پیامک تبلیغاتی ارسال پیامک تبلیغاتی اس ام اس تبلیغاتی | smsfars
تبلیغ پیامکی می تواند شیوه مناسبی برای وایرال کردن یک محتوا در وب سایت یا شبکه اجتماعی یک برند باشد. هدف از ارسال مجموعه پیامک های تبلیغاتی، ثابت نیست و برای مجموعه های مختلف و در شرایط متفاوت، تغییر می کند؛ به طور کلی سه هدف متفاوت را می توان برای پیامک های تبلیغاتی برشمرد. همون طور که در کامنتها هم اشاره کردیم، متن پیامک تبلیغاتی به پارامترهای مختلفی بستگی داره که بهتره رعایت کنین.
اهداف مختلف پیام کوتاه تبلیغاتی
توجه نمایید که دریافت پیامک هزینه ای ندارد و تعرفه ها بدون احتساب ارزش افزوده و فقط برای ارسال پیامک است. برای این شغل بهتر است که در طول هفته ارسال اس ام اس تبلیغاتی انجام شود. چون بازدهی بیشتری دارد و افراد در طول هفته بیشتر تمایل دارند که تمامی کارهای خود را به اتمام برسانند و معمولا این دسته از امور را به آخر هفته موکول نمیکنند. پیامک تبلیغاتی از جمله روش هایی است که به اینترنت محدود نشده است. براساس آخرین آمار اعلام شده، دو سوم صاحبان تلفن همراه در سراسر دنیا از وب سرویس پیامک استفاده میکنند.
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری از طریق پیامک
شعب بیمهها با نمایندگی در مناطق مختلف، برای بازاریابی دفتر خود به صورت مجزا میتوانند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند. برای شناساندن خدمات بیمه و آگاهی دادن به مشتری، همچنین شناساندن دفتر بیمه و ترغیب مشتری برای مراجعه به آن، متن اس ام اس میتواند بسیار موثر باشد. این نکته را در نظر بگیرید که از آنجایی که افراد نزدیکترین بیمه به محل کار یا محل زندگی را انتخاب میکنند پس با هدف قرار دادن افراد منطقهای خاص، بهتر میتوانید جذب مشتری داشته باشید. لازم به ذکر است که پیامک تبلیغاتی تنها با هدف تبلیغ یک محصول و یا یک کسب و کار ارسال نمیشود.
- با ورود به حساب کاربری خود، گزینه «مدیریت پیامکهای تبلیغاتی» و سپس گروه مورد نظر خود را برای دریافت پیامکهای مرتبط انتخاب کنید.
- برای ساخت پنل پیامکی و دریافت پنل اس ام اس رایگان پیام رسان تنها کافیست ثبت نام کنید .
- در این مقاله ما این موضوع را به صورت کامل شرح خواهیم داد و هر یک از انواع پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی را به صورت کامل به شما معرفی خواهیم کرد.
- معایب بازاریابی پیامکی کم نیستند با این حالی مزایای فراوان آن باعث میشود که نتوان از آن چشم پوشی کرد.برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی برخلاف ایمیل یا کپشن برای شبکه های اجتماعی با چالش هایی روبرو هستیم.
- اما مشکل اصلی زمانی شروع می شود که تعدد پیامک های تبلیغاتی زیاد شود و شما تمایلی برای دریافت آنها نداشته باشید.
اما خطوط پیام کوتاه خدماتی محدودیت عرضه دارند و علاوه بر اینکه تنها به افراد و شرکتهای حقوقی عرضه میشود، بلکه برای دریافت آنها به وثیقه هم نیاز است و به راحتی در اختیار کسی قرار داده نمیشود. همچنین علاوه بر شخصیت حقوقی و وثیقه، شرکت درخواست کننده خطوط خدماتی باید مستنداتی مبنی بر اینکه دارای جامعهی مخاطبانی است و قصد دارد از این خطوط برای اطلاعرسانی و ارائه خدمت استفاده کند ارائه دهد. فروشگاههایی مثل کاستکو و هولفودز به همه نمونههای رایگان میدهند، حتی اگر آن فرد از فروشگاه خرید نکرده باشد.
بهترین نمونه متن پیامک تبلیغاتی آماده و جذاب
برای مثال هنگامی که در آستانه انتخابات، کاندیدها برای عموم مردم پیامک ارسال میکنند هم، در حال ارسال مجله خبری اس ام اس فارس هستند. مثلا، کدهای QR یک راه عالی برای ارسال کوپنهای دیجیتال به مشتریان هستند. استفاده از کدهای QR بسیار ساده است و به جستجو یا برش نیاز ندارند. اگر تصمیم دارید که کسبوکار خود را به وسیله پیامک تبلیغاتی به مخاطبان خود معرفی کنید، پیش از اقدام برای ارسال پیامک باید با اصول کلیدی و فاکتورهای اصلی نگارشی آن آشنا شوید. چرا که بر اساس تحقیقات،طراحی و اجرای اصولی، از مهم ترین فاکتوری هایی است که باعث میشود تا خواننده تصمیم بگیرد که پیامک شما را باز کند و یا آن را نادید بگیرد!