روش فعال سازی و غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای موبایل آموزش برنامه نویسی فارسی | smsfars
شیوه های ارسال فوق تنها برخی از از امکاناتی است که پنل اس ام اس وب وان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند شما فراهم آورده است. برای آشنایی با شیوه های مختلف ارسال پیامک انبوه و مقایسه آنها لیست مقایسه را مطالعه نمایید. همین که در مورد مزایایی که ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند برای تجارت شما رقم بزند، بدانید کافی است که برای استفاده از بازاریابی پیامکی مجاب شوید. همانطور که میدانید پیامک از طریق تلفن های هوشمند به سمع و نظر مخاطبین می رسد از طرفی هم امروزه استفاده از تلفن های همراه بسیار رایج و گسترده است. پس میتوان پیامک را یک شاهراه برای ایجاد تعامل میان مشتریان و تجارت خود دانست.
- بدلیل انجام تشریفات اداری و تست پیامک، درخواست خود را حداقل 24 ساعت قبل از زمان مورد نظر، ارسال نمایید.
- پس هر پیامکی که با مضمون تبلیغات به جامعهای از مخاطبان ارسال شود پیامک تبلیغاتی است.
- شما میتوانید در پیامک تبلیغاتی خود لینک وب سایت یا شماره تماس خودتان را نیز درج کنید تا مشتریان بتوانند با شما در ارتباط باشند.
اگر نیازمند توضیحات بیشتر و جزئیات دقیق تری هستید میتوانید به مقاله ی [پنل اس ام اس چیست؟]مراجعه فرمایید. اگر بخواهیم یک گام فراتر برویم، پنلهای ارسال اس ام اسهای تبلیغاتی لیستی از شمارههای استانها و شهرهای مختلف را در اختیار دارند. شما میتوانید از این لیست تنها برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. در این روش شما برای افراد زیادی اس ام اس ارسال میکنید که ممکن است مخاطب و مشتری هدف شما نباشند. یک فرصت مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، مناسبت های عمومی و اختصاصی است. اما لازم است بدانید که در کنار فاکتور هزینه، بررسی فاکتورهایی از قبیل کیفیت ارائه خدمات ارسال پیامک، مورد اطمینان بودن شرکت و خدمات جانبی آن مانند پشتیبانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
مسابقه و نظرسنجی پیامکی
کاربرانی که برای استفادههای متفاوت و گوناگون مانند دریافت اخبار و قیمت، پیگیریهای ادارات و شرکتهای مختلف نیاز به فعالسازی دوباره پیامک تبلیغاتی خود دارند کافیست که عدد 2 را به شماره 8999 ارسال کنند. شما هنگامی که برای جامعه هدفی از مخاطبان خود پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال میکنید؛ این پیام به دست همه مخاطبان شما نمیرسد و تنها به مخاطبانی میرسد که دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی خود را مسدود نکردهاند. اما هنگامی که شما پیام کوتاه خدماتی ارسال میکنید همهی مخاطبان، چه آنها که دریافت پیام تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند و چه آنها که دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود نکردهاند میتوانند پیام را دریافت کنند.
شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی:
یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و ان ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید . همانطور که می دانید پیامک های تبلیغاتی که روی خط ایرانسل خود دریافت می کنید از سوی اپراتور ایرانسل ارسال می گردد. توجه داشته باشید در صورت ثبت درخواست عدم دریافت پیامک تبلیغاتی، پیامکهای اطلاعرسانی و تخفیف از فروشگاههای مختلف که مشتری آن هستید یا پیامکهای اپراتورتان مثل دریافتاینترنت رایگانو… انواع مختلفی از پیامهای تبلیغاتی وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. درحالیکه روابطعمومی کمهزینهترین روش برای معرفی کسبوکارتان است، اما همیشه موثرترین یا آسانترین روش نیست. بعضی از بهترین انواع تبلیغات فروش پیامکی عبارتند از فروش فوری، تخفیف وفاداری، تبلیغات فصلی، اعلام محصولات جدید و پیشنهادهای خاص برای روز تولد افراد.
قیمت و تعرفه خدمات پیامکی، تنها یکی از عوامل در انتخاب سامانه پیامکی است؛ در این راستا باید به عوامل مهم دیگری چون سرعت ارسال پیامک، خدمات کارشناسی و پشتیبانی، دیتابیس سامانه و … توجه کرد. یکی از روش های موثر جذب مشتری، فرستادن مجله خبری اس ام اس فارس است که در انتخاب متن آن باید دقت کرد. در ادامه این مطلب نمونه هایی از متن های آماده تبلیغاتی که بسیار زیبا و موثر هستند را گردآوری کرده ایم. با انتخاب یکی از این متن و با کم کردن و اضافه کردن بعضی از لغات می توانید این جملات را به عنوان پیامک تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کنید. چیزی که افراد بیشتر تمایل دارند در پیامکهای تبلیغاتی ارسالشده از سمت بانکها ببینند، پیشنهادها و تسهیلات و امکانات خدمات بانکی شماست. چون مخاطبان شما عام هستند سعی کنید تا جای ممکن این پیامها را ساده و به دور از کلمات تخصصی در حوزه خود، ارسال کنید.