دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars

تعرفه ارسال این خطوط در مقایسه با تمامی اپراتورها بیشتر است و قابلیت انتخاب سرشماره دلخواه برای آن وجود ندارد. این خطوط همان شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک در تلفن همراه خود مشاهده میکنید. از این خطوط برای ارسال پیامک های انبوه و یا پیامک هایی مبنی بر اطلاع رسانی استفاده می شود. هرگونه ارسال پیامک که بدون رضایت صاحب تلفن همراه و بدون اطلاع ایشان صورت گیرد، پیامک تبلیغاتی محسوب می شود و ارسال اینگونه پیام ها برای مخاطباتی که خود درخواست عدم دریافت این پیامکها را داده اند امکانپذیر نیست. برخی از کاربران این تصور را دارند که خط خدماتی دارای سرعت ارسال کمتر یا بیشتری نسبت به خطوط تبلیغاتی عادی است؛ اما این طور نیست و سرعت ارسال پیامک ها به خدماتی یا تبلیغاتی بودن خط ارتباطی ندارد.

دستورالعمل خدماتی کردن خطوط اختصاصی

می توانید با مشاورین مدیر پیامک تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. 1_برای کامل کردن فرم تعهد نامه خط 021 به موارد زیر توجه کنید. 1_قبل از ارسال تعهدنامه خطوط و و دقت کنید که حتما موارد زیر در آن رعایت شده باشد. در غیر اینصورت روند کار شما به تاخیر می‌افتد و شما باید دوباره این مراحل را تکرار کنید. ارائه تصویر کارت ملی مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. توجه نمایید در تعهدنامه قسمت مربوط به ” جامعه هدف” بطور واضح و دقیق مشخص شده باشد.

  • نخستین ویژگی این خطوط، این می باشد که امکان ارسال به لیست سیاه مخابرات نیز برای آنها فراهم می باشد.
  • بلک لیست مخابرات بلک لیست مخابرات لیست سیاه و مسدودی به مخاطبینی اطلاق میشود دریافت پیامک تبلیغاتی خودرا مسدود کرده‌اند تا اس ام اس تبلیغاتی دریافت نکنند.
  • بر این اساس این خطوط مانند سابق امکان ارسال به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند را ندارند.
  • در صورتی که میزان خرید اعتبار پیامک کمتر از 500 هزار پیامک باشد با تعرفه ی 43 تومان و خرید بیش از 500 هزار عدد پیامک، با تعرفه ی 39 تومان محاسبه خواهد شد.
  • تعرفه ارسال این خطوط متناظر با سایر سرشماره هاست و امکان خدماتی شدن آن فراهم است و بطور میانگین 60 روز برای خدماتی شدن آن زمان می‌برد.

2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید. این فایل حاوی شماره است و نیاز نیست اطلاعات دیگری در آن ارائه کنید. شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند. برای خدماتی کردن خطوط نام فایل شماره مخاطبان و تصویر اسکن‌شدۀ فرم به نام شماره تلفن ایجاد و ارسال شود. ضروری است که نام کامل و صحیح شرکت، و حوزۀ فعالیت آن در سایت ذکر شده باشد.

http://arya-cctv.ir

لطفا پس از ارسال مدارک، فقط از طریق همین بخش از سامانه پیگیری نمایید. توجه فرمایید به درخواست هایی که نکات ذیل را رعایت نکرده باشند رسیدگی نشده و وضعیت آن “رد شده” خواهد شد. سامانه پایه در یک فرصت ویژه رایگان شده و قیمت هر پیامک، 65 تومان میباشد.

شرایط جدید خطوط خدماتی

چهارمین ویژگی این خطوط، این است که می توانید در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید. با این امکان، می توانید به سرعت برای مخاطبین خود پیامک ارسال نمایید و از این خدمات در جهت هدف خود، استفاده نمایید. سرانجام مجله خبری اس ام اس فارس دسته ی آخر از انواع خطوط پیامکی خدماتی، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد. همانطور که از نام این خطوط پیداست، این خط ها اختصاصی بوده و کسب و کار ها می توانند مالکیت آن را به تنهایی برای خود داشته باشند.

خط خدماتی

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars بسته هستند