دسته‌بندی نشده

شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars

همانطور که می دانید مخابرات پروسه خدماتی نمودن خطوط ارسال را اعلام نموده است و سامانه های پیامکی موظف هستند از این دستورالعمل تبعیت کنند. فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتورخط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. در صورت بروز هرگونه تخلف از مفاد این تعهدنامه، مالک سرشماره علاوه‌بر متعهدبودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، به‌تنهایی پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. فهرست شماره‌های مخاطبان باید به‌صورت دوره‌ای پالایش شده، لیست جدید، پیرو فراخوان آسانک، به آسانک ارسال شود.

http://arya-cctv.ir

هزینه ارسال های نرسیده به گوشی تنها در خطوط دلیوربیس و فقط در ارسال به خطوط همراه عودت داده میشود. ۱٫ این خط عمومی بوده و فقط با آن امکان ” ارسال” پیامک را دارا هستید. نمونه تکمیل سفته ها درهمه اپراتورها در همین بخش قرار داده شد. در صورتی که میزان مجله خبری اس ام اس فارس خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد. تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه.

  • نام، ایمیل و سایت من را در این مرورگر برای ارسال دیدگاه بعدی ذخیره کنید.
  • متاسفانه بدون خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک به بلک لیست ها وجود ندارد و حتما می بایست از طریق این خطوط پیامک ارسال کنید.
  • 1_قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد.
  • خط خدماتی مناسب شرکت‌ها، دفاتر و سازمانی هایی است که مخاطبان با آن‌ها آشنا هستند و تمایل به دریافت پیامک از این مجموعه ها دارند.
سفته به مبلغ 50 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است). در حال حاضر خطوط 9999 (سامانتل) بدون نیاز به سفته خدماتی می‌شوند. برای ارسال درخواست از بخش پشتیبانی اقدام به ارسال درخواست نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در بسترهای تلفن همراه کشش بسیار گسترده ای از جانب کاربران دارد.

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک

به طور کلی ارسال پیامک ها به مشتریان، در دو دسته ی خدماتی و تبلیغاتی تعریف می شوند. خط خدماتی، به خطوطی گفته می شود که در اختیار سازمان ها، شرکت ها، فروشگاه ها و … قرار می گیرد تا این مجموعه ها بتوانند برای کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک از جانب آن ها دارند، پیامک های خود را ارسال کنند. نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد. با خطوط خدماتی و ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مخاطب، نشان می‌دهید که برای مخاطبین احترام قائل هستید و با رضایت آن‌ها پیامک می‌فرستید.

مدیریت ساختمان و برج مسکونی (راه حل آسان)+نمونه متن ساختمان

به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید. کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد. می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید. کلیه فرم های تعهد نامه‌ باید با‌کیفیت مناسب و به‌ صورت اسکن شده ارسال شود. برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد. درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود.

مدارک لازم برای خدماتی کردن خطوط

دیدگاه‌ها برای شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars بسته هستند