۱۲ ترفند طلایی برای تبلیغ کسب و کار شما
روش ۱۲ برای تبلیغات جذاب کسب و کار: محصول/خدمت تخفیفدار یا رایگان ارائه دهید:
منبع
اگر برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به نمونه متن پیامک تخفیف نیاز دارید می توانید از نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای تخفیف زیر کمک بگیرید.
روش4 برای تبلیغات فروشگاه: وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید (SEO):

اگر به دنبال گسترش سریعتر دامنه دسترسی خود هستید، خرید فضای تبلیغاتی میتواند مفید باشد. برخی از محبوبترین روشهای تبلیغات پولی عبارتند از:
- تبلیغات تلویزیونی و رادیویی: این شکل سنتی تبلیغات پرهزینهتر است، اما دامنه دسترسی وسیعتری نسبت به روشهای دیگر دارد.
- پستهای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی: میتوانید با پرداخت هزینه، یکی از پستهای رسانههای اجتماعی کسب و کار خود را به یک تبلیغ تبدیل کنید. این روش به شما امکان میدهد مخاطب هدف، منطقه و مدت زمانی که میخواهید تبلیغ نمایش داده شود را انتخاب کنید.
- تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک): در این مدل، شما هر زمان که کسی روی تبلیغ شما کلیک کند، هزینه پرداخت میکنید. موتورهای جستجویی مانند گوگل این سرویس را ارائه میدهند که در آن تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج برای کلمات کلیدی انتخابی شما ظاهر میشود.
- تبلیغات پیامکی را غافل نشوید، تبلیغات پیامکی کم هزینهترین روش برای تبلیغات با سرعت بالا است که در کمتر از 1 ساعت می توانید پیامک تبلیغاتی خود را به گوش هزاران نفر ارسال کنید. برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می توانید از سایت استار اس ام اس استفاده کنید و اگر بخواهید حتی می توانید با شماره شرکت زرین ارتباطات آسیا 78584000-021 تماس بگیرید تا ما ارسال پیامک انبوه را برای شما انجام دهیم.

اگر به عنوان یک کسب و کار محلی فعالیت میکنید، شرکت در رویدادها – چه به صورت مجازی و چه حضوری – که مخاطب هدف شما احتمالاً در آن حضور خواهد داشت، راهی عالی برای شبکهسازی است. با سایر صاحبان کسب و کار و مشتریان بالقوه ملاقات کنید و کسب و کار خود را از نزدیک تبلیغ کنید.
روش ۱۰ برای تبلیغات و برندسازی کسب و کار: در نمایشگاههای تجاری غرفه داشته باشید:
رسانههای اجتماعی دیگر یک گزینه نیستند، بلکه یک ضرورت برای هر کسب و کاری هستند. این پلتفرمها به شما امکان میدهند تا به طور فعال با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید، آنها را جذب کنید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. ایجاد یک حساب کاربری تجاری در اکثر رسانههای اجتماعی رایگان است و این امر، آن را به یکی از مقرونبهصرفهترین راهها برای تبلیغ کسب و کار تبدیل میکند. البته، تبلیغات پولی در رسانههای اجتماعی نیز میتواند سرمایهگذاری مؤثری باشد.
روش3 برای تبلیغات مغازه: محتوای جذاب تولید کنید:
تصاویر بسیار مهم هستند. سرمایهگذاری در محتوای بصری با کیفیت بالا برای سایت و رسانههای اجتماعی شما ضروری است. بسیاری از کاربران برای تصمیمگیری در مورد اینکه چه کسی را دنبال کنند و با کدام پستها درگیر شوند، به تصاویر اعتماد میکنند. عکسها یا ویدیوهایی از محصولات، خدمات، امکانات یا کارکنان خود قرار دهید.
روش 8 برای تبلیغات مغازه: برای تبلیغات هزینه کنید:
در رویای خود سرمایهگذاری کنید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. اگرچه هر یک از این نکات میتواند به تنهایی مؤثر باشد، ترکیب آنها میتواند حتی قدرتمندتر باشد.
تخفیفهای معرفی و آزمایشیهای رایگان با ارائه مشوقهایی برای علاقه آنها، مشتریان جدید را جذب میکنند. همچنین میتوانید با ارائه معاملاتی که مشتریان میتوانند به اشتراک بگذارند، ارجاع را تشویق کنید. از سوی دیگر، نمونههای رایگان و آزمایشیها به مشتریان بالقوه این فرصت را میدهند که محصول یا خدمت شما را بدون تعهد مالی امتحان کنند. این امر باعث ایجاد اعتماد میشود و به کار شما اجازه میدهد که خودش صحبت کند.
