دسته‌بندی نشده

آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست

آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست

خرید و فروش های قسمت فیوچرز، تمامی ندارند و بسیار گسترده هستند. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام صرافی کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید. این نوع از معاملات در صرافی کوینکس، از ضریب اهرم هایی به نام «کراس» و «ایزوله» تشکیل شده اند. البته شرایط خاصی در اینگونه معاملات یعنی فیوچرز کوینکس وجود دارد که حتما باید آنها را در نظر بگیرید.

این مسئله نیز در بالا بودن امنیت این صرافی و بالا بردن سرعت آموزش کار با کوینکس بسیار تاثیر گذار است. البته شاید تنها بدی آن این است که نمی‌تواند با استفاده از ارزهای فیات به خرید رمزارز در این صرافی پرداخت. اکنون پس از صحبتی کوتاه درباره امنیت صرافی می‌خواهیم به بحث مهم آموزش ثبت نام کوینکس بپردازیم. همچنین می‌توانید از طریق سایت صرافی، تاریخچه «Log in» در ۳۰ روز گذشته را بررسی کرده و در صورت مشاهده ورود ناشناس به حساب کاربری خود، رمز عبور را تغییر دهید. درحال‌حاضر صرافی‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از ان‌ها برای مبادله ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

چگونه با اتریوم درآمد غیرفعال در ارزهای دیجیتال کسب کنیم؟

در همین راستا صرافی ها ابزارهایی را برای معاملات در اختیار ما قرار می دهند، ما نیز باید بهترین استفاده را از این امکانات داشته باشیم. یکی از این ابزارها حد ضرر گذاری در معاملات اسپات است. با استفاده از لینک‌های زیر از تخفیف کارمزد بهترین صرافی های ارز دیجیتال بهره مند شوید. پس از آنکه به صفحه جدید هدایت شدید؛ از شما خواسته می‌شود تا کوین ، نوع زنجیره ، آدرس کیف پول مقصد ، میزان رمزارزی که قصد برداشت آن را دارید ، وارد کنید. پس از تکمیل این مراحل، به محض آنکه بیت‌کوین ارسالی در کیف پول بای بیت شما واریز شود؛ از طرف صرافی Bybit اعلان دریافت خواهید کرد. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی است که با خیال راحت و بدون احراز هویت تا سقف 10 هزار دلار روزانه برداشت انجام دهید.

۲.بعد از وارد کردن ایمیل یا شماره موبایل و رمز عبور، روی کلیک کنید. با توجه به روش دو مرحله‌ای که انتخاب کرده‌اید، باید اطلاعات را وارد کنید و وارد سایت شوید. خوشبختانه صرافی کوینکس یکی از معدود صرافی هایی است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است. این یعنی شما با خیال راحت و بدون استفاده از فیلتر شکن قادر به استفاده از این صرافی هستید. همچنین میتوانید با استفاده از مدارک خود به صورت رسمی احراز هویت کنید و از تمامی امکاناتش استفاده کنید.

مثل همان رمز دوم یک‌بارمصرف در هنگام پرداخت های آنلاین هست که در حال حاضر بعضی از افراد از طریق نرم‌افزار بانک‌ها این رمز را دریافت می‌کنند. در این قسمت از شما می‌خواهد بار دیگر پسورد خود را وارد کنید. این به خاطر این است که می‌خواهد مطمئن شود که شما پسورد خود را شانسی وارد نکرده و احتمالاً در آینده فراموش نخواهید کرد. گاهی اوقات برای اینکه کد برای شما ارسال شود، شما باید یک پازل خیلی راحت را حل نمایید.

ویژگی‌های برتر صرافی کوینکس (Coinex)

در کادر دوم شبکه بلاک چین انتقال ارز دیجیتال را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. در کادر نخست باید نام ارز دیجیتال مدنظر را وارد کنید. بعد از پایان مراحل مذکور، نتیجه بررسی احراز هویت شما ظرف یک تا سه روز کاری از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی می‌شود.

در حالی که امتیاز صرافی کوینکس معمولا 5 از 10 است و در رتبه‌ 50 این سایت، قرار دارد. سایت Coinmarketcap بر اساس ترافیک وب، متوسط نقدینگی، حجم و همچنین اطمینان از اینکه حجم گزارش شده توسط یک صرافی قانونی است، اقدام به رتبه‌بندی صرافی‌های رمز ارز سراسر جهان می‌کند. پس از ورود به صفحه ثبت‌ نام، آدرس Email خود را وارد کنید و یک رمز عبور قوی برای حساب خود انتخاب کنید. شما برای خرید و فروش ارزها در این صرافی نیازی به احراز هویت ندارید.

برای انتقال شبکه تون رو انتخاب کرده و کوینکس بهتون ادرس کیف پول رو نمایش میده. اونو کپی کنید و از جایی که میخواید تتر انتقال بدین اونو وارد کنین. یادتون باشه هر شبکه ای رو انتخاب کردین در مبدا از همون شبکه برای انتقال استفاده کنین. ثبت نام کوینکس با موبایلخب دوستان تا اینجای کار شما ثبت نام کوینکس با گوشی را فرا گرفتید.

قسمت Withdrawal Address، آدرس کیف پولی که قصد انتقال به آن را دارید، وارد می‌کنید. ما با فرض اینکه قصد داریم تتر ترون یا همان تتر روی شبکه ترون را از صرافی داخلی خریداری کنیم که کمترین کارمزد را، تقریباً دارد. پس‌روی Coin Type کلیک کرده و USDT را جستجو و روی آن کلیک می‌کنیم. اکنون در قسمت Protocol Type چهار شبکه به ما نشان می‌دهد که ما باید روی شبکه‌ی USDT-TRC20 بگذاریم؛ چون نوع تتری که ما می‌خواهیم بخریم از نوع شبکه ترون هست.

دیدگاه‌ها برای آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست بسته هستند