اخبار فارس اس ام اس

آموزش ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر

باید اعتراف کنیم؛ فناوری اطراف ما با سرعت بسیاری در‌حال پیشرفت است. چندی پیش بود که مجبور بودیم برای ارسال پیامک‌ها حتما از یک موبایل استفاده کنیم. امروزه می‌توانید پیام کوتاه را از طریق کامپیوتر شخصی ارسال کنید. نکته خوب این است که تقریبا صدها برنامه اندرویدی وجود دارد که به شما امکان ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر را می‌دهد. شاید از خود بپرسید چگونه می‌توان با کامپیوتر یا لپ تاپ پیامک ارسال کرد یا چگونه بدون گوشی پیامک ارسال کنیم؟ در ادامه آموزش ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر را برای شرح خواهیم داد؛ اگر می‌خواهید با این ابزار گوگل و نحوه کار کردن با آن، آشنا شوید؛ این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

نحوه فعال‌سازی گوگل مسیج در کامپیوتر

در این مقاله با سیستم google messages و ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر آشنا شدیم با این سرویس، در محل کار یا با لپتاپ شخصی، صندوق ورودی موبایلتان را به سیستم وصل کنید تا زمان روشن بودن موبایل دیگر سراغش نروید و از همین سیستم کامپیوتر شروع به مدیریت پیام‌ها کنید. اگر تجربه‌ای در مورد استفاده از مسیج وب دارید، آن را با ما در میان بگذارید و اگر در مورد این فعالسازی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، در قسمت دیدگاه سوالاتتان را از کارشناسان فرز اس ام اس بپرسید.

یکی از معایب اصلی ابزار گوگل مسیج، در دسترس نبودن اپلیکیشن این ابزار در کشور ایران است باید از طریق لینک https://apkdl.net/fa/com.google.android.apps.messaging اپلیکیشن google messages را در موبایل خود فعال کنید. هم‌چنین در ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر، اگر حساب گوگلتان را غیرفعال کنید، اطلاعات شخصی‌ شما نیز از نسخه وب حذف شده و از دست می‌رود. این اطلاعات شامل پیامک، پیام صوتی و تاریخچه پیام‌هاست ولی تاریخچه تماس‌ها در موبایلتان می‌ماند.

در هنگام ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر از مزایا و قابلیت‌های بسیاری بهره‌مند خواهید شد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • به پیام‌های دریافتی بدون نیاز به تایپ پاسخ دهید
  • مکالمه‌های دلخواه خود را پین کنید
  • پیام‌های اسپم را از بقیه‌ی پیام‌ها جدا کنید
  • پیام‌های حاوی رمز را به طور خودکار پاک کنید
  • موقعیت مکانی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  • از نسخه‌ی وب گوگل Messages بهره ببرید
  • پیام‌های منتخب را برای دسترسی راحت‌تر ستاره‌دار کنید
  • پیام‌ها را زمان‌بندی کنید
  • چت‌های قدیمی را بدون حذف آن‌ها بایگانی کنید
  • از حالت تاریک (Dark Mode) استفاده کنید
  • فونت متن پیام را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کنید



آموزش ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر

ارسال و دریافت عکس‌های با کیفیت و رزولوشن بالا از طریق google messages

علاوه‌بر ارسال و دریافت پیام متنی توسط این ابزار، برای انتقال بهتر احساسات خود نیز، می‌توانید از ایموجی، استیکر و گیف‌های موجود این ابزار استفاده کرده و برای مخاطب خود بفرستید. همه این امکانات را می‌توانید در سمت راست جعبه‌ متن پیام مشاهده کنید. برای نوشتن و ارسال پیامک جدید در گوگل مسیج نیز می‌توانید، روی پیامک و مکالمه جدید در سمت چپ رابط کاربری وب کلیک کنید. در ضمن اگر به فکر خرید سامانه پیامکی و اتصال آن به گوگل مسیج در کامپیوتر هستید باید بگوییم که این ابزار امکان ارسال پیامک‌های انبوه را ندارد.

ارسال و دریافت ایموجی، استیکر و گیف با گوگل مسیج در کامپیوتر

در نسخه وب google messages، چت فیچرزها فعال نیستند. چت فیچرز‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • نشان دادن عبارت is typing وقتی طرف مقابل در حال تایپ کردن باشد
  • نشان دادن خوانده شدن پیام توسط طرف مقابل
  • امکان ارسال پیامک با اینترنت همراه موبایل و سیستم Wi-Fi

برای تهیه و خرید سامانه اصل بودن کالا با بارکد از استار اس ام اس به لینک درج شده مراجعه کنید

خرید و استفاده از پنل پیامکی استار اس ام اس به‌جای google messages

 



منبع

تفاوت این اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل با دیگر اپ‌هایی که برای ارسال پیام و چت صوتی یا ویدیویی ارائه کرده، این است که گوگل مسیج، فقط برای ارسال پیامک متنی و پیامک مولتی‌مدیا یا MMS طراحی شده است. نکته آخری که در مورد معایب google messages می‌توان گفت این است که برای ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر فقط می‌توانید از یک device مرتبط با گوشی برای مرور کردن پیام‌ها و ارسال پیامک استفاده کنید.

