نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars
کلیه حقوق این سامانه محفوظ و متعلق به شرکت سامانه ارتباطات قاصدک می باشد. در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . زیرا در این زمان معمولا افراد یک خانواده دور هم جمع می شوند و برای استراحت و دور شدن از فضای کار و همچنین تنش های روزمره، احساس نیاز به تفریح و گشت وگذار میکنند. این بسته با توجه به نام آن که اقتصادی عنوان شده است، از قیمت مناسبی برخوردار است و قیمت آن 49,000 تومان میباشد. سازمانهای پیشرو و هدفمند با آموزشهای سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساختهاند.
کنسول ملی پیامک
تحقیقات نشان میدهند که ۹۵ درصد از مردم پیامکها را میخوانند که این نشان میدهد این روش بسیار موثر بوده و شرکتهای بزرگ را به استفاده از این نوع تبلیغات ترغیب میکند. تجربه کاربری یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در طراحی صفحات وبسایت، مخصوصا صفحاتی که به عنوان لندینگ پیج انتخاب میشوند، در نظر گرفته شود. اگر تمایل دارید تا مخاطبان خود را به بخشی از سایت و یا صفحات خود هدایت کنید، باید به لینکی که در پیامک خود قرار میدهید توجه نمایید. علاوه بر این، باعث میشود که نام تجاری شما بیشتر و بهتر در ذهن مخاطبان ثبت شود. اما در کنار مزایا، معایبی نیز دارد مانند هزینه زیادی است که باید برای خط تجاری پرداخت شود.
از حاشیه رفتن در متن پیامک خودداری کنید چون با توجه به محدودیت کارکتر در ارسال پیامک نسبت به سایر روشهای تبلیغات باید به صورت مستقیم و صریحا مطلب خود را منتقل نمایید. باید بدانید، زمانی که پیامک شما به دست بازار هدف کسبوکار شما میرسد تنها 50 کارکتر اول آن به صورت نوتیفکیشن به روی تلفن همراه مخاطبات قابل مشاهده است. آن زمان است که با توجه به نوع نگارش شما در 50 کارکتر اول مخاطب تصمیم میگیرد پیامک شما را باز کند و یا از خواندن آن صرف نظر کند. در ادامه به نحوهی نگارش پیامک تبلیغاتی و نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. بله، شما میتوانید به راحتی با قرار دادن لینک وب سایت، اینستاگرام و… خود در متن پیامک تبلیغاتی، بسیاری از مشتریان خود را به صفحات مورد نظر منتقل نمایید.
سعی کنید برای جذب مشتریان با پیامهای ساده، کوتاه و محاورهای با آنها ارتباط برقرار کنید. برای مثال در تصویر زیر، نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار دیجیاستایل را مشاهده میکنید که با استفاده از زبان محاورهای تلاش کرده تا ارتباط نزدیکی با مخاطب برقرار کند. ما در آموزشگاه بازاریابی پیامکی پیام رسان بیش از 4 ساعت ( 15 ویدیو ) آموزش انواع ارسال پیامک مجله خبری اس ام اس فارس تبلیغاتی آماده کرده ایم . این ویدیو ها کاملا رایگان است و به شما کمک می کند تا بتوانید خودتان از هر روش ارسال پیامک تبلغاتی که نیاز دارید استفاده کنید . انواع شیوه های ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس پیام رسان از جمله ارسال پیامک منطقه ای و تبلیغات پیامک از روی نقشه است که به شما کمک می کند تا در سطح کشور ، کسب و کار خود را تبلیغ کنید .
- پیام متنی با کلمات مناسب و لینک یا دکمه CTA ، بسیار مفیدتر از یک متن طولانی و خستهکننده بدون اطلاعات مفید است.
- البته این ویژگی برای کلیه روشهای بارزایابی دیجیتال هم صادق است.
- می توانید یک پیام متنی از تخفیفات ویژه و یک فرصت استثنایی را برای مشتریان خود ارسال کنید و فراخوان دهید که فرصت کمی برای بهره مندی از یک شرایط خاص را دارند بدین صورت کاری را که می خواهید انجام می دهند.
- شرکتهای مسافرتی باید اطلاعاتی مانند لغو یا تاخیر پرواز و هشدارهای آبوهوایی را برای مسافر ارسال کنند.
- در مثال زیر، کسب پو کار علاوه بر عدم معرفی خود، نام مخاطب را نیز ذکر نکرده است.
- یعنی از صرفهجویی در زمان و هزینه گرفته تا هدف قرار دادن افراد یا مناطق خاص، همگی از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند.
کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است. شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی بسیار ارزانتر و مقرونبهصرفه تر است. شما با صرف هزینه ای اندکی میتوانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینهی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنلهای اس ام اس ایده پردازان ثبتنام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد.