دسته‌بندی نشده

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار (پرژ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله جنت اباد تهران واقع شده است. اتاق فرار (تباهی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (نبش قبر ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (وسوسه انگیز) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله سردارجنگل تهران واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است. اتاق فرار (اخرین تقاص ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.

مجموعه اتاق فرار دژاوو

میزان ترشح دوپامین در بازی های فکری فرار در مغز بیش از بازی های دیگر می اسکیپ روم باشد. حل معماها باعث آزاد شدن این دوپامین می باشد و همین موضوع سبب از بین رفتن خستگی و افزایش انرژی در انسان شده که این بازی رو جذاب میکنه. وقتی برای هر فرد نقشی در نظر گرفته شده یعنی اون شخص تجربه و دانش و نظرات منحصر به فردی داره! در واقع هدف از تشکیل تیم همین تفاوت هاست اعتماد کردن به مهارت افراد باعث بالا رفتن عملکرد تیم میشه. برای انتخاب یک مجموعه یا یک بازی خوب بهترین و مطمئن‌ترین راه نظرات مردم است.

  • در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند.
  • از فضاهای واقعی تا فضاهای مجازی هرجایی امکان دارد شما را درگیر این بازی کند.
  • اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد.
  • البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند.
  • شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید.
ایکس اسکیپ متشکل از مجموعه تیم دکور و گریم سینمایی، تیم طراحی و تیم برندینگ، در نظر دارد لذتی متفاوت از اتاق های فرار را برای طرفداران این بازی گروهی به ارمغان آورد. قیمت اتاق فرار در تهران برای سانس 60 دقیقه با توجه به نوع بازی متغیر است و قیمتی بین 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان دارد. این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape لیزر تگ نسخه الکترونیکی و بدون درد بازی پینت بال می باشد که در ابتدا برای آموزش های نظامی مورد استفاده قرار می گرفت و در نهایت در سال ۲۰۰۵ به صورت تجاری جهت استفاده تفریحی وارد بازار شد. مدت زمان بازی از قبل مشخص و محدود می باشد و در این بازه زمانی باید به جواب معماها دست پیدا کنید. حتما حتما سر تایم تشریف بیارین نه زود تر نه دیرتر بعد از رزرو سانس بازی با شماره مجموعه تماس بگیرید. بعد از رسیدن به لوکیشن با شماره تماس مجموعه در ارتباط باشید و زنگ واحد هارو نزنید.

راهنمای بازی اتاق فرار

سافاری وحشت که در شهر بازی‌ها وجود دارد عده‌ای از افراد وارد تونل‌های وحشت می‌شوند و تنها کاری که باید انجام دهند فرار است، اما در اتاق فرار تنها وظیفه مراجعه‌کنندگان فرار نیست بلکه حل معما است. اگر تجربه‌ی بالایی در بازی‌های اتاق فرار دارید و به دنبال یک تجربه‌ی جدید و متفاوت هستید، نفوذ بهترین پیشنهاد برای گروه شما است. مجموعه دژاوو در پاییز ۹۸ با هدف طراحی بازی‌های فکری و هیجانی تحت عنوان اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال در تهران و یک بازی در ایلام دارد. برای شرکت در اتاق فرار صوتی نوار ممنوعه باید کاغذ و خودکار داشته باشید؛ زیرا یادداشت کردن، سرنخ‌های متعددی به شما می‌دهد که برای نتیجه‌گیری به آن‌ها نیاز خواهید داشت. ممکن است برای یافتن برخی اطلاعات به جستجو در اینترنت هم نیاز داشته باشید.

بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها

دیدگاه‌ها برای اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape بسته هستند