روش فعال سازی و غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای موبایل آموزش برنامه نویسی فارسی | smsfars
در ساعت های حوالی عصر یعنی ساعت ۱۷ به بعد تا حدود ۲۱ شب بهترین زمان برای ارسال تبلیغات پیامکی از طریق سامانه پیامکی می باشد. ارسال پیامک انبوه در این زمان ها، سبب می شود پیامک شما سریع تر به دست مخاطبان هدف خود برسد. در نتیجه ارسال اس ام اس تبلیغاتی درمورد این کسبوکار، در طول هفته اثربخشی زیادی نخواهد داشت. پیامک تبلیغاتی شما باید در زمانی به دست مشتری و مخاطبان شما ارسال شود که به آن نیازمند هستند و علاوه بر آن در زمانی باشد که مشکل و یا دردسری برای دریافت کنندگان پیامک ایجاد نکند. با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند.
شما باید بخشی از پیام خود را به یک دکمه یا پیوند برای گرفتن یک action و بازخورد از مخاطب اختصاص دهید. این action می تواند اقدام به خرید، ثبت نام یا اشتراک گذاری پیام شما باشد. این فراخوان در واقع عنصر اصلی در پیام شماست که می تواند تکمیل کننده تعامل با مخاطب باشد.
- شما برای به دست آوردن بهترین نتیجه میبایست طبق اصول آن، پیامکهای تبلیغاتی خود را ارسال کنید.
- انتخاب شعار تبلیغاتی ویژه خود و ذکر آن در متن sms باعث میشود بیشتر در خاطر مشتری بمانید.
- آیا شما با این پیام روی لینک کلیلک میکنید؟ اگر جواب خیر بود، دوباره مراحل را تکرار کنید.
در زمانهای معینی از سال، مردم نیازهای خاصتر و فوریتری دارند که باید آنها را برطرف کنند. شاید در حال خرید لحظه آخری، برای تعطیلات هستند یا میخواهند قبل از نوروز هدیه ویژهای برای مادرشان بخرند. تبلیغات فصلی، فرصت بزرگی برای کسبوکار شما است تا مجله خبری اس ام اس فارس ارسال کنید و فروشتان را افزایش دهید.
پیام رسان فراتر از یک سامانه پیامکی!
شما با ورود به حساب کاربری و پنل پیامکی خود قادرید گزارش ها و آمارهای دقیق پیامک های ارسال شده و دریافت شده مخاطبین را مشاهده کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از سایر روشهای بازاریابی بسیار ارزانتر و مقرونبهصرفه تر است. شما با صرف هزینه ای اندکی میتوانید به انبوهی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دسترسی داشته باشید. چرا که در صورتی که ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی و بازخورد مناسب را برای بازاریابی و جذب مشتری نداشت، روز به روز به جای افزایش تقاضا برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کاهش آن مواجه می شدیم.
تکنیک گاو بنفش در بازاریابی
اما نرخ تعامل اس ام اس در مقایسه با ایمیل بسیار بالاتر است به طوری که 90 درصد پیامکها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت آنها خوانده میشوند. برخی از سایتهای ارائه دهنده سامانه پیامکی، امکان ارسال پیامک به مشاغل و صنفهای مختلف را به شما میدهند. زیرا ممکن است خدماتی که شما ارائه میدهید برای یک گروه خاصی از مشاغل برای مثال معلمان، پزشکان، مهندسین، کارمندان و…کاربرد داشته باشد. زمانی که شما از پنلهای ارسال پیامک استفاده میکنید، میتوانید یک منطقه جغرافیایی خاص که فروشگاه یا خدمات شما در آن منطقه واقع شده است را انتخاب کنید. در این صورت پیامک شما به دست افرادی که در محدوده این منطقه قرار دارند میرسد. این پیامک ها، معمولا یک محصول ویژه را به مخاطب خاص این محصول معرفی می کنند؛ ارسال کد تخفیف از ایده های مرسوم در این پیامک هاست.