دسته‌بندی نشده

روش های پرپشت شدن ابرو آیا پرپشت شدن ابرو در یک هفته امکان دارد؟

وقتی صحبت از مو می شود، اغلب از روغن کرچک برای تقویت رشد آن استفاده می شود که البته می تواند برای تقویت ابروها هم به کار برده شود. این روغن به راحتی به پوست شما نفوذ می کند، بنابراین بهترین ماده برای پرپشت و متراکم کردن ابروهای شما است. همانطور که می‌دانید یکی از بهترین روغن‌ها برای پرپشت کردن ابرو و مژه، روغن ویتامین ای است. این روغن معجزه‌گر سرشار از توک ترینول و آنتی‌اکسیدان بوده و هرگونه استرسی را که موجب به ریزش مو ابرو می‌شود کاهش می‌دهد. همچنین با ماساژ روزانه روغن ویتامین ای بر روی ابرو علاوه بر جلوگیری از ریزش ابرو به رشد و تقویت آن کمک خواهید کرد.

پس از بیدار شدن می‌توانید با استفاده از آب گرم، روی به شستشوی ابروهای خود بیاورید. این کار را می توانید به مدت یک الی دو ماه و به صورت روزانه تکرار نمایید. برخی از داروهای شیمیایی هنگامی که مورد استفاده قرار می گیرند، به وضوح تاثیر منفی خود را بر روی موها نشان میدهند. داروهایی که مربوط به شیمی درمانی هستند از جمله گزینه‌ هایی به شمار می روند که می توانند موجب ریزش ابروها شوند. انتظار داریم پس از اتمام دوره درمان و قطع مصرف این داروها مجدد ابروها با رویش مواجه شوند.

گاهی اوقات ممکن است بدون هیچ دلیلی ابروهای شما دچار ریزش شوند یا اینکه رشد آنها توقف یابد. در این صورت باید روش‌های جدیدی را برای تقویت ابرو و رشد مجدد آن ها انتخاب کنید. استفاده از دانه شنبلیله نیز می‌تواند موجب پرپشت شدن ابروها شود.

راهکارهایی که عنوان کردیم به عنوان بهترین روش ها و دستورالعمل های خانگی برای تقویت ابرو می توانند در نظر گرفته شوند. با این حال امروزه روش های بسیار بیشتری برای پرپشت کردن و تقویت ابرو وجود دارند. مصرف قرص ال دی و اچ دی، استفاده از وازلین، استفاده از انواع تقویت کننده ها و همچنین روغن اسطوخودوس از جمله بهترین روش ها در این زمینه شناخت می شوند. انواع روغن های طبیعی دیگر مانند روغن بادام تلخ، و روغن فندق نیز اگر به صورت مناسب و با دستورالعمل های لازم به کار گرفته شوند، برای تقویت ابرو تاثیر فراوان خواهند گذاشت.

روغن سیاه دانه برای آن دسته از افرادی که ریزش زیادی در ابروهای خود تجربه کرده اند، به عنوان یک درمان سریع و قطعی پیشنهاد می شود. این روغن را به کمک یک فرچه روی ابروهای خود زده و بگذارید چندین ساعت بماند. این کار را برای 10 روز تکرار کرده و اثرگذاری روغن در پرپشتی ابروهای خود را در آینه مشاهده کنید. پوست بادام را برداشته و آن را روی حرارت نگه دارید تا سوخته و دوده ناشی از آن، شکل بگیرد.

بنابراین به خصوص هنگام پاک کردن آرایش‌تان مراقب باشید تار موهای مژه و ابرو کنده نشوند و با ملایمت با آن‌ها برخورد کنید. یکی از راه های پرپشت شدن مژه به خصوص برای کسانی که مژ‌ه‌های نازکی دارند، استفاده از چای سبز است. در واقع فلاوونوئیدهای موجود در چای سبز، رشد مژه را تقویت می‌کنند. برای استفاده از چای سبز روی مژه‌ها، مقداری چای سبز را دم کنید و اجازه دهید خنک شود. سپس تکه‌ای پنبه را به چای سبز آغشته کنید و روی مژه‌ها، از ریشه تا انتهای آن، بمالید. این کار را به آرامی انجام دهید تا چای وارد چشم‌های‌تان نشود.

دیدگاه‌ها برای روش های پرپشت شدن ابرو آیا پرپشت شدن ابرو در یک هفته امکان دارد؟ بسته هستند