اخبار فارس اس ام اس

چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟ نحوه استفاده از چت جی پی تی

ساخت اکانت؛ اولین گام برای استفاده از چت جی‌پی‌تی

استفاده صحیح از پرامپ؛ استفاده از پرامپ نادرست نتایج غیر‌کاربردی به همراه دارد

در پاسخ به سوال «چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟» ابتدا باید به نوع فعالیت توجه کنیم. یکی از کاربردها، تولید محتوای متنی است. تفاوتی نمی‌کند که به‌دنبال داستان نویسی هستید یا فیلمنامه؛ در هر صورت می‌توانید از چت جی پی تی کمک بگیرید. به‌عنوان مثال اگر برای دریافت پاسخ سوال «چگونه بفهمیم اس ام اس ارسال شده؟» دچار چالش هستید، چت جی پی تی کمکتان می‌کند. حتی می‌توانید به کمک هوش مصنوعی یک مقاله کامل بنویسید.

در این مطلب به‌صورت کامل به سوال «چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟» پاسخ دادیم. تفاوتی نمی‌کند که برای ساخت عکس از چت جی پی تی کمک می‌گیرید یا نوشتن مقاله؛ در هر صورت این ابزار هوشمند به شما در مسیرتان کمک خواهد کرد. ساخت اکانت و نوشتن پرامپت‌های واضح و جزئي دو نکته بسیار مهم برای استفاده از AI هستند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا تا‌به‌حال از چت جی‌پی‌تی استفاده کرده‌اید؟ تجربه شما چگونه بوده است؟ لطفا نظرات و تجربیاتتان را با ما و کاربران عزیز دیگر به‌اشتراک بگذارید.



منبع

یکی از کاربردهای هوش مصنوعی، ترجمه متون و به‌ویژه انگلیسی است. شما می‌توانید انواع متن معرفی محصول را از زبان‌های خارجی به فارسی ترجمه کنید. همچنین انواع مقالات انگلیسی را می‌توان به فارسی ترجمه کرد. البته برای ترجمه باید پرامپت‌های دقیق دهید. در این بخش با نوشتن عبارات کلیدی همچون «متن‌های روان» و «استفاده از فعل و فاعل مناسب» متن‌های ترجمه‌شده را با استانداردهای مطلوب دریافت کنید.

چت جی پی تی، کد‌نویس قابلی است!

اینکه چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟ بستگی به شما و نوع فعالیتتان دارد. اگر به‌دنبال یک عکس به‌خصوص هستید، به‌راحتی با AI می‌توانید عکس مورد‌نظر را بسازید. به‌عنوان نمونه اگر برای متن تبلیغاتی برای جذب مشتری غذا به‌دنبال عکس می‌گردید، پرامپ را به‌طورواضح بنویسید و عکس مورد‌نظر را تحویل بگیرید. به یاد داشته باشید که توضیحاتتان باید کامل و جزئی باشد.

استفاده از چت جی پی تی؛ اهرم درخشش در فضای دیجیتال و آفلاین

هوش مصنوعی کاربردهای بسیار متنوعی دارد؛ از تولید محتوای متنی و تصویری گرفته تا ترجمه و کد‌نویسی همه و همه جزو کاربردهای این ابزار است که بر اساس نیازتان می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی برای تبلیغات نیز می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید. برای فروش تلفن اینترنتی یا کالاهای مصرفی همچون مبلمان و ماساژورها می‌توان از چت جی پی تی کمک گرفت. در ادامه با این کاربردها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تولید محتوای متنی؛ از متن‌های خلاقانه تا فیلمنامه‌نویسی

یکی دیگر از کاربردهای چت‌ جی‌پی‌تی، کد‌نویسی است. برای این کار باید سه نکته را رعایت کنید. اول خواسته خود را واضح بگویید. زبان مد‌نظرتان را بنویسید. در آخر نیز اگر لازم است که نکته‌ای در کد رعایت شود آن را عنوان کنید. علاوه‌بر کدنویسی، کپی رایتینگ را نیز می‌توانید از چت جی پی تی بگیرید.


