دسته‌بندی نشده

اسب ترکمن آخال تکه مادیان 2ساله فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری-رویال هورس

اسب ترکمن آخال تکه مادیان 2ساله فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری-رویال هورس

این نژاد در حال حاضر سومین نژاد پرجمعیت اسب در جهان است. این فراوانی حاصل آمیختگی اسب‌ها توسط انسان، و نیز انتخاب طبیعی می‌باشد. به‌طور کلی اساس جدا کردن اسب‌ها از اسبچه‌ها، قد آن‌ها می‌باشد.

در مورد اندام کلی این نژاد باید بگوییم که با این که اندام لاغری دارند اما اسکلت بندی این نژاد بسیار قدرتمند و قوی است. سر ترکمن بسیار ظریف، استخوانی و کشیده است و هم چنین سرشان با زاویه 45 درجه بر روی گردنشان واقع شده است. این نژاد دارای چشمانی بسیار درشت و عمدتاً حدقه چشم آن ها فاقد برجستگی می باشد، هم چنین این نژاد گوش های تقریباً بلندی نیز دارند.

کرم ابریشم چه برگی می خورد + قیمت خرید

امروزه از این اسب‌ها در مسابقات پرش، استقامت و درساژ استفاده می‌شود. بلندی این اسب‌ها بین ۱٫۵۵ تا ۱٫۶۵ متر است و معمول‌ترین رنگ آن‌ها خاکستری است. گفتنی است برنامه‌های اشتباه ایران در نیم قرن گذشته لطمه زیادی به ذخیره ژنتیکی اسب‌های ترکمن زده‌است و متأسفانه تعداد اسب‌های ترکمن خالص و خوب به شدت کاهش یافته‌است. هورس مارکت، به پشتوانه اعتماد شما، در صدد است تا زمینه تبادل اطلاعات، خدمات و کالا میان شما عزیزان و فعالان صنعت اسب و سوارکاری را فراهم سازد؛ این مهم جزو نیازهای اساسی این صنعت بود که به لطف الهی و توجه و استقبال شما، گام های نخستین آن برداشته شده است. در پایان متذکر میشویم هورس مارکت مسئولیت و اطلاعاتی در رابطه با صحت آگهی ها ندارد لذا نسبت به درستی آگهی ها اطلاع کافی حاصل فرمایید. این اسب باقی مانده از نژاد اسب های دوران فراعنه یعنی حدود 2000 سال پیش می باشد.

ساختار بدنی سبک و زیبا، اندام کشیده، بلند، لاغر و باریک اما خیلی قدرتمند می‌باشد. شیب کمر آن به سمت جلو و شیب کپل به سمت عقب و روی کپل گرد نیست و به صورت صاف مشاهده می‌شود. صورت او خشک، کشیده، ظریف، بلند و باریک، استخوانی و نیمرخ صورت صاف یا اندکی محدب و همچنین چشم‌ها محدب و درشت هستند. دارای گردن عضلانی، باریک و طویل بوده و گردن نزدیک به خط عمود با شیبی تند روی تنه‌اش قرار گرفته است. مجموعه سمند کوهساران شما را به خرید و فروش بهترین اسب ها دعوت می نماید. سن اسب، اصالت نژادی اسب، جنس اسب و نژاد اسب عواملی هستند که هنگام خرید اسب مسابقه ای باید در نظر بگیریم.

اسب تروبلد

این مراکز با اعطای نمایندگی های فروش معتبر در سراسر کشور آمادگی همکاری با پرورش دهندگان بزرگ اسب را دارا می باشند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهند و اسب های زیادی را برای فروش آماده کنند. آخال تکه یکی از نژادهای اسب های ترکمنی بوده که به خاطر رنگ جالب و شگفت انگیزش و زیبایی وصف نشدنی یال هایش به عنوان زیباترین اسب دنیا انتخاب خرید و فروش اسب شده است. دارای اندام‌های حرکتی نازک با اما تاندون هایی قوی، طویل، مفاصل قدرتمند و قوی، بخولق با طول متوسط و بدون مو و نزدیک به خط عمود و با شیبی بسیار تند، مفاصل بسیار مناسب برای جهیدن و خرگوشی، گام های دارای انعطاف و سبک و نرم، قلم اندام‌های حرکتی کوتاه و حرکات آزادانه است. پس از داشتن همه‌ی ویژگی‌های فنوتیپی و ژنوتیپی ایده‌آل، اگر رنگ بدن آنها مشکی یا طلایی یک دست باشد، جزء بهترین و خالص‌ترین و مقاوم‌ترین اسب‌های آخال تکه محسوب می‌شود. شاید تا به حال رقص اسب ترکمن را در تلویزیون مشاهده کرده باشید و برای شما بسیار جالب بوده باشد که چگونه یک اسب می تواند برقصد.

  • با هزینه 5 تا 20 میلیون تومان می توان اسب فروشی کاری خریداری کرد در حالی که اسب هایی که در رشته های ورزشی مقام داشته اند قیمت بالاتری دارند.
  • اسب ترکمن یکی از بهترین نژادهای اسب در ایران می باشد که با قیمت های گران تری به فروش می رسد.
  • 8 فوریه 2016 … پوتین اسب هدیه داد و شمشیر هدیه گرفت+عکس … بر اساس گزارش خبرگزاری تاس، پوتین در این دیدار، یک رأس اسب مسابقه از نژاد «آخال تکه» را به پادشاه بحرین هدیه داد ؛ آخال تکه از … قیمت جدید انواع خودرو پژو در بازار تهران‌(تیر ۹۷).
  • مردم چین نام این نژاد را (اسب های آسمانی) گذاشته اند.
  • قیمت این اسب ها معمولا بین 45 تا 90 میلیون تومان است.
اسب حیوان نجیب و زیبایی است که نژاد اسب های ترکمن در نام هاي مختلفي می باشند که بسیار اصیل هستند. از نژادهای اصیل اسب ایرانی در کنار نژادهایی مانند اسب کردی می توان آخال ترکمن را نام برد. سلام اسب ترکمن یکی از بهترین نژادهای اسب می باشد که بسیار زیبا و خوشگل هستند. یال و دم آن‌ها نیز مشکی، بلند و مجعد یا حالت دار است. حرکات این اسب، به خصوص به هنگام یورتمه بسیار با وقار است.

اسب کش داری درب برقی

دیدگاه‌ها برای اسب ترکمن آخال تکه مادیان 2ساله فروشگاه اسب و لوازم سوارکاری-رویال هورس بسته هستند