دسته‌بندی نشده

مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون پیش پرداخت تهران خبرآنلاین | mobleseyed

بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می توانند از خدمات دندانپزشکی اقساطی نامیراکالا در تهران و اهواز بهره مند شوند. امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان به صورت ۱۰ ماهه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان براساس اعتبارسنجی و میزان حقوق بازنشسته یا مستمری بگیر محترم مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم شده است. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نامیراکالا تماس حاصل نموده یا با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل از شرایط دندانپزشکی اقساطی بازنشستگان مطلع شوند.

؟
چند سال مبلمان رویال با شرایط ویژه فروش برای شما همشهری عزیز
خرید با چک
12 ماه
بدون کارمزد
پیش… مبلمان استیل مدل فلورا

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اقساط و استعلام قیمت با ما… به همین دلیل خریداران محترمی که تمایل دارند قبل از عید نوروز ۱۴۰۱ مبلمان خود را دریافت کنند، بهتر است هرچه سریعتر حداکثر تا اواسط بهمن ماه نسبت به ثبت سفارش و تکمیل خرید خود اقدام نمایند تا با شلوغی کارگاه در پایان سال مواجه نشوند. فروش مبلمان قسطی بدون نیاز به ضامن از بهترین شرایطی است که توسط مراکز فروش و تولیدی های مبلمان ارائه می شود. پس برای خرید مبل قسطی برای بازنشستگان از مراکزی همچون مبل آنلاین، دیگر نیازی به حضور ضامن نخواهید داشت.

مبل قسطی ویژه بازنشستگان – مبل برند

به دنبال مبلمان جدید هستید؛ اما ترجیح می دهید، قیمت کامل را یکجا پرداخت نکنید؟ به فروشگاه خوبی مراجعه کرده اید. اگرچه هزینه های یک مبل می تواند برایتان بسیار بالا باشد؛ اما اصلا مشکلی نیست. با روش اقساطی مبل و میز می توانید به سادگی این هزینه ها را تقسیم کنید. شما مبل مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری می کنید و می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید.

  • با یک فقره چک بدون پیش پرداخت خرید کنید
    اقساط 12 ماهه بدون سود
  • کلکسیون مبل برند با بیش از 1 دهه تجربه مفید در صنعت فروش مبلمان مفتخریم که به تمامی نیازهای شما در راستای انتخابی زیبا و با کیفیت در صنعت مبلمان اندیشیده ایم و با وضعیت کنونی بازار شرایط اقساط بلند مدت بدون سود را برای هم وطنان…
  • با خرید از این مراکز می توانید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت واقعی و ارزان تر از فروشگاه های دیگر خریداری کرده و در اقصی نقاط کشور تحویل بگیرید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش اقساطی، کافی است با مشاوران مبل آنلاین مشاوره نموده و لذت خریدی مطمئن و مطلوب از این مرکز را تجربه نمایید.
  • ضمانت نامه کیفیت به صورت مکتوب و در قالب کارت ضمانت نامه ممهور به مهر شرکت است که در زمان تحویل کالا ارائه می‌شود.
بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند می توانند به مدت بسیار محدود نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت، بدون چک و بدون ضامن در تهران، کرج و سایر شهرستان ها اقدام نمایند. فروشگاه اینترنتی نامیراکالا شرایط ویژه ای برای خرید مبل اقساطی ۳۶ ماهه برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در تهران، کرج و سایر شهرستان ها به صورت حضوری و غیرحضوری “به مدت بسیار محدود” فراهم کرده است. امکان خرید مبل اقساطی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در اقساط بلند مدت ۱۸ ماهه تا اواسط بهمن ماه از فروشگاه اینترنتی نامیرکالا فراهم شده است.

مبل در کرج%مبل قسطی اقساط 24 ماهه

به همین دلیل ممکن است توانایی مالی و بودجه لازم برای خرید مبل و دیگر تجهیزات به صورت تمام نقد را نداشته باشند؛ بنابراین عده ای از مراکز فروش مبل در راستای تکریم بازنشستگان، اقدام به فروش مبل قسطی برای بازنشستگان نموده اند. شاید برایتان سوال باشد که این اقساط چند ماهه است و چگونه می شود پرداخت کرد؟
تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد و هر چقدر مبلغ فاکتور شما بیشتر باشد تعداد اقساط هم اضافه می شود. شما می توانید به تعداد اقساط، چک ماه به ماه و یا اینکه هر دو ماه یک بار چک بدهید
مثلاً برای خریدی که اقساط آن ۱۲ ماهه است می توانید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید. البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید. رنگ کاری انواع مبل استیل و راحتی ، سرویس خواب ، انواع درب چوبی ، کمد بچه ، بوفه ویترین ، جلو مبلی ، میز آرایش و کلیه…

جدیدترین اخبار همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۱

مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون پیش پرداخت تهران خبرآنلاین | mobleseyed

دیدگاه‌ها برای مبل اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون پیش پرداخت تهران خبرآنلاین | mobleseyed بسته هستند