دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars

خطوط ثابت هم مانند سایر اپراتور ها به راحتی و ظرف مدت 60 روز قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند. اگر قصد خدماتی کردن خط را دارید، باید شرکتی حقوقی یا شناسه ملی و شماره ثبت باشید تا خط پیامکی شما، به شماره خدماتی تبدیل شود. به علاوه، باید تعهدنامه ای را ارائه داده و سفته با مبلغ مشخصی ارائه دهید تا خط خدماتی دریافت کنید. نکته قابل ذکر این است که درخواست هایی که حقیقی باشند، از طرف اپراتورها به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند. اگر کسب‌وکار کوچکی هستید شرکت ثبت‌شده ندارید، برای ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی می‌توانید از خط خدماتی اشتراکی استفاده کنید.

مزایای خط خدماتی

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یایکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد . شماره‌های واجد شرایط خدماتی سازی خطوط پس از بررسی کارشناسان اپراتور در لیست شماره های خدماتی (لیست سفید) قرار خواهند گرفت. خطوط خدماتی 9000 قابلیت ارسال پیامک تکی یا گروهی را دارند و در وب سرویس نیز قابل استفاده هستند.

شرایط استفاده از خطوط پیامکی چیست؟

مخاطبانی که از دریافت پیامک انصراف داده، یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی‌کنند، باید از لیست شماره‌ها حذف شده، در ادامه مخاطبان جدید به فهرست مذکور افزوده شوند. پنل اس ام اس قاصدک پیام یکی از کامل ترین سامانه های ارسال اس ام اس با نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت می باشد. ۸- موضوع و محتوا و نمونه پیامک اعلام شده بایستی با فعالیت شرکت و محتوای سایت مرتبط باشد. ۱- خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است. 1 – خدماتی شدن خطوط فقط برای اشخاص حقوقی كه دارای شناسه ملی و شماره ثبت می باشند، امكان پذیر است.

  • این خطوط همان شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک در تلفن همراه خود مشاهده میکنید.
  • توجه داشته باشید که تداخل مطالب فرم با طراحی سربرگ شرکت ایرادی ندارد.
  • بنابر این انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید .
مشخص ودر محدوده کاری همان مجموعه برای مشرکین شناخته شده که خود انها درخواست دریافت این پیامک هارا داده اند ارسال میکنند بعلاوه محتوای ان اطلاعات رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده میباشد . برای اینکه بتوانید از خط خدماتی استفاده نمایید، باید آن را دریافت کنید. برای دریافت این خطوط نیز باید مراحل و شرایط خاصی را طی نمایید.

http://arya-cctv.ir

اگر تاکنون آشنایی کاملی با مجله خبری اس ام اس فارس پیدا نکرده‌اید، مقالۀ پیشین را بخوانید تا با خط و پیامک خدماتی بیشتر آشنا شوید. حال برویم سراغ نحوه خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی و آن را گام به گام یاد بگیریم. این خط‌ها به اشخاص حقیقی دارای جواز کسب، دارای نماد اعتماد و یا هر نوع جواز صنفی نیز ارائه می‌شود و می‌توانید به عنوان شخص حقیقی از این خطوط استفاده کنید. متن تشکر از خرید مشتری تاثیر مثبتی بر کسب و کار و تجارت شما می گذارد. بازاریابی پیامکی برای دندانپزشکی یکی از روش های موثر و پربازده است که هم هزینه ارزانی دارد و هم در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

ارسال مدارک خدماتی سازی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars بسته هستند