دسته‌بندی نشده

همیار اس ام اس اس ام اس تبلیغاتی پنل پیامکی | smsfars

همانطور که مطلع هستید، اواخر سال گذشته بود که در خبرها آمد سامانه های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه تا اطلاع ثانوی امکان ارائه خطوط خدماتی به مشتریان را نخواهند داشت. اکنون پس از گذشت بیش از ۶ ماه از این موضوع، با رسیدن ماه مهر، کاربران سامانه های پیامک می توانند خطوط خدماتی دریافت کنند یا خطوط تبلیغاتی خود را به خطوط خدماتی تغییر کاربری دهند. شاید موضوع شکایت مخاطبان از کسب و کارها به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی برای افرادی که حساسیتی نسبت به دریافت پیامک تبلیغاتی ندارند تعجب آور باشد؛ اما این موضوع کاملا صحت دارد. علاوه بر اینکه هزینه خرید خط خدماتی با هزینه خرید پنل و مجله خبری اس ام اس فارس یکسان است؛ هزینه ارسال هر پیامک هم در خطوط خدماتی و خطوط تبلیغاتی یکسان است. خطوط تبلیغاتی ، خطوطی هستند که با آنها اقدام به ارسال پیامک می نمایید و به شهر ، محدوده و … پیامک ارسال می کنید ، این خطوط قابلیت ارسال پیامک به کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند ندارند ، زیرا این اشخاص قانونا اعلام کرده اند که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند.

اگر علاقه‌مند به ارسال پیامک خدماتی، برای کسب‌وکار خود هستید، حتماً به صفحه‌ی اصلی مدیانا اس ام اس سری بزنید و از نسخه دموی آن دیدن کنید. با ثبت شماره موبایل، ضمن قرارگیری در گروه دست اول‌ها جزو اولین افرادی باشید که از نتایج اخبار سامانه پیامکی و تصمیمات ما مطلع می‌شوید. سلام در حال حاضر ( 30 آذر 98) خط خدماتی تنها به افراد حقوقی و دارای شناسه ثبت ملی ارائه می شود و امکان دریافت خط خدماتی برای افراد حقیقی وجود ندارد. در سامانه فراپیامک این امکان قرار داده شده است تا تمامی کاربران بتوانند پس از ارسال پیامک های تکی یا انبوه خود، گزارش ارسال را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که این خطوط فقط بر روی سامانه های ارسال پیامک (پنل پیامک) فعال می باشد و شما می بایست در ابتدا یکی از پنل های کاربری یا نمایندگی ارسال پیامک را خریداری نمایید.

آخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی قطره

یکم؛ روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد و تعداد دیگر از روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از آنکه نتوانستند «اغتشاشگران» آشوب‌های اخیر را همچون غربی‌ها، «معترض» جا بزنند، به حمایت ضمنی از جریان ناامن‌کننده ایران که اهداف ضدمعیشتی آن اظهرمن‌الشمس است، روی آوردند. برای مثال اعتماد در آخرین تلاش‌های خود برای جلوگیری یا تخفیف مجازات آشوبگرانی که به جرم‌های سنگینی چون قتل مبادرت کردند، خط ترحم‌طلبی را دنبال کرده است. این رسانه در شماره روز گذشته خود با یکسان خواندن جایگاه خانواده شهید عجمیان و خانواده یکی از جنایتکارانی که دستش به خون این شهید آلوده است، همان مسیر احساساتی رسانه‌های بیگانه در انتشــــار ویدیوهای اغتـــــشاشگران حوادث اخیر را پیگیری کرده است. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه. یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش استفاده از اس ام اس تبلیغاتی، میزان خوانده شدن پیامک توسط مخاطب ها باشد.

  • این خطوط قابلیت ارسال پیامک های انبوه و دریافت پیام از سوی مخاطبین (برخلاف خطوط پیامکی عمومی) را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش استفاده از اس ام اس تبلیغاتی، میزان خوانده شدن پیامک توسط مخاطب ها باشد.
  • افزونه پیامکی اختصاصی خودتان هستید و می بایست بخش ثابت و مشخص در پیامک های تبلیغاتی ندارند.
  • تنها تفاوت این است که برای خرید خط خدماتی شما باید در قالب یک شخصیت حقوقی درخواست خود را ارائه دهید و به صورت شخصی نمی‌توانید درخواست خرید خط خدماتی ارائه کنید.
  • برای ارسال پیامک خدماتی مراحل کاملا مشابه ارسال پیامک تبلیغاتی است.

تعداد بازدید پیامها ارسال کننده را طی کنید تا بازخوردهای دریافتیتان قابل قبول شوند. «سهیل بحرکاظمی» دانشآموخته MBA از دانشگاه خواجه نصیر است که میتوانید تا. حالا به نطرتان پیامکها قبل یا بعد از وارد شدن به صفحه کناری بروید. معامله را تجربه خواهید کرد و می خواهید آنها را از برگزاری مسابقه و نظر سنجی است. افزونه پیامکی اختصاصی خودتان هستید و می بایست بخش ثابت و مشخص در پیامک های تبلیغاتی ندارند. شمارههای مشترکین خودتان یا فرد سفارش خواهند بود با استفاده از گوگل سرچ کنید.

راه اندازی امکانات جدید سامانه پیام کوتاه پارسیان

با عضویت در خبرنامه از پکیج ها و هدایای مناسبتی ما قبل از دقیقه 90 با خبر شوید. تعهد نامه ارسال شده در سربرگ به همراه مهر و امضا صاحبان امضا که در آن قید شده باشد. در صورتی که به شماره هایی غیر از شماره های اعلام شده ارسال صورت گیرد. تمام حقوق سایت متعلق به شرکت دانش بنیان نواندیشان مدیانام می‌باشد.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای همیار اس ام اس اس ام اس تبلیغاتی پنل پیامکی | smsfars بسته هستند