دسته‌بندی نشده

شرایط خطوط خدماتی | smsfars

در پنل «اختصاصی ملی» سامانه پیامک ملی هزینه خدماتی کردن خط پیامک «رایگان» می‌باشد. درخواست کننده می بایست بصورت ماهانه راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی را برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. این خطوط تنها قابلیت ارسال داشته و امکان دریافت پیامک را ندارند.

http://arya-cctv.ir

با توجه به این که درخواست شامل اکسل و تعهد نامه می باشد ، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی سیب اس ام اس تماس حاصل نمایید تا فرم ها در زمان مقرر به مخابرات ارسال شود. اپراتور های ارسال پیامک تبلیغاتی بخشنامه جدیدی برای ارسال به شماره هایی که دریافت اس ام اس های انبوه را مسدود نموده اند ، صادر نمود. در این مقاله سعی شده تا با اطلاع رسانی از ویژگی ها و برخی ازامکانات سامانه پیامکی سیب اس ام اس، گامی در جهت پیشبرد اهداف کاربران که ارسال به گیرندگان مسدود در راس هرم استراتژی آنان قرار دارد، برداشت. مثلا پیامک‌های واریز و برداشت وجه بانک‌ها برای مشتریان از طریق همین خطوط امکان ارسال دارد. برای ارسال اطلاع‌رسانی مشتریان سایت‌های فروشگاهی مثل ارسال نام کاربری، رمز عبور، پاسخگویی تیکت ها، اعلام وضعیت سفارش، کد پیگیری، تغییر وضعیت سفارش، ارسال کد مرسوله و موارد این چنینی توسط خطوط خدماتی انجام‌پذیر می‌باشد.

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟

مدت زمان خدماتی شدن خطوط حداقل 30 روز کاری می باشد لذا بعد از گذشت 30 روز کاری در صورت خدماتی نشدن خط،پیگیری فرمایید. 1_قبل از ارسال تعهدنامه خط 1000 دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. کلیه فرم های تعهد نامه‌ به‌ صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد.

خط خدماتی چیست؟

در پایین قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” حتماً یک نمونه از پیامک های خود را بنویسید و علاوه بر نمونه پیامکی که می نویسید، موضوع و محتوای آن را هم به طور واضح و کامل مشخص کنید. برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف offservice استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه خط خدماتی بدون سفتهمراجعه کنید. هزینه ارسال های بلک لیست در ارسال با تمامی سرشماره ها، پس از به روز رسانی گزارشات ارسال به صورت خودکار عودت داده می شود. محدودیتی برای خرید و استفاده همزمان از چند خط در پنل پیامکی وجود ندارد. به غیر از سرشماره های ۹۰۰۰، برای خدماتی شدن باقی خطوط، اطلاعات حقوقی مانند شناسه ملی و شماره ثبت اجباری است.

  • فصل اس ام اس خط خدماتی بدون نیاز به سفته را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید پیامک های اطلاع رسانی مانند اعتبار سنجی و … ارسال کنید.
  • در سرشماره 9000، داشتن جواز کسب یا اینماد برای خدماتی شدن خطوط کافیست و نیازی به ارائه اطلاعات حقوقی نیست.
  • خط خدماتی و خط تبلیغاتی، دو دسته از خطوط می باشند که در اختیار شرکت ها یا سازمان ها و کسب و کار ها قرار می گیرند.
  • برای دریافت خطوط خدماتی اختاصی می بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهد نامه همراه با سفته را برای ما ارسال کنید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود.
  • این سامانه سرویس‌های گوناگونی را برای کاربران خود مهیا کرده تا بتوانند با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان به بالاترین اثربخشی مدنظرشان از طریق ارسال پیامک گروهی هدفمند برسند.
  • همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۹۹۹۸ تماس بگیرید.
در جواب این سوال باید بگوییم ممکن است خط شما دچار تعلیق شده باشد . برای حمایت از ما، لطفا وبسایت قاصدک شاپ را به دیگران معرفی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای مجله خبری اس ام اس فارس زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای پاسخ به این سوال روی آن کلیک کنید تا مطالب مفیدی کسب کنید. روی مطلب کلیک کنید تا بتوانید از این ویژگی برای پنل خود استفاده کنید.

دیدگاه‌ها برای شرایط خطوط خدماتی | smsfars بسته هستند