متن پیامک تبلیغاتی + 20 تا از پیام های تبلیغاتی جذب مشتری | smsfars
ضمن اینکه در روزهای تعطیل نیز از آنجایی که افراد بیشتر مشغول استراحت یا معاشرت با اقوام هستند و یا سرگرم تفریح و وقت گذراندن با خانواده هستند ارسال پیامکهای تبلیغاتی بازخورد و نتیجه خوبی نخواهد داشت. اس ام اس مارکتینگ تنها برای ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه میتوان برای ارتباطات داخلی سازمان نیز از آن بهره برد. پیامک کمک میکند تا اطلاعات فوری، چالشهای مهم و بهروزرسانیها به سرعت بین کارمندان مجله خبری اس ام اس فارس و شرکا منتقل شود. هدف در بازاریابی پیامکی این است که فرآیند را تا حد امکان برای مخاطب ساده کنیم تا اقدام موردنظر را انجام دهد. اگر در کمپین SMS مارکتینگ خود، محصول جدیدی را معرفی میکنید، پیامک را به صفحه اطلاعات آن محصول لینک کنید یا اگر میخواهید مشتریان خدمات شما را رزرو کنند، لینکی برای آن قرار دهید. از آنجاییکه با ارسال SMS وارد فضای شخصی مخاطب میشوید، معرفی کردن خودتان اهمیت زیادی پیدا میکند.
اما، استفاده از سامانهی پیامکی تلفن همراه، بستری مناسب و کاربردی برای تبلیغات در سادهترین دستگاههای تلفن همراه است که بدون نیاز به شبکه اینترنت تبلیغات را دریافت میکنند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که، در پایان متن تبلیغاتی خود راه ارتباطی با کسبوکار خود عنوان نمایید. ارسال پیامک تبلیغاتی بدون مشخص کردن راه ارتباطی مشتریان با کسبوکار شما یک پیامک بیهود خواهد بود.
متن های آماده برای پیامک تبلیغاتی
آمار نشان می دهد که پیامک های ارسالی برای کاربران در ۳ دقیقه اول خوانده می شود. می توانید یک پیام متنی از تخفیفات ویژه و یک فرصت استثنایی را برای مشتریان خود ارسال کنید و فراخوان دهید که فرصت کمی برای بهره مندی از یک شرایط خاص را دارند بدین صورت کاری را که می خواهید انجام می دهند. پیامک این فرصت را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه (دسترسی به کاربران و انتقال سریع اطلاعات) برسید. یکی از مزایای نجوا نسبت به سرویسهای ایرانی دیگر این است که نیازی به پرداخت هزینه ثابت یا اضافه وجود ندارد و هزینه تنها متناسب با میزان ارسال پیامک و بدون هیچگونه پیچیدگی محاسبه میشود. برای شروع کار با این سرویس نیز میتوانید از ۲۰۰ پیامک رایگان استفاده کنید و بدون هیچ هزینهای با پنل کاربری و کلیه امکانات آن آشنا شوید.
برای همین در همین اول کار برای بهترین نتیجه، جذب مشتری و فروش بیشتر پیشنهاد میکنم حتماً با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه آشنا شوید و بعد ارسال اس ام اس را شروع کنید. براساس مطالعات انجام شده، نرخ باز کردن ایمیل در حدود ۲۰ ذکر میشود. این درحالی است که نرخ باز کردن پیامک، عددی در حدود ۸۲ درصد است و ۹۰ درصد افراد در کمتر از ۳ دقیقه اقدام به باز کردن SMS میکنند. در این مطلب بازاریابی پیامکی را توضیح میدهیم و نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در مشاغل مختلف را بررسی میکنیم. همچنین باید و نبایدها در تدوین متن پیامک تبلیغاتی و مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیان میشود.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در حوزههای مختلف
شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید. چرا از پیامک تبلیغاتی استفاده کنیم؟ چه زمانی پیامک تبلیغاتی برای ما سودآور خواهد بود؟ آیا همه کسب و کارها به پیامک تبلیغاتی نیاز دارند؟ پاسخ این سوالات را در این مقاله بخوانید. در جدول زیر هزینه پیامک بر اساس نوع نسخه و اپراتور های پیامکی آمده است. توجه نمایید که دریافت پیامک هزینه ای ندارد و تعرفه ها بدون احتساب ارزش افزوده و فقط برای ارسال پیامک است.
- این جمله در قبال تبلیغات پیامکی کاملاً صدق میکند.این که هدف شما جذب مشتری و افزایش فروش است، دلیل نمیشود به هر قیمتی به سمت خواسته خود حرکت کنید.
- امروز تبلیغات به عنوان جز جدانشدنی از رشد یک کسب و کار محسوب می شود و برای جذب مشتریان بیشتر نیازمند استراتژی های مارکتینگ است .
- ساختار و ذات پیامک ها این است که مطلب به اصطلاح مختصر و مفید باشد.
- تجربه کاربری یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در طراحی صفحات وبسایت، مخصوصا صفحاتی که به عنوان لندینگ پیج انتخاب میشوند، در نظر گرفته شود.