دسته‌بندی نشده

نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars

تحقیقات نشان می‌دهند که ۹۵ درصد از مردم پیامک‌ها را می‌خوانند که این نشان می‌دهد این روش بسیار موثر بوده و شرکت‌های بزرگ را به استفاده از این نوع تبلیغات ترغیب می‌کند. تجربه کاربری یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در طراحی صفحات وبسایت، مخصوصا صفحاتی که به عنوان لندینگ پیج انتخاب میشوند، در نظر گرفته شود. مجله خبری اس ام اس فارس اگر تمایل دارید تا مخاطبان خود را به بخشی از سایت و یا صفحات خود هدایت کنید، باید به لینکی که در پیامک خود قرار می‌دهید توجه نمایید. علاوه بر این، باعث می‌شود که نام تجاری شما بیشتر و بهتر در ذهن مخاطبان ثبت شود. اما در کنار مزایا، معایبی نیز دارد مانند هزینه زیادی است که باید برای خط تجاری پرداخت شود.

کلیه حقوق این سامانه محفوظ و متعلق به شرکت سامانه ارتباطات قاصدک می باشد. در این مرحله کافی است تا یک متن جذاب بنویسید و در زمان مناسب آن را ارسال کنید . زیرا در این زمان معمولا افراد یک خانواده دور هم جمع می شوند و برای استراحت و دور شدن از فضای کار و همچنین تنش های روزمره، احساس نیاز به تفریح و گشت وگذار میکنند. این بسته با توجه به نام آن که اقتصادی عنوان شده است، از قیمت مناسبی برخوردار است و قیمت آن 49,000 تومان می‌باشد. سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند.

خط اختصاصی رایگان

کنترل و مدیریت ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار راحت تر از سایر روش های بازاریابی است. شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه تر است. شما با صرف هزینه ای اندکی می‌توانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه‌ی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنل‌های اس ام اس ایده پردازان ثبت‌نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد.

  • برای مشخص کردن زمان مناسب برای ارسال پیامک از نظرسنجی و تجزیه و تحلیل نتایج آن بهره بگیرید.
  • از نظر روانشناسی، این کار تاثیر بسیار زیادی برای مخاطب دارد و باعث احساس صمیمیت بیشتر با برند شما می‌شود.
  • شروع و پایان در هر کاری بسیار مهم است توجه به شروع پیام و نحوه نگارش آن را عنوان کردیم اما پایان پیامک نیز مرحله بسیار مهمی است که باید به آن توجه نمایید.
  • هنوز سوالی دارید؟ مشاوران ما در «دیجیتالیست» آماده‌اند تا شما را راهنمایی کنند.
  • برای آشنایی با شیوه های مختلف ارسال پیامک انبوه و مقایسه آنها لیست مقایسه را مطالعه نمایید.

همه چیز را برای مشتریان شفاف کنید و چیزی را برای کشف کردن باقی نگذارید. برای آن‌ها دستورالعمل یا فراخوانی به اقدام قرار دهید تا از آن پیروی کنند. برخلاف سایر کانال‌های بازاریابی، در بازاریابی پیامکی نمی‌توانید از پاراگراف‌های متعدد برای متقاعد کردن مخاطب خود استفاده کنید. تنها ۱۶۰ کاراکتر برای رساندن پیام خود در اختیار دارید، بنابراین پیام خود را ساده و کوتاه نگه دارید. برای مثال در تصویر زیر عطر میثم با ارسال پیام بازاریابی کوتاه، منظور خود را به مخاطب رسانده است.

چگونه پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنیم؟

در طول سالها استفاده از سامانه پیام رسان هیچ‌گاه در ارتباط با مشتریان‌مان دچار مشکل نشدیم و به لطف و زحمت پشتیبانی قوی و کارشناسان پیگیر پیام رسان همیشه بهترین خدمات را دریافت کردیم. زمانی بود که هم بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها با شنیدن هزینه تبلیغات پیامکی به وجد می‌آمدند که سریع یک کمپین تبلیغات پیامکی راه بیندازند، هم مردم از دریافت چنین تبلیغاتی استقبال می‌کردند. پیام کوتاه شما برای پیش شماره های تلفن همراه بر اساس اپراتور های همراه اول و ایرانسل (قابلیت انتخاب محله، مشاغل و…) ارسال می شود. ممکن است شما سرویس یا محصولی را داشته باشید که فقط به درد صنف یا شغل خاصی از مردم بخورد.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای نکات کلیدی نگارش و ارسال پیامک تبلیغاتی مدیانا | smsfars بسته هستند