نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars
لذا با صراحت کامل می توان گفت بازاریابی از طریق تبلیغات پیامکی بسیار گسترده تر از شبکه های اجتماعی می تواند باشد. بنابراین، اگر از نام برند خود در پیامک های تبلیغاتی استفاده کنید، مخاطبین به مرور نام برند شما را به خاطر سپرده و برندسازی شما با موفقیت انجام خواهد شد. اگر شرکت ثبت شده ندارید و شخص حقیقی هستید، میتوانید از ایده پردازان پنل پیامک مخابرات را تهیه نمایید. دلیل این اتفاق این است که اپراتورهای ارسال اس ام اس به اشخاص حقیقی خدمات نمیدهند بنابراین باید از شرکتهای زیر مجموعه آن را خریداری کنید. برای متن پیامک تبلیغاتی نیز سعی کنین از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
اما اگر پزشک هستید و می خواهید برای مطب خود تبلیغات پیامکی ارسال نمایید، باید در روزهای کاری و اواسط هفته این پیام را ارسال کنید. اما می دانیم که خانواده ها اکثرا آخر هفته ها زمانی را برای تفریح اختصاص میدهند. پس زمان مناسب برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی در این دسته از مشاغل می تواند پنجشنبه و جمعه ها باشد. پیامکهای تبلیغاتی عموما هزینهای ندارند؛ اما در صورت فعال کردن سرویس ارزش افزوده خاصی، هزینه پیامک از شارژ حساب شما کم میشود. همراه برای راحتی حال مشترکین خود چهار روش برای حذف و قطع پیامک های تبلیغاتی ارائه داده است که در ادامه این روشها را معرفی خواهیم کرد. جهت آگاهی از نحوه فعال سازی و غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی سایر اپراتورها اینجا کلیک نمائید.
نحوه ارسال پیامکهای تبلیغاتی منطقهای
زیرا اطلاعرسانی و تبلیغات در حجم زیاد نیاز به بستری سریع و امن دارد که پنل پیامکی آن را فراهم میکند. تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . سامانه پیام رسان با اتکا به تیم حرفه ای و کاربلد خود توانسته تمامی ایرادات موجود در این بستر را پوشش دهد و بدون هیچ کمی و کاستی بهترین خدمات را شامل حال کاربران خود کند. بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل 24 ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید. پیامک های تبلیغاتی به لیست سیاه مخابراتی ارسال نشده و شما فقط هزینه پیامک های ارسال شده را پرداخت می کنید. در سامانه کندو بسته های مختلف با تعرفه های مختلف طراحی شده است که همگی با پایین ترین قیمت ها نسبت به سایر سامانه های پیامکی در اختیار کاربران قرار می گیرد.
- هدف بسیاری از پیامک های تبلیغاتی، برندینگ یک مجموعه است؛ این پیامک ها به هدف فروش یک محصول ارسال نمی شود، بلکه هدف آن است که نام یک برند، یا یک مجموعه به چشم و گوش مخاطب آشنا شود.
- باید بدانید بازار هدف کسبوکار شما و مخاطبان آن چه کسانی هستند برای مثال ارسال پیامک تبلیغاتی در ساعات اداری برای کارمندان یک کار بیهوده خواهد بود.
- قطعا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار ارسال پیامک تبلیغاتی را یکی از بهترین راهها برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید میدانید، که باید بگوییم درست است.
مثلاً فرانسه بازاریابی پیامکی را در روزهای یکشنبه، تعطیلات یا هر زمانی بعد از ساعت 10 شب مجاز نمیداند. همانطور که می دانید روزانه تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ایران از روش ارسال پیامک تبلیغاتی بهره می برند . بهترین زمان برای ارسال پیامک تا حد زیادی بستگی به نوع کسب و کار و محصول یا خدماتی دارد که می خواهید تبلیغ کنید. زمان بندی درست نه تنها درصد تعامل مشتری را بالا می برد، بلکه از واکنش های منفی مشتری هم جلوگیری می کند. بدیهی است که شما از طریق اس ام اس می توانید در هر ساعتی از روز با مشتریانتان در ارتباط باشید، ولی باید مراقب باشید که پیامکتان در ساعت های نامناسب ارسال نشود، تا باعث عصبی یا اذیت شدن کاربر شود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای رساندن حرف خود به مشتریان خود در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی و دیگر ابزار های بازاریابی دیجیتال هم آسان تر است و هم هزینه کمتری را می طلبد.
از طریق نرم افزار همراه من
به هر منطقه ای از شهر که میخواهید مجله خبری اس ام اس فارس انبوه ارسال کنید . متن هایی که برای پیامک تبلیغاتی می نویسد نباید افراد را نیمه شب و یا 3 صبح از خواب بیدار کنند. چنین اتفاقی نه تنها نتیجه مثبتی ندارد، بلکه میتواند افراد را نسبت به ما و برندمان بدبین کند. تبلیغ محصولات جدید ترکیبی از تبلیغ درباره امکان دسترسی زودهنگام و تبلیغ درباره خط جدید تولید است.