دسته‌بندی نشده

شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars

مدت زمان خدماتی شدن خطوط حداقل 30 روز کاری می باشد لذا بعد از گذشت 30 روز کاری در صورت خدماتی نشدن خط،پیگیری فرمایید. 1_قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. کلیه فرم های تعهد نامه‌ به‌ صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.

http://arya-cctv.ir

با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود. اپراتور های ارسال پیامک تبلیغاتی بخشنامه جدیدی برای ارسال به شماره هایی که دریافت اس ام اس های انبوه را مسدود نموده اند ، صادر نمود. در این مقاله سعی شده تا با اطلاع رسانی از ویژگی ها و برخی ازامکانات سامانه پیامکی سیب اس ام اس، گامی در جهت پیشبرد اهداف کاربران که ارسال به گیرندگان مسدود در راس هرم استراتژی آنان قرار دارد، برداشت. مثلا پیامک‌های واریز و برداشت وجه بانک‌ها برای مشتریان از طریق همین خطوط امکان ارسال دارد. برای ارسال اطلاع‌رسانی مشتریان سایت‌های فروشگاهی مثل ارسال نام کاربری، رمز عبور، پاسخگویی تیکت ها، اعلام وضعیت سفارش، کد پیگیری، تغییر وضعیت سفارش، ارسال کد مرسوله و موارد این چنینی توسط خطوط خدماتی انجام‌پذیر می‌باشد.

خدماتی کردن خطوط اختصاصی

ما در سایت تابان اس ام اس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما در ارتباط باشید. این مقاله را بخوانید تا با رسانه‌های تبلیغاتی مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا شوید. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد. درخواست هايی با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتی نمی شوند. در صورتيكه ليست شماره موبايل هاي مخاطبين تغيير مي كنند بايد ليست موردنظر در ابتداي هر ماه بروزرساني شده تا برای اپراتور ارسال گردد.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

در جواب این سوال باید بگوییم ممکن است خط شما دچار تعلیق شده باشد . برای حمایت از ما، لطفا وبسایت قاصدک شاپ را به دیگران معرفی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید. روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

  • تجربه دریافت پیامک تشکر و ابراز قدردانی با شادی همراه است؛ زیرا باعث دل گرمی و رضایت مشتری می‌شود.
  • در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یایکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد .
  • ۱۲- پس از خدماتی شدن خط بایستی لیست شماره های مشترکین در ابتدای هر ماه بروزرسانی شده و از طریق ماژول خدماتی بارگذاری شود.
  • این خطوط قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات را دارند و می توانید بدون سفته و هرگونه اشخاص حقیقی، نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
  • مـــواردی از قبیل جشنواره خرید و فروش، تخفیف و آفر، تبریک و تسلیت، تبلیغ محصولات جدید و … تبلیغاتی محسوب می گردد و از خط خدماتی حتی به مشتریان آن شرکت مورد تایید نمی باشد.

در پنل «اختصاصی ملی» سامانه پیامک ملی هزینه خدماتی کردن خط پیامک «رایگان» می‌باشد. درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه مجله خبری اس ام اس فارس خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. این خطوط تنها قابلیت ارسال داشته و امکان دریافت پیامک را ندارند.

پیامک شرکت های حمل و نقل و هواپیمایی

دیدگاه‌ها برای شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید ️ 30% تخفیف مدیر پیامک | smsfars بسته هستند