصلاً شاید کسب‌وکار شما در حد تبلیغات بیلبوردی یا آگهی تلویزیونی نباشد؛ به‌عنوان‌مثال آیا آگهی تلویزیونی برای یک کلوپ بیلیارد کوچک در گوشه‌ای از شهر کاربردی است؟ مسلماً خیر. پس تکلیف در چنین شرایطی چیست؟

با مطالعه این مطلب حالا به‌خوبی می‌دانید که بازاریابی پیامکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است. در نظر داشته باشید که فرقی نمی‌کند کسب‌وکار نوپایی دارید یا قدیمی؛ تفاوتی ندارد که جزو مشاغل کوچک محسوب می‌شود یا بزرگ، هر کسب‌و‌کاری برای رشد و جذب مشتری بیشتر به بازاریابی پیامکی احتیاج خواهد داشت.

فرقی نمی‌کند کسب‌وکارتان به چه اندازه گستره و نام‌آشنا باشد، درهرحال رقبای شما آماده فرصتی هستند تا گوی سبقت را از شما بربایند. کم نیستند برند‌های بزرگی که با قرارگرفتن در مسیر اشتباه بازاریابی دیگر نامی از آن‌ها به گوش نمی‌رسد. باتوجه‌به این توضیحات، فرقی نمی‌کند که فروشگاه خدمات کامپیوتری کوچکی هستید یا قول فروش محصولات دیجیتال؛ همه کسب‌وکارها برای معرفی برند خود به افراد جدید، باید تبلیغات گسترده‌ای داشته باشند.

در علم بازاریابی حفظ مشتری از اهمیت بالاتری نسبت به جذب مشتری برخوردار است؛ بنابراین کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک باید همواره ارتباط خود را با مشتریانشان حفظ کنند. در چنین شرایطی ارسال پیامک را می‌توان به‌عنوان یکی از مؤثر‌ترین روش‌های ارتباط با مشتری معرفی کرد. چنین اس‌ام‌اس‌ها می‌توانند با موضوع تبریک تولد، تشکر از خرید، تخفیفات ویژه و جشنواره‌های فروش باشند. هر چه کیفیت این پیام‌ها بالا‌تر باشد، رابطه ایجاد شده بین مشتری و کسب‌وکار موردنظر مستحکم‌تر خواهد بود؛ باتوجه‌به این توضیحات، بازاریابی پیامکی را می‌توان به‌عنوان یکی از مؤثرترین روش‌ها برای برقراری ارتباط مفید با مشتریان معرفی کرد.

بازاریابی پیامکی هوشمند و مؤثر با سامانه پیامکی استار اس ام اس

بازاریابی پیامکی هوشمند و مؤثر با سامانه پیامکی استار اس ام اس

بازاریابی پیامکی را می‌توان به‌عنوان ارزان‌ترین راه تبلیغات گسترده معرفی کرد. صاحبان کسب‌وکار با پرداخت مبلغی ناچیز در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی، می‌توانند به‌صورت گسترده برای جذب مشتری از طریق پیامک، تبلیغات انجام دهند.

به کمک بازاریابی پیامکی، صاحبان مشاغل می‌توانند در موقعیت مکانی خاص تبلیغ کنند

به کمک بازاریابی پیامکی، صاحبان مشاغل می‌توانند در موقعیت مکانی خاص تبلیغ کنند

تبلیغات بر اساس دکل مخابراتی نیز در دسته بازاریابی پیامکی در موقعیت مکانی خاص قرار می‌گیرند. تلفن‌های همراه برای برقراری ارتباط به نزدیک‌ترین دکل مخابراتی منطقه متصل می‌شوند. این ارتباط فرصتی ایجاد می‌کند که صاحبان مشاغل برای افرادی که در محلی مشخص از دکل مخابراتی خاص استفاده می‌کنند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند؛ با‌توجه‌به این توضیحات، بازاریابی پیامکی برای همه کسب‌وکارهایی که قصد تبلیغات در منطقه‌ای خاص از سطح شهر را دارند، بسیار کاربردی و ارزشمند خواهد بود.

به‌کارگیری بازاریابی اس‌ام‌اسی برای شغل‌هایی که قصد تبلیغات بر اساس جنسیت دارند

من محصولی عالی تولید می‌کنم، خدماتی نوین ارائه می‌دهم و نیازی به تبلیغات ندارم؛ کار من، تبلیغات من است. به نظر شما آیا این روش فعالیت، شیوه درستی برای رشد کسب‌وکار محسوب می‌شود؟ اگر درست است چرا بزرگ‌ترین کسب‌وکارها نیز برای معرفی خود دست به تبلیغات می‌زنند؟ تولید محصول و ارائه خدمات عالی پایه و اساس هر کاری به‌ حساب می‌آید؛ بااین‌حال اگر خدمات و محصولات را به بازار هدف معرفی نکنیم، آن‌ها چگونه از فعالیت و نحوه کار ما آگاه شوند؟

چنانچه برای رشد کسب‌وکار خود به پنل پیامکی احتیاج داشتید، استار اس ام اس مزایای ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با مراجعه به صفحه پنل‌های پیامکی استار اس ام اس می‌توانید انواع سامانه‌ها را مشاهده و خریداری کنید. چنانچه در مورد نحوه خرید و استفاده از پنل‌های اس ام اسی نیاز به راهنمایی داشتید، سؤالات خود را از طریق شماره‌تلفن ۰۲۱۷۴۸۵۳ با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان استار اس ام اس آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستند تا برای خرید سامانه پیامکی مناسب کسب‌وکارتان شما را راهنمایی کنند.



منبع

بازاریابی پیامکی بر اساس موقعیت مکانی یکی از هدفمند‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود. به کمک این روش می‌توان برای مخاطبینی که در محدوده جغرافیایی خاصی سکونت دارند، پیامک ارسال کرد.

تبلیغات انبوه پیامکی بر اساس کد پستی

تبلیغات انبوه پیامکی بر اساس کد پستی

یکی از مؤثر‌ترین و هدفمند‌ترین روش‌ها برای تبلیغات برند، بازاریابی پیامکی است. با استفاده از روش بازاریابی اس‌ ام‌ اسی می‌توان به‌صورت گسترده و بدون محدودیت برای مخاطبین هدف پیامک ارسال و آن‌ها را از کسب‌وکار خود آگاه کرد.

بازاریابی اس‌ ام‌ اسی، مناسب مشاغلی که به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات هستند

بازاریابی اس‌ ام‌ اسی، مناسب مشاغلی که به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات هستند

گاهی اوقات تبلیغات فقط به محدوده‌ خاصی از شهر ختم نمی‌شود؛ گاهی اوقات برای صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات نیاز است، هدفمند‌تر برای مخاطبانتان پیامک ارسال کنید. به‌عنوان‌مثال، سالن زیبایی زنانه‌ای را تصور کنید؛ صاحبان این کسب‌وکار به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و قصد تبلیغات دارند. آیا ارسال پیامک به‌صورت گروهی و بدون درنظرگرفتن جنسیت افراد روشی هدفمند محسوب می‌شود؟ یقیناً خیر؛ زیرا بسیاری از افراد ساکن آن منطقه از شهر، مرد هستند. در نتیجه، بخش عمده‌ای از هزینه تبلیغات هدر می‌رود.