دسته‌بندی نشده

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟ ملی پیامک | smsfars

برای ارسال انبوه به لیست شماره های شخصی، کافی است لیست خود را در قالب فایل اکسل یا تکست به همراه متن پیامک ارسال نمایید. سلام روزتون خوش؛ من از طریق این مقاله کتابچه بازاریابی پیامکی شمار رو هم خوندم که خیلی خوب بود و به طور کامل درک کردم که چطور باید ارسال پیامک به مناطق در چه ساعتی انجام بشه واقعا دستتون درد نکنه. می‌توان به تمام یا تعدادی از شماره‌های بازه ۰۹۱۲۴۹۱۰۰۰۰ تا ۰۹۱۲۴۹۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کرد. استفاده از این روش، نظم و گروه‌بندی خاصی را به کمپین تبلیغاتی شما می‌دهد. یعنی تبلیغ شما را همه می‌بینند اما به دردشان نمی‌خورد یا حتی ممکن است افرادی که مخاطب شما هستند، این تبلیغ را نبینند.

معرفی پلاگین اختصاصی ملی پیامک برای جوملا

یعنی شما باید در همان ابتدی مسیر یک پنل اس ام اس + خط اختصاصی بخرید . همچنین یک خط هدیه نیز به نام خودتان ثبت و به شما تعلق خواهد گرفت . اما باید دقت کنید ساعاتی مانند 22 شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست. اما باید دقت کنید ساعاتی مانند ۲۲ شب به بعد زمان مناسبی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیست.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

از طرفی، معرفی یک محصول و اطلاعات فنی آن (همراه با محتوای بصری) با ایمیل خیلی بهتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه ارسال پیامک بهین پیام و روش های ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید با کارشناسان تلفنی ما در ارتباط باشید . اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید ، احتمالا با چند پنل اس ام اس دیگر آشنایی داشته باشید . اکثر این پنل ها برای شروع نیاز به خرید امکانات و ابزار های اولیه است . ارسال پیامک در سامانه بهین پیام بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس و یا پرداخت هزینه ی فعالسازی است .

  • بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات استفاده می‌شود پنل اس ام اسیک ابزار ارتباطی مستقیم ایده آل برای ارتباط شما با مشتریانتان است.
  • برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.
  • با ارائه 2 الی 5 رقم کدپستی محله های مورد نظر خود، ارسال شما هدفمند تر خواهد بود و به دست کسانی خواهد رسید که مورد نظر شما هستند.
  • نجوا با ارائه ۳ ابزار اس ام اس، ایمیل و پوش نوتیفیکیشن در یک پنل یکپارچه، کار را برای کاربران خود بسیار ساده کرده و به شما اجازه می‌دهد از طریق یک پنل واحد، کمپین‌های خود را اجرا و مدیریت کنید.
  • از طرف دیگر، امروزه دیگر کسی نیست که (حداقل!) یک تلفن همراه در جیبش نباشد!
پنلی که از طریق شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات به کاربر این امکان را می‌دهد تا ارسال انبوه پیامک داشته باشد. پیامک نرخ باز شدن بسیار بالایی دارد، اما اگر پیام‌هایی را برای افرادی ارسال می‌کنید که به خدمات یا محصول شما نیازی ندارند، به شما کمکی نمی‌کند. اگر فراخوانی به اقدام را فراموش کنید در واقع هدف SMS مارکتینگ را از دست داده‌اید. برای مثال از عبارت‌های زیر می‌توانید در پیام خود به عنوان فراخوانی به اقدام استفاده کنید.

http://arya-cctv.ir

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دیجی‌کالا در ابتدای متن خود را معرفی کرده است و دستورالعملی را به صورت مختصر برای کاربر در قالب پیامک ارسال کرده است. بنابراین، کاربر می‌داند در قدم بعدی باید چه کاری انجام دهد و سردرگم نمی‌شود. آن‌ها تنها منتظر موارد و به‌روزرسانی‌های مجله خبری اس ام اس فارس از کسب‌وکار شما هستند که برای آن‌ها ارزش ایجاد کند. اگر چنین ارزشی برای ارائه ندارید، بهتر است از ارسال پیام خودداری کنید. مخاطب باید به شما اجازه دهد تا برای او پیام‌های بازاریابی ارسال کنید. آن‌ها از روش‌های زیر رضایت خود را برای دریافت پیام‌های تبلیغاتی اعلام می‌کنند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل

دیدگاه‌ها برای چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟ ملی پیامک | smsfars بسته هستند