دسته‌بندی نشده

شرایط خطوط خدماتی | smsfars

سفته به مبلغ 50 میلیون ریال در وجه شرکت پیام افزار پیک آسا(نمونه تکمیل شده سفته نیز ضمیمه گردیده است). در حال حاضر خطوط 9999 (سامانتل) بدون نیاز به سفته خدماتی می‌شوند. برای ارسال درخواست از بخش پشتیبانی اقدام به ارسال درخواست نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در بسترهای تلفن همراه کشش بسیار گسترده ای از جانب کاربران دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی

این خطوط برای افرادی کاربرد دارد که شرکت ثبت‌شده‌ای ندارند و تنها سایت یا اپلیکیشن و نرم‌افزاری دارند که می‌خواهند پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به کاربران ارسال کنند و با مشتریان خودشان ارتباط داشته‌باشند. پیامک هایی مثل ثبت نام، ورود، ارسال کد تایید، پیامک های مربوط به خرید و پیگیری خرید و ارسال کد مرسوله را برای مشتریان خود بفرستید. این خطوط اختصاصی نیستند و شما با این خطوط می‌توانید برای لیست سیاه مخابرات هم پیامک بفرستید. خطوط تبلیغاتی به منظور ارسال پیامک های انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ارسال اس ام اس انبوه روشی است که در آن پیامک جهت تبلیغات در حجم بالا و از طریق انواع مختلف ارسال به طیف گسترده ای از مخاطبان یک کسب و کار ارسال می‌شود. این نوع خطوط قابلیت عبور از لیست سیاه مخابرات ( شماره تلفن هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) را ندارند.

  • بازاریابی پیامکی برای املاک امروزه جزو بهترین روش های بازاریابی در این زمینه شغلی به حساب می آید.
  • اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید شرایط دریافت این خطوط را بررسی کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات ارزنده، دسترسی پیدا کنید.
  • پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد لازم به ذکر است خطوط خدماتی تنها مربوط به اپراتور همراه اول می باشد.
  • همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینه ی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست.
به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید. کلیه تعهدنامه ها به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد. می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید. کلیه فرم های تعهد نامه‌ باید با‌کیفیت مناسب و به‌ صورت اسکن شده ارسال شود. برای احراز هویت حقوقی خطوط، داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خط انجام نخواهد شد. درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال میگردد وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود.

مراحل خدماتی کردن خط ۱۰۰۰

همانطور که می دانید مخابرات پروسه خدماتی نمودن خطوط ارسال را اعلام نموده است و سامانه های پیامکی موظف هستند از این دستورالعمل تبعیت کنند. فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتورخط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. در صورت بروز هرگونه تخلف از مفاد این تعهدنامه، مالک سرشماره علاوه‌بر متعهدبودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، به‌تنهایی پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود. فهرست شماره‌های مخاطبان باید به‌صورت دوره‌ای پالایش شده، لیست جدید، پیرو فراخوان آسانک، به آسانک ارسال شود.

http://arya-cctv.ir

به طور کلی ارسال پیامک ها به مشتریان، در دو دسته ی خدماتی و تبلیغاتی تعریف می شوند. مجله خبری اس ام اس فارس، به خطوطی گفته می شود که در اختیار سازمان ها، شرکت ها، فروشگاه ها و … قرار می گیرد تا این مجموعه ها بتوانند برای کاربرانی که تمایل به دریافت پیامک از جانب آن ها دارند، پیامک های خود را ارسال کنند. نکته ی مهم و متمایز کننده، بدین صورت می باشد که در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به دریافت پیامک، این پیامک ها جنبه تبلیغاتی گرفته و ارسال آن به مشتریان و مخاطبین، امکان پذیر نمی باشد. با خطوط خدماتی و ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مخاطب، نشان می‌دهید که برای مخاطبین احترام قائل هستید و با رضایت آن‌ها پیامک می‌فرستید.

پیامک صدور فاکتور

دیدگاه‌ها برای شرایط خطوط خدماتی | smsfars بسته هستند