عدم امکان استفاده از چند device در ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوترقابلیت گوگل مسیج؛ ارسال و دریافت SMS و MMS

بررسی چگونگی ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر

قابلیت استفاده از دو سیم کارت موبایل در گوگل مسیج

معایب ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر

عدم امکان استفاده از چند device در ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر

رابط کاربری این اپلیکیشن در کامپیوتر بسیار شبیه به چیزی است که همیشه در گوشی خود مشاهده کرده‌اید، در نتیجه کار کردن با آن چندان سخت نخواهد بود. رابط اصلی این ابزار به دو بخش کلی تقسیم می‌شود: لیست پیام‌ها و بخش مکالمات. همان‌طور که در گوشی همراه بر روی پیام‌ها ضربه می‌زنید، وارد آن‌ها می‌شوید و جواب پیام را می‌دهید. در کامپیوتر نیز می‌توانید بر روی پیام مورد‌نظر ضربه زده و وارد آن شوید و پاسخ خود را برای آن ارسال کنید.

اولین قابلیت سرویس google messages، ارسال و دریافت اس ام اس است. با این سرویس می‌توانید پیامک و عکس‌هایی با کیفیت و رزولوشن بالا برای مخاطبانتان بفرستید. به خاطر داشته باشید برای استفاده از این امکان باید موبایل و دستگاه pc شما حتما به اینترنت متصل باشد و در صورت قطع اتصال به اینترنت، ارتباط کامپیوتر با موبایل نیز، قطع خواهد شد.

قابلیت دوم، اس ام اس زدن، تلفن زدن و چک کردن پیام‌های صوتی بعد از اتصال به گوگل است. در این حالت باز هم می‌توانید از موبایل استفاده کنید یا حتی تماس داشته باشید، کلیه پیام‌هایتان را با کامپیوتر چک کنید و در صورت خاموش بودن تلفن همراه، بازهم به پیامک‌هایتان دسترسی داشته باشید.

ارسال و دریافت عکس‌های با کیفیت و رزولوشن بالا از طریق google messages

برای آشنایی با بهترین تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به لینک درج شده در استار اس ام اس مراجعه کنید.

بررسی مزایا و قابلیت‌های گوگل مسیج

پیام رسان google Messages به‌عنوان یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین برنامه‌های مدیریت پیام کوتاه، تاکنون بیش از صد میلیون دانلود فعال را به خود اختصاص و امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران به دست آورده است.

ارسال و دریافت ایموجی، استیکر و گیف با گوگل مسیج در کامپیوتر

کاربرد نسخه وب گوگل مسیج؛ ارسال و دریافت پیام

در نهایت باید بگوییم اگر برای کسب‌وکار خود می‌خواهید از سامانه اس ام اس و پنل پیامک استفاده کنید، باید یک پنل ارسال پیامک خریداری کنید google messages ابزار مناسبی برای این کار نخواهد بود. برای تهیه و خرید انواع پنل پیامک با قابلیت‌های مختلف می‌توانید از طریق استار اس ام اس اقدام کنید.

هم‌چنین در استفاده از این سرویس گوگل، در صورتی که از گوشی دو سیم کارته استفاده می‌کنید، از قابلیت انتخاب سیم کارت در سمت چپ رابط می‌توانید برای انتخاب سیم‌کارت هدف، استفاده کرده یا آن را هرچند بار که دوست دارید، تغییر دهید. البته اگر قصد دارید از این ابزار برای دریافت قبض برق از طریق پیامک نیز استفاده کنید، باید بگوییم که google messages از این قابلیت برخوردار نخواهد بود.

قابلیت استفاده از دو سیم کارت موبایل در گوگل مسیج

سوالی که مطرح می‌شود این است که حالا برای ارسال پیامک با گوگل مسیج در کامپیوتر، ابتدا باید چگونه عمل کنیم و فعال‌سازی این ابزار را انجام دهیم. اول از همه باید سیستم عامل گوشی اندروید را بر اساس آخرین نسخه آپدیت کنید. بعد در قسمت اینباکس روی سه نقطه بالا گوشه سمت راست کلیک کنید و گزینه Messages for web را انتخاب کرده تا یک صفحه باز شود. سپس مرورگر کامپیوتر خود را باز کرده و لینک messages.android.com وارد کنید و با اسکن QR Code، اینباکس موبایلتان را به کامپیوتر وصل کنید. حالا می‌توانید از طریق کامپیوتر به صندوق پیامک گوشی دسترسی داشته باشید، به راحتی ارسال و دریافت پیام انجام دهید و دیگر نیازی به استفاده دائم از موبایل ندارید.

قابلیت گوگل مسیج؛ ارسال و دریافت SMS و MMS

گوگل، برنامه پیامکی google messenger را به‌تازگی ارتقا داده و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده است. آخرین نسخه این برنامه با نام android messenger شناخته می‌شود که کیفیت برنامه پیام‌رسان گوگل را بالا برده و آن را هم‌رده بسیاری از رقیبان خود قرار داده است. با این ابزار، کاربران می‌توانند کلیه قابلیت‌های sms و mms را در اختیار داشته باشند و در کنار ارسال متن، محتوای چند رسانه‌ای مانند: تصویر، ویدئو و گیف را نیز، به‌راحتی در پیام‌های خود ارسال کنند. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که این ابزار را نمی‌توان به پنل اس ام اس کسب‌وکار خود وصل کنید و از آن برای تبلیغات بهره ببرید.