دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی مکتب خونه | آموزشگاه کاسپین تبریز

برنامه Bubble به شما اجازه می دهد که هر ایده ای که برای ساخت یک برنامه دارید، طراحی و با سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. ویژگی عدم نیاز به کدنویسی این نرم افزار در واقع تحقق رویاهای افراد خلاق ولی با مهارت کم در برنامه نویسی برای خلق ایده هایشان است. با استفاده از قابلیت های پلتفرم مارکتینگ همه کاره Mailchimp می توانید آمار بازدید سایت خود را مشاهده کنید، کمپین هایی در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید و پایگاه داده های مشتریان خود را طبقه بندی کنید. امکانات این سایت همچنین شامل ارائه بستری یکپارچه و بدون نیاز به کدنویسی برای برقراری ازتباط با نرم افزارهایی مانند Square و LiveChatاست که باعث می شود هر آنچه که نیاز داشته باشید به سادگی و کمترین دردسر به صورت خودکار انجام شود. اپلیکیشن تحت وب webflow به طراحان سایت اجازه می دهد تا هر وبسایتی که مدنظرشان است از سایت های خدمات نرم افزاری گرفته تا تجارت الکترونیک را بدون نیاز به نوشتن یک خط کدنویسی ایجاد کنند. این دسته شامل افرادی می شود که هیچ دانشی در زمینه ساخت و طراحی سایت ندارند، این گروه نمی دانند هاست و دامنه سایت به چه کاری می آید و معنی آنها چیست، بنابراین استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای آنها مناسب نیست.

هر سایتی می تونم بدون کدنویسی طراحی کنم؟

همان طور که گفتیم وردپرس بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی است. استفاده از ووکامرس برای راه اندازی فروشگاه اینترنتیپس روش کار استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به همراه افزونه فروشگاه ساز ووکامرس است این افزونه نیز توسط خود تیم وردپرس توسعه داده می شود و با وردپرس کاملاً سازگار است. نصب این افزونه در چند مرحله بسیار ساده صورت می گیرد و بعد از پیکربندی آن می تواند از تمام قابلیت های فروشگاه ساز ووکامرس استفاده کنید ما قبلا یک دوره رایگان با عنوان آموزش ووکامرس رو در سایت آماده کردیم که می تونید از آن برای طراحی فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی استفاده کنید. هرکسی که علاقه‌مند به ایجاد وب‌سایت یا وبلاگ با استفاده از پلتفرم وردپرس باشد، می‌تواند این مهارت را بیاموزد.

بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون برنامه نویسی

با آموزش طراحی سایت با وردپرس می توانید هر نوع سایت فروشگاهی و فروش فایل را بدون کدنویسی طراحی کنید. نصب وردپرس و راه اندازی سایت بدون کدنویسی در این روش تنها 5 دقیقه زمان می برد. سازندگان نرم افزار فاقد کدنویسی Bubble مجموعه ای از مولفه های تصویری را برای راه اندازی و پیاده سازی محصولات کاملاً کاربردی در اختیار مشتاقان توسعه اپلیکیشن ها قرار داده اند.

  • طراحی سایت بدون برنامه نویسی به کمک نرم افزار های سیستم مدیریت محتوا انجام می شود.
  • بعد از انتخاب قالب، هر بخش از سایت را که بخواهید می‌توانید ویرایش کنید.
  • اسحاق شفایی هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت کیت وردپرس.
  • این دامنه یک نام منحصربه فرد است، یعنی شما باید آدرسی برای وب سایت خود انتخاب کنید که قبلا توسط هیچ شخص دیگری به ثبت نرسیده باشد.

یکی از مهمترین اقداماتی که ما بعد از ورود دانشجویان به دوره آموزشی میکنیم این است که از طریق سامانه های مختلفی نظیر واتس اپ و برنامه AnyDesk ( برای ریموت به سیستم ) دانشجو را راهنمایی و پشتیبانی میکنیم تا به صورت کامل با مفاهیم طراحی سایت آشنا شوند. پس به جای اینکه خودتان را درگیر کدنویسی و طراحی سایت کنید، از یک روش ساده برای ساخت آن استفاده کنید. سپس تمرکز و زمان‌تان را صرف کار اصلی‌تان یعنی فروش یا مدیریت سایت‌تان کنید. امروز خوشبختانه به لطف وجود سایت‌سازها و فروشگاه‌سازها، این کار به راحت‌ترین شکل ممکن درآمده است. بطوری که حتی اگر هیچ تجربه و آشنایی با برنامه نویسی هم نداشته باشید، می‌توانید سایت‌تان را بسازید و آن را بچرخانید. خب بیشتر از این به جزییات نمی‌پردازم و وارد بخش اصلی موضوع می‌شویم.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی مکتب خونه | آموزشگاه کاسپین تبریز

در این مقاله همراه ادمین سایت باشید تا تمام جزییات بحث ساخت سایت بدون کدنویسی را بدانید. اگر از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به ساختن اپلیکیشن های مبتنی بر صوت دارید، بدون هیچ تردیدی سراغ نرم افزار فاقد کدنویسی Voiceflow بروید. فروشگاه های اینترنتی با وجود اینکه امروزه در دسترس همگان قرار دارد، اما جزئیات زیادی از محصولات خود را در اختیار کاربران قرار نمی دهند.

دیدگاه‌ها برای آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی مکتب خونه | آموزشگاه کاسپین تبریز بسته هستند