هر زمان که کسب و کار شما کار قابل توجه یا خبر جدیدی انجام میدهد، یک بیانیه مطبوعاتی تهیه کنید و آن را برای رسانههای خبری محلی ارسال کنید. این نشریات به دنبال داستانهای جالب هستند و اغلب از بیانیههای مطبوعاتی برای تهیه مقاله استفاده میکنند. این کار به کسب و کار شما تبلیغات رایگان و توزیع گستردهتری میدهد و به شما امکان میدهد به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید.
روش 6 برای تبلیغات کم هزینه مغازه: در انجمنهای آنلاین فعال باشید:
کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنید. این کار مانند داشتن یک دفترچه تلفن آنلاین برای کسب و کار شماست و به مشتریان بالقوه کمک میکند تا به راحتی مکان و ساعات کاری شما را پیدا کنند. همچنین، مشتریان میتوانند نظرات خود را در مورد کسب و کار شما ثبت کنند. با ایجاد یک حساب Google My Business، میتوانید دید بیشتری در جستجوهای آنلاین داشته باشید و به صورت رایگان تبلیغ کنید.
روش دوم برای تبلیغات مغازه: از قدرت رسانههای اجتماعی بهره ببرید:
نمایشگاههای تجاری خریداران و فروشندگان را از صنایع خاص گرد هم میآورند و به شما امکان دسترسی به سرنخهای واقعی را میدهند. اگرچه غرفه داشتن در یک نمایشگاه تجاری میتواند پرهزینه باشد، بسیاری از کسب و کارها بازگشت سرمایه قابل توجهی را تجربه میکنند. در طول نمایشگاه اطلاعات تماس را جمعآوری کنید تا پس از رویداد، تلاشهای بازاریابی ایمیلی خود را به آنها اطلاع دهید.
روش ۱۱ برای تبلیغات گسترده کسب و کار: کارگاه یا وبینار برگزار کنید:
یکی از بهترین راهها برای تبلیغ کسب و کار، پیوستن به یک انجمن آنلاین خاص صنعت است. با مشارکت فعال در گفتگوها، ارتباطات خود را با اعضا ایجاد کنید. با ارسال نظرات در وبلاگهای مرتبط و حتی پیشنهاد نوشتن پست مهمان، میتوانید در زمینه خود شهرت کسب کنید. این کار نه تنها شبکه شما را گسترش میدهد، بلکه به افزایش اعتبار شما و کسب و کارتان نیز کمک میکند.
روش 7 برای تبلیغات موثر فروشگاه: از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید:
سئو به شما کمک میکند تا وبسایتتان در رتبههای بالاتر نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در صفحات وب و پستهای وبلاگ، شانس دیده شدن سایت شما را توسط کاربرانی که به دنبال کسب و کارهای مشابه شما هستند، افزایش میدهد. سئو فراتر از استفاده از کلمات کلیدی است، بنابراین تحقیق در مورد آن یا استخدام یک متخصص سئو میتواند مفید باشد.
روش 5 برای تبلیغات کسب و کار: بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید:
اگر بخواهید می توانید با شرکت ما تماس بگیرید و ما ثبت مغازه در گوگل را برای شما انجام می دهیم می توانید با شماره 02178584000 تماس بگیرید.
آموزش میتواند به شما در جذب مخاطب و قرار گرفتن به عنوان یک مرجع در زمینه خود کمک کند. برگزاری کارگاهها و ارائهها به صورت آنلاین یا حضوری را در نظر بگیرید، به ویژه اگر کسب و کار شما شامل مهارتهای تخصصی یا اطلاعات فنی باشد. شما دانش ارزشمندی را برای مشتریان بالقوه فراهم میکنید، با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار میکنید و فرصتی برای جمعآوری اطلاعات تماس از شرکتکنندگان خواهید داشت.
در دنیای پررقابت امروز، دیده شدن و جذب مشتری، حرف اول را میزند. باید بدانید که چگونه نام کسب و کار خود را بر سر زبانها بیندازید و مشتریان را به سمت خود جذب کنید. خوشبختانه، روشهای گوناگونی برای تبلیغ کسب و کار وجود دارد. در این مقاله، ۱۲ ترفند مؤثر و کاربردی را به شما معرفی میکنیم که با استفاده از آنها میتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید.
ساده ترین روش تبلیغات مغازه: از لیستهای محلی غافل نشوید:
محتوا، پادشاه است! با تولید محتوای جذاب و آموزنده، چه از طریق وبلاگ، ویدیوهای آموزشی یا اینفوگرافیک، میتوانید تخصص خود را در صنعت نشان دهید و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.
ارسال پیامک از روی نقشه در تهران