دسته‌بندی نشده

نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars

نرم افزار ارسال پیامک ایده پردازان به علت ارتباط با کاربرهای نهایی به مراتب دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به اپراتورها است. رابط کاربری و طراحی این نرم‌افزار برای تمام کاربران پیامک مناسب و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. پیامک‌های تبلیغاتی خود را نیز می‌توانید با عناوین مختلف در قالب یک پیشنهاد ویژه، کد تخفیف، شرکت در کمپین، مسابقه و یا به روزرسانی‌هایی که در خدمات و یا محصولات خود انجام دادید، ارسال کنید. زمانی که شما از پنل‌های ارسال پیامک استفاده می‌کنید، می‌توانید یک منطقه جغرافیایی خاص که فروشگاه یا خدمات شما در آن منطقه واقع شده است را انتخاب کنید. در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند می‌رسد. اما شاید شما هم مثل من سوالاتی از قبیل اینکه هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی چه قدر است؟ یا شماره‌های مخاطبین را چه طور پیدا کنیم؟ ذهنتان را درگیر کرده باشد.

http://arya-cctv.ir

پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ تمام این سوالات خود را بیابید. برخلاف خرید فضای تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها یا تبلیغات گوگل، هزینه ارسال پیام تبلیغاتی بسیار کم است. حتی اگر برای گروه بسیار بزرگی از مشتریان هم ارسال شود، باز هم مقرون‌به‌صرفه است و نرخ بازگشت سرمایه آن بالا است.

کمپین‌های متنی (بازاریابی پیامکی انبوه)

درراهنمای خرید پنل اس ام اس توصیه می شود که سابقه شرکت، هزینه های آن، پشتیبانی شرکت ارائه دهنده پنل اس ام اس و .. به هر منطقه ای از شهر که میخواهید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید . پیامک‌های تبلیغاتی به مشتری مرتبط بوده و بسته به نیاز مخاطب ارسال شوند.

در مثال زیر، کسب پو کار علاوه بر عدم معرفی خود، نام مخاطب را نیز ذکر نکرده است. در این موارد ممکن است تدوین متن پیامک تبلیغاتی ضعیف باشد یا کسب و کار به صورت تصادفی و بدون رضایت مخاطب پیامک تبلیغاتی را ارسال کرده باشد. این لینک افراد را به وب‌سایت مجله خبری اس ام اس فارس هدایت می‌کند، سپس از طریق ابزارهای تحلیلی وب مانند گوگل آنالیتیکس می‌توانید رفتار مخاطبان را بررسی کنید. با این کار پیام‌هایی را می‌یابید که بهتر با مخاطب تعامل داشته‌اند و می‌توانید میزان موفقیت پیامک‌های تبلیغاتی خود را اندازه بگیرید.

  • در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند می‌رسد.
  • دقت کنید که فاصله زمانی بین پیامکهای تبلیغاتی شما حتی اگر متن های آن هم متفاوت است خیلی نزدیک به هم نباشد.
  • می‌توان به تمام یا تعدادی از شماره‌های بازه ۰۹۱۲۴۹۱۰۰۰۰ تا ۰۹۱۲۴۹۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کرد.
  • گفته‌های بالا تماماً دلایل موثقی برای استفاده از تبلیغات پیامکی به شمار می‌آید.
  • تبلیغات پیامکی چیست؟ تبلیغات پیامکی تبلیغ محصولات و خدمات از طریق تلفن های همراه است.
  • ارسال تبلیغات پیامکی شیراز به صورت برنامه‌ریزی‌شده باعث جلب مشارکت و وفاداری می‌شود.
به‌عنوان‌ مثال، یک پیام تشکر یا خوشامدگویی برای گروه‌هایی از مشتریان که به‌تازگی ثبت‌نام کرده‌اند و با این کار می‌خواهید ارزش برند خود را به او ثابت کنید، ارسال کنید. همچنین می‌توانید یا یک پیام اطلاعات فروش و تخفیف به گروهی که جزء مشتریان وفادار شما هستند و از قبل با شما آشنایی دارد، بفرستید. دسترسی به کاربران تلفن همراه اعم از تلفن‌های هوشمند و غیرهوشمند می‌تواند به‌سادگی ارسال یک پیام متنی شخصی و هدفمند باشد. در حالی که بازاریابی ایمیلی گاهی پیچیده است و ممکن است ایمیل‌ها در پوشه‌های هرزنامه (اسپم) قرار گیرند.

مشاغل در مناطقی با اینترنت ضعیف

دیدگاه‌ها برای نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars بسته هستند