دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars

تعهد می نماید از خط ……………… تنها به باشگاه مشتریان خود پیامک ارسال نماید ، همچنین متعهد می گردد پیامکی با محتوای اینکه ” در صورت عدم تمایل دریافت پیامک از این مجموعه عدد …. (1 یا 2 و یا ..) را ارسال نمایید تا پیامک برای شما ارسال نشود” را از خط …….. برای خدماتی کردن خطوط در ابتدا باید دارای شرکت حقوقی، شناسه ملی و شماره ثبت اختصاصی باشید. در احراز هویت حقوقی مجله خبری اس ام اس فارس خطوط داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خطوط انجام نخواهد شد. داشتن سایت معتبر و ایمیل سازمانی نیز از دیگر ملزومات برای تبدیل خطوط خدماتی است. بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور در صورت موافقت معمولا 30 تا 40روز بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.

از جمله مدارکی می باشد که باید برای دریافت این خطوط، ارائه نمایید. پس از ارسال این مدارک، می توانید وارد مراحل دیگر شوید و رفته رفته اقدام به دریافت خطوط خدماتی خود کنید. توجه کنید که شرایط ارسال پیامک در خط خدماتی، منوط به این موضوع می باشد که افراد دریافت کننده، مایل به دریافت پیامک باشند و در صورت عدم رضایت آن ها، امکان ارسال پیامک مقدور نمی باشد و این دسته از افراد از لیست سفید ارسال، حذف می شوند. شما می توانید بدون محدودیت برای مخاطبین خود پیامک ها را ارسال کنید و از این شیوه بازاریابی و تبلیغات، به بهترین شکل و با بالاترین بازدهی، بهره ببرید.

پس خدماتی سازی خط اختصاصی چیست و چه کاربردی دارد؟

دریافت خط خدماتی (بدون سفته و رایگان) با امکان ارسال‌ پیامک‌هایی بلک لیست جهت که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است. برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی نیازی به سفته نمی‌باشد و باتوجه به اینکه شما سفته از افراد حقیقی در حال حاضر دریافت نمی‌شود. متاسفانه بدون خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک به بلک لیست ها وجود ندارد و حتما می بایست از طریق این خطوط پیامک ارسال کنید. اگر حدود 70% مشترکین تلفن همراه را نادیده بگیرید بدون استفاده از خط خدماتی نیز می‌توانید از پیامک کد فعال سازی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها آزاد است، استفاده کنید که مطمئنا مد نظر شما چنین چیزی نیست. پیش از آنکه به راه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی برسیم، باید ببینیم چرا خدماتی کردن خطوط مهم است. مشترکانی که اعلام کرده‌اند تمایلی به دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی ندارند در این لیست قرار می‌گیرند.

http://arya-cctv.ir

فرم‌ تعهدنامه