پنل اس ام اس و سامانه پیام کوتاه و تبلیغات پیامکی قم اس ام اس | smsfars
مجله خبری اس ام اس فارس را بدون اجازه ارسال نکنید ، زیرا گیرندگان شما علاقه ای به اطلاعات مربوط به محصولات و خدماتی ندارند که مایل به خرید آنها نیستند. بازاریابی پیامکی یا تبلیغات بوسیله پیامک SMS Marketing به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات استفاده میشود پنل اس ام اسیک ابزار ارتباطی مستقیم ایده آل برای ارتباط شما با مشتریانتان است. در طول روز زمانهایی که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد.
اگر پیامک شما تا آخر خوانده شود، یعنی شما در معرفی و تبلیغات خود ۹۰درصد موفق عمل کرده اید. بعد از اینکه متن تبلیغاتی پیامک توسط کاربر خوانده شد و کاربر تصمیم به کلیک کردن روی لینک درج شده کرد، مسئله مهم بعدی کیفیت صفحه فرود یا لندینگ پیجی است که به آن هدایت میشود. پنل اس ام اس فراپیامک اولین محصول نرمافزاری شرکت دانش بنیان فراداده میباشد که از سال 1386 شروع به فعالیت نموده است. بله، این امکان را برخی از شرکتها با خرید تعداد بالایی سیم کارت انجام می دهند.
نمایندگی پنل اس ام اس
در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب بهترین زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد. ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، سبب می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطبان هدف خود برسد. در نتیجه ارسال اس ام اس تبلیغاتی درمورد این کسبوکار، در طول هفته اثربخشی زیادی نخواهد داشت. پیامک تبلیغاتی شما باید در زمانی به دست مشتری و مخاطبان شما ارسال شود که به آن نیازمند هستند و علاوه بر آن در زمانی باشد که مشکل و یا دردسری برای دریافت کنندگان پیامک ایجاد نکند. با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند. در نتیجه میتوانید یک تبلیغات هدفمند داشته باشید و دقیقا برای مشتریان بالقوهای که ممکن است به محصولات یا خدمات شما نیاز داشته باشند، پیامک ارسال میکنید.
- با معرفی خود، افراد شما را به یاد میآورند و بیشتر با متن پیامک ارتباط برقرار میکنند.
- قم اس ام اس یک سامانه پیام کوتاه است که با ارائه پنل اس ام اس ، تبلیغات پیامکی شمارا به بهترین نحو احسن و بازدهی بالا انجام می دهد.
- اس ام اس تبلیغاتی به طور مستقیم شما را با مخاطبینتان در ارتباط قرار میدهد.
در این نوع تبلیغات، شما علاوه بر اینکه میتوانید افرادی که پیامک را دریافت میکنند و نوع محتوا و زمان ارسال را تعیین کنید، قادر به ردیابی لینکهایی هستید که افراد روی آن کلیک میکنند. این تبلیغات را برای مخاطبان سرد یعنی مخاطبانی که هنوز با کسبوکار شما آشنایی ندارند، ارسال نکنید. هرکسی که از کسبوکار شما یک پیامک تبلیغاتی دریافت میکند، باید رضایت کامل داشته باشد.
پنل اس ام اس پیام رسان چه امکاناتی دارد ؟
برای تجزیه و تحلیل پایگاه مشتری خود میتوانید از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید. به سابقه خرید، جمعیتشناسی و علایق آنها توجه کنید تا بتوانید پیام مناسب را ارسال کنید. همچنین بازاریابی پیامکی یک استراتژی بازاریابی سبز محسوب میشود زیرا از کاغذ جهت تبلیغات استفاده نمینماید و سبب حفظ محیط زیست و درختان میشود. هنوز سوالی دارید؟ مشاوران ما در «دیجیتالیست» آمادهاند تا شما را راهنمایی کنند. اگر هم آماده استارت زدن کمپین بازاریابی پیامکی هدفمند خود هستید، ما آماده کمک به شما هستیم.