دسته‌بندی نشده

شرایط خطوط خدماتی | smsfars

کسانی که سایت و اپلیکیشن دارند و صاحبان کسب‌وکارهای خانگی می‌توانند خط اشتراکی داشته باشند. خط اشتراکی به شما اجازه می‌دهد که برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید. سامانه پیامکی سب اس ام اس ، پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی است که امکانات بسیاری جهت تبلیغات ، اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان را از طریق پیامک ارائه می دهد . برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.

  • با مسدودشدن پیامک‌ها، بعضی از پیام‌های مهم هم ارسال نمی‌شد؛ بنابراین شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم گرفت برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی، خط دیگری را تعریف کند.
  • هر گونه ارسال پيامک كه بدون رضايت صاحب تلفن همراه و بدون اطﻼع ايشان صورت گيرد، پيامک تبليغاتی محسوب می‌شود و ارسال اينگونه پيام ها براي مخاطبانی كه خود درخواست عدم دريافت اين پيامكها را داده‌اند، امكان پذير نیست.
  • این خطوط برای افرادی کاربرد دارد که شرکت ثبت‌شده‌ای ندارند و تنها سایت یا اپلیکیشن و نرم‌افزاری دارند که می‌خواهند پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به کاربران ارسال کنند و با مشتریان خودشان ارتباط داشته‌باشند.
  • پیامک‌های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور، پاسخ‌گویی تیکت و پیگیری سفارش هم پیامک‌هایی هستند که از طریق این خط ارسال می‌شوند.
  • لازم بذکر است به محض خدماتی شدن شماره، در همین بخش از سامانه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
وقتی در یک اپلیکیشن یا سایت ثبت‌نام می‌کنید و شمارهٔ همراه‌تان را وارد می‌کنید، یک پیامک حاوی نام کاربری یا رمز عبور برای شما می‌آید. پیامک‌های واریز و برداشت پول از حساب بانکی، کد پیگیری، ارسال نام کاربری و رمز عبور، پاسخ‌گویی تیکت و پیگیری سفارش هم پیامک‌هایی هستند که از طریق این خط ارسال می‌شوند. از خطوط خدماتی می‌توانید فقط جهت ارسال پیام کوتاه به مشترکین خود استفاده نمایید، این شماره‌ها در بخش بانک منطقه‌ای و کدپستی استفاده نمی‌شوند، متن پیامک از این خطوط باید فقط اطلاع رسانی باشد. خدماتی کردن خط محدود به اشخاص حقوقی داشتن شرکت ثبت شده نمی باشد و از امسال مخابرات برای افراد حقیقی نیز شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی رااعلام کرده و هر فرد حقیقی می تواند فقط با داتن پروانه یا جواز کسب ارائه سفته های لازم خط را خدماتی کند. خط خدماتی کاربرد زیادی دارد و به ما کمک می‌کند تا به کسانی که تبلیغات خود را مسدود کرده‌اند یا اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات هستند، تبلیغات پیامکی ارسال کنیم. تا پایان مطلب با قاصدک پیام همراه باشید تا با مزایا و کاربرد خط خدماتی آشنا شوید.

http://arya-cctv.irدر اولین شرط از شرایط دریافت خط خدماتی در سال جدید، باید به صورت شخصیت حقوقی وارد این فرآیند شوید و شناسنامه و کارت ملی خود را تقدیم نهاد مربوطه کنید. همچنین باید مبلغ معینی به عنوان سفته نزد این مجموعه قرار دهید. پس از انجام این فرآیند و طی شدن روال اداری، به احتمال زیاد پس از 2 الی 6 ماه، خط خدماتی شما آماده دریافت می باشد و می توانید از آن در جهت رفع امورات خود، استفاده نمایید. و همچنین در صورت تمایل به داشتن خط خدماتی اختصاصی خودتان می توانید با ارائه درخواست و پر کردن فرم های مربوطه و همچنین ارسال مدارک لازم، اقدام به دریافت خط خدماتی مختص خودتان نمایید. پیامک‌های ارسالی با خطوط خدماتی معمولا محتوای مشخصی دارند (کد فعالسازی، تاییدیه شماره تلفن همراه و…) این دسته از پیامک ها بیشتر ماهیت اطلاع رسانی دارند به این دسته از پیامک ها، پیامک های عملیاتی نیز می‌گویند.

چگونه خط خدماتی اختصاصی بگیریم؟

خطوط به راحتی و ظرف مدت 60 روز قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند. ۲٫ تنها ارسال با محتواهای اطلاع رسانی تایید خواهد شد و در صورت انجام ارسال های تبلیغاتی، خط از پنل کاربر حذف خواهد شد. جهت فعال سازی خط کافیست از بخش پشتیبانی پنل کاربری درخواست خود را در قالب تیکت ارسال نمایید. فعالسازی خط غیر متناظر ۰۲۱-۰۲۶ باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. خطوط متناظر هم باید شماره تلفن ثابت در مخابرات حقوقی ثبت شده باشد. خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی که دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امکان پذیر است.

ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته !

اگر شما هم پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنید و نیاز به ارسال به شماره هایی دارید که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند، می توانید خطوط اختصاصی پیامکی خود را خدماتی کنید. با توجه به اینکه در حاضر بخش قابل توجهی از مشترکین همراه اول دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده مجله خبری اس ام اس فارس اند، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به. این بخش گاها 30 الی 50 درصد دریافت کننده های یک ارسال را تشکیل می دهند. اغلب فروشگاه های اینترنتی یا بانک ها هستند که برای ارسال کد تائید یا پیامک واریز و برداشت، مراحل فروش یا ثبت سفارش از این خطوط جهت ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها برای شرایط خطوط خدماتی | smsfars بسته هستند