دسته‌بندی نشده

کاغذ پرینتر سلفی کانن 108 عددی قیمت کاغذ پرینتر سلفی کانن 108 عددی | سایت سخت افزار مگ

کاغذ دبل آ نیز یکی از پرفروش ترین انواع کاغذ مناسب چاپ در بازار ایران است. گیر کردن کاغذ در پرینتر یک مشکل رایج در بین کاربران انواع چاپگرها وسیله محسوب میشود. در بسیاری از موارد این مشکل بخاطر نوع و جنس ایجاد میشود و ارتباطی با دستگاه چاپگر ندارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که اگر کاغذ به دفعات و به صورت ادامه دار در پرینتر گیر کند، دیگر به کاغذ مرتبط نیست. در این مواقع باید سایر قسمت های پرینتر بررسی شود تا مشکل سخت افزاری موجود در دستگاه تشخیص داده شود. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد علت گیر کردن کاغذ داخل پرینتر، روش رفع و راه های پیشگیری از آن صحبت کنیم.

انواع کاغذ پرینتر

کاغذ پرینتر سلفی کانن 108 عددی قیمت کاغذ پرینتر سلفی کانن 108 عددی | سایت سخت افزار مگ

رنگ سفید، شفافیت، کیفیت و مرغوبیت هر یک بسته به کاری که مورد استفاده قرار می گیرد سخت افزار مگ متمایز است. امید است مطالب پیش رو در راستای معرفی کاغذ پرینتر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس متمایز ترین انتخاب ها در پیش روی شما باشد. در این مقاله ما به موضوع آموزش قرار دادن کاغذ داخل پرینتر پرداختیم. برای اطلاعات بیشتر در این باره و همچنین خرید انواع پرینتر مطابق با نیازتان می‌توانید با کارشناسان ما در دیجی کارتریج تماس و یا از طریق سایت با ما در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید با دنبال کردن کانال دیجی کارتریج در آپارات، از جدیدترین ویدئوهای آموزشی اختصاصی حوزه ماشین های اداری به صورت رایگان بهره مند شوید.

  • کاغذ به دلایل مختلفی در پرینتر گیر می کند و ایجاد مشکل می کند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.
  • عامل دیگر گیر کردن و پلیسه شدن کاغذ در دستگاه عدم تطابق سایز برگه ها با ظرفیت دستگاه می باشد.
  • در بسیاری از موارد این مشکل بخاطر نوع و جنس ایجاد میشود و ارتباطی با دستگاه چاپگر ندارد.
  • کاغذ پرینتر 80 ستونی دونسخه سه تیکه کاربن لس از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است لذا برای جداسازی آن از میکروپرفراژ استفاده می شود.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه میتوانید با متخصصین مجموعه ما یعنی اداریم تماس بگیرید. این روش بهترین راهکار برای رفع گیر کردن کاغذ داخل پرینتر است. اگر کاغذ با این روش خارج نمیشود، دست نگه دارید و تعمیرکار خبر کنید. در این مقاله سعی کردیم تا به شما در انتخاب کاغذ مناسب پرینترتان کمک کنیم و هر آنچه لازم بود در این رابطه با شما در میان بگذاریم.

از چه کاغذهای برای چاپ نباید استفاده کرد؟

فیوزینگ پرینتر از دیگر قطعاتی است که میتواند در گیر کردن کاغذ داخل پرینتر نقش داشته باشد. در صورتی که غلطک های فیوزینگ مشکل داشته باشند، کاغذ در این قسمت گیر میکند. امروزه کاغذ پرینتر و کاغذ A4 از کشورهای مختلفی به ایران وارد می شود و دارای کیفیت متفاوتی هستند. در زیر برخی از انواع کاغذهای چاپ مورد استفاده در بازار ایران را بررسی می کنیم. امروزه پرینتر ها نقش مهمی در مشاغل زیادی دارند و می توان گفت بدون آن ها امور مختلف به خوبی پیش نمی رود.

رول فیش پرینتر 8 سانتی 45 متری درجه 1

قرار دادن کاغذ داخل پرینتر، شما می توانید برای جای گذاری کاغذ در پرینترهای HP راهکار زیر را دنبال نمایید. در چاپگرهایی که محل بارگیری کاغذ در آن ها در قسمت پشتی واقع است، سینی ورودی را بلند کنید تا در موقعیت قفل قرار بگیرد. در این صورت می توانید کاغذ را به خوبی در این قسمت قرار دهید. پس از این کار، راهنمایی که مربوط به مشخص کردن پهنای کاغذ است را تا حد امکان بیرون بکشید. این کاغذ جزو پرکاربردترین انواع کاغذ پرینتر موجود در بازار می‌باشد که از کشور کره جنوبی به کشور ایران وارد می‌گردد. سابلیمیشن دارای لایه ای مات بوده و وزن برگه‌های آن ۱۰۰ گرم می‌باشد.

دیدگاه‌ها برای کاغذ پرینتر سلفی کانن 108 عددی قیمت کاغذ پرینتر سلفی کانن 108 عددی | سایت سخت افزار مگ بسته هستند