پاسخ به «چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟» در وب‌سایت فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

استفاده از چت جی پی تی به‌دلیل تولید محتوا در بلاگ‌نویسی یا حتی تبلیغات از طریق پنل پیامکی مورد‌استقبال افراد قرار گرفته است. برای استفاده از هر یک از کاربردهای این ابزار ابتدا باید با ساخت اکانت آشنا شویم. در مرحله اول باید وارد سایت chat.openai.com شوید. در زمان ورود به سایت احتمال دارد پیام chatgpt is at capacity right now را مشاهده کنید؛ این پیام به‌خاطر افزایش ترافیک سایت و حجم درخواست ساخت اکانت پدیدار می‌شود. در این مواقع باید دقایقی در صف انتظار ساخت حساب چت‌جی‌پی‌تی منتظر بمانید. سپس با انتخاب گزینه ثبت‌نام یا sign up کار را آغاز کنید.

برای ساخت اکانت چت جی پی تی باید ایمیل معتبر داشته باشید. احراز هویت در قدم اول از طریق ایمیل انجام می‌شود. ایمیل خود را وارد کنید و دکمه continue را بزنید. البته قبل از تایید ایمیل باید رمز عبور برای حساب چت‌جی‌پی‌تی خود را مشخص کنید؛ این رمز حداقل ۸ کاراکتر دارد. در مرحله آخر شما نیاز به یک شماره مجازی خواهید داشت. پس از وارد کردن شماره مجازی، کد تایید ارسال می‌‌‌شود که برای تکمیل تایید هویت دومرحله‌ای است. بدین ترتیب اکانت جی‌پی‌تی شما فعال می‌شود.

«یک متن کوتاه به من بده. این متن باید جذاب و کاربردی باشد. در واقع این متن برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان پوشاک (خدمات یا محصولات شما)‌ است که به دنبال خرید هستند. از مزایای فروشگاه (نام فروشگاه) ارسال سریع، قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالاست.» حتی شما می‌توانید در این بخش از هوش مصنوعی بخواهید که سه تا چهار جمله بنویسد. یادتان باشد اطلاعات نادرست، نتایج غیر کاربردی در پی خواهد داشت.

پس از ساخت اکانت، مهم‌ترین سوالی که با آن مواجه می‌شوید «چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟» خواهد بود. در واقع برای دستیابی به پاسخ‌های کاربردی باید پرامپت درست بنویسید. در واقع شما باید دستور خود را با جزئیات از ai بپرسید. برای نمونه زمانی‌که اقدام به خرید پنل پیام کوتاه کردید و به‌دنبال متن مناسب می‌گردید، می‌توانید از هوش مصنوعی کمک بگیرید. بدین منظور این ابزار نیاز به اطلاعات جزئي دارد. برای نوشتن پرامپ می‌توانید از متن‌هایی که در ادامه آورده‌ایم کمک بگیرد.

نوشتن پرامپت‌های جزئی؛ مهم‌ترین موضوع برای استفاده از هوش مصنوعی

نحوه استفاده از chatgpt برای کاربردهای متنوع؛ از هوش مصنوعی هوشمندانه استفاده کنید

کد‌نویسی؛ اصلی‌ترین کاربرد AI

ساخت عکس؛ جذاب‌ترین کاربرد AI

۱۰۰ میلیون کاربرد در دو ماه اول معرفی چت جی پی تی، به سایت openAI اضافه شدند. کاربردهای متعددی همچون نگارش متن‌، ترجمه، کد‌نویسی و حتی خلاصه‌سازی متون مایکروسافت به سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در این ابزار ترغیب شده است. بسیاری از افراد برای امور ساده تا پیچیده از چت‌جی‌پی‌تی کمک می‌گیرند. به‌همیت‌خاطر تصمیم گرفتیم تا به‌صورت کامل به سوال «چگونه از chatgpt استفاده کنیم؟» پاسخ دهیم. اگر شما هم قصد استفاده از هوش مصنوعی را دارید، ادامه متن را از دست ندهید. در ادامه با ساخت اکانت و نحوه استفاده به‌طور‌کامل آشنا خواهیم شد.

ساخت اکانت چت جی پی تی؛ کلید ورود به دنیای هوش مصنوعی و استفاده از chat gpt

تولید محتوای متنی؛ یکی از کاربردهای چت‌ جی‌پی‌تی

ترجمه؛ کوچک‌ترین کاربرد هوش مصنوعی