دسته‌بندی نشده

فعالسازی خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس نامدار | smsfars

توجه داشته باشید که تداخل مطالب فرم با طراحی سربرگ شرکت ایرادی ندارد. این فرم کامل‌شده باید با مهر و امضاء در قالب فایل JPG و به‌همراه سفته به آسانک ارسال شود. همانطور که در بالا نیز گفتیم برای ارسال پیامک به خطوط لیست سیاه مخابرات اول داشتن خط خدماتی با شرکت ثبت شده است. دوم اینکه استفاده از خطوط اشتراکی برای افرادی که سایت یا اپلیکیشن دارند. اما حالت سوم ارسال پیامک برای لیست سیاه مخابرات با خطوط قاصدک پیام امکان پذیر می‌باشد. براساس ابلاغیه شرکت ارتباطات سیار ایران، خطوط ارسال پیامک‌ها به دو بخش خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می‌شوند.

ارسال پیامک از شماره دلخواه +معرفی سرشماره های دلخواه

خطوط پیامکی مخصوص ارسال انواع پیامک اطلاع رسانی به لیست شماره تلفن های مایل به دریافت پیامک است. در این مقاله کاربرد ها، مراحل و مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط پیامکی را بخوانید. بنابراین بزرگترین وجه تمایز خط تبلیغاتی با مجله خبری اس ام اس فارس، در رضایتمندی مخاطب می باشد. به عنوان مثال؛ پیامک هایی که از جانب بانک به کاربران ارسال می شود، با رضایت خودشان بوده و از این بابت نیز هزینه ای دریافت می شود.

  • درخواست هايی با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند.
  • فهرست شماره‌های مخاطبان باید به‌صورت دوره‌ای پالایش شده، لیست جدید، پیرو فراخوان آسانک، به آسانک ارسال شود.
  • کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود .
  • تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.
  • در پنل «اختصاصی ملی» سامانه پیامک ملی هزینه خدماتی کردن خط پیامک «رایگان» می‌باشد.

دسته ی دیگر از این پیامک ها، مواردی می باشد که در رابطه با آگاهی بیشتر افراد درباره پولشویی و کلاهبرداری می باشد. بنابراین بزرگترین وجه تمایز از دو دسته از خطوط پیامکی، رضایت و آگاهی مخاطبین می باشید. این دسته از خطوط قابل انتخاب نبوده و به صورت تصادفی یک شماره به کاربر تعلق می گیرد. این خطوط قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات را دارند و می توانید بدون سفته و هرگونه اشخاص حقیقی، نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. این خطوط به دلیل داشتن ماهیت خدماتی، متمایز با سایر خط ها می باشند. به همین علت می توانند برای صاحبین کسب و کار یا مدیران شرکت ها، بسیار مفید و با اهمیت باشند.

ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته !

بر اساس این پروسه جدید ، ابتدا وضعیت حقوقی کاربر و متن های ارسالی توسط مخابرات بررسی و تایید می گردد ، بعد از آن کاربر می تواند به همه گیرنده های خود اعم از خطوط مسدود و خطوط غیر مسدود ارسال پیامک خدماتی داشته باشند . برای خرید سامانه پیامک یا خط خدماتی اختصاصی با شرکت اس ام اس پارسی تماس بگیرید. با توجه به اینکه این خطوط برای افراد حقیقی فعال می‌شود نیازی به ارائه مدارک شرکت نمی‌باشد و صرفا ارسال مدارک مربوط به کسب و کار شامل اینماد یا پروانه کسب کافی است. خطوط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی با سرشماره ۹۰۰۰ ارائه می‌شود و شما می بایست یک خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ خریداری کنید این شماره با توحه به تعداد ارقام بسیار رند و کوتاه می باشد و در ذهن مخاطب نیز می ماند.

http://arya-cctv.irخطوط 9000 از ابتدا خدماتی هستند و قابلیت عبور از لیست سیاه را دارند. با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. در خصوص شرکت هایی که نماینده رسمی سازمان دولتی باشند ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه نیز الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. لازم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، در همین بخش از سامانه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها برای فعالسازی خط خدماتی عمومی پنل اس ام اس نامدار | smsfars بسته هستند