دسته‌بندی نشده

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام، احراز هویت و فعال کردن 2FA فکت کوینز

سلام.در قسمت اسپات ربات صد دلار به صورت اتومات گذاشتم.ارز chz.چند درصدی رشد کرد.واسه اینکه بفهمم کارکرد ربات به چه Kucoin صورت هست. Stop رو زدم.52تتر پرداخت کرد.میخواستم بدونم چرا48 دلار کسر شده.فیوچرز هم میزدم اینقدر کم نمیکرد. سلام دوست عزیز؛ تاثیر تعداد معاملات در سوددهی شما، بستگی به پارامترهای تعیین شده دارد اما به طور کلی فاکتور اصلی تاثیرگذار در سود شما به حساب نمی‌آید. اما نحوه کار ربات به صورت گرید و شبکه بندی چارت است و طبیعتاً در این روش به سودهای مینیمال کفایت می‌شود. زمان‌بندی در ترید بسیار مهم است و هر یک از معاملات شما، تأثیر زیادی بر سود بالقوه‌تان خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید معامله‌ای را پس از رسیدن به آستانه مشخصی ببندید، باید جلوی صفحه خود بنشینید و چارت بازار که در حال تغییر است را مشاهده کنید؛ احتمالاً برای ساعت‌ها.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام، احراز هویت و فعال کردن 2FA فکت کوینز کارمزد ذخیره سپرده در این صرافی صفر بوده و برای واریز به حساب هزینه ای دریافت نمی‌شود. یکی از هدف های اصلی Kucoin این است که کمترین کارمزد را از تریدرها بگیرد. ابتدا باید این موضوع را بدانید که سپرده گذاری ارز دیجیتال رایگان می باشد، البته برای انتقال ارز در شبکه بلاک چین بسته به نوع ارز دیجیتال کارمزدی دریافت می شود. ، دارایی های دیجیتالی که سپرده گذاران می خواهند به دیگران قرض بدهند باید در حساب اصلی ذخیره شوند.

صرافی کوکوین یا KuCoin چیست؟ بررسی کارمزد و امکانات صرافی کوکوین

برای رفع محدودیت های حساب کاربری خود می توانید از خدمات خرید حساب کوکوین وریفای شده در سایت پی 98 استفاده نمایید. ساخت حساب و ورود به صرافی کوکوین بسیار ساده است و نیاز به احراز هویت ندارد. Future pro kucoin این قسمت که از اسمش معلومه قسمت اصلی فیوچرز صرافی کوکوین می باشد. تمامی آپشن ها و آنالیز بازار بزرگ کوکوین رو میتونید در این صفحه مشاهده کنید.

  • صرافی کوکوین که امروزه به جدی‌ترین رقیب صرافی بایننس تبدیل شده است، بستری امن و کاملاً معتبر برای خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده محسوب می‌شود.
  • در آخر خالی از لطف نیست که بدانیم، اگر چه کو‌کوین تا کنون هک نشده است، اما هنوز صرافی بسیار جدیدی است.
  • ورود به حساب کاربری و قسمت ترید اسپات ابتدا وارد حساب کاربری خود از طریق سایت رسمی صرافی (kucoin.com) شوید.
وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. ایتسکا – ایتسکا یکی از وبسایت های آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. شما همچنین می‌توانید IP یا شناسه ورود برای محدودیت برداشت ایجاد کنید.

  • در حساب کاربری صرافی کوکوین از گزینه Assets می‌توانید برای انتقال یا واریز دارایی استفاده کنید.
  • امکان انجام انواع روش‌های معاملاتی پیشرفته مانند معاملات فیوچرز، مارجین و توقف ضرر در صرافی Kucoin فراهم است.
  • برای ایرانی‌ها در هر دو صرافی این امکان وجود دارد که بدون احراز هویت فعالیت داشته باشند اما برداشت روزانه آن‌ها با محدودیت روبرو می‌شود.
  • توجه داشته باشید که استیک کردن در این قسمت محدودیت زمانی دارد.
  • در آخر اینکه اطلاعات دقیقی در دست نیست که احتمال سود و زیان چگونه خواهد بود، اما با رعایت استراتژی‌های مدیریت سرمایه می‌توانید از امکانات این ربات با خیال راحت بهره ببرید.

وام دهنده مقدار معینی از دارایی های دیجیتال را در طی یک دوره خاص و نرخ بهره معین وام می دهد تا سود دریافت کند. صرافی کوکوین دوره های وام 7، 14 و 28 روزه را ارائه می دهد. معاملات مارجین به روشی گفته می شود که معامله گر به منظور انجام معاملات خرید و فروش خود از سرمایه ای که صرافی در اختیار او می گذارد، بهره مند می شود. اگر این روش را با انواع روش های دیگر معمولی مقایسه کنیم، معاملات مارجین به دلیل استفاده از اهرم ها، قابلیت دستیابی به میزان بیشتری از سود را به شخص می دهد. البته باید توجه داشت که در صورت عدم دقت و احتیاط لازم در انجام معاملات مارجین، به همان اندازه امکان ضرر خواهد داشت.

آموزش معامله فیوچرز در صرافی کوکوین

دیدگاه‌ها برای آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin؛ ثبت نام، احراز هویت و فعال کردن 2FA فکت کوینز بسته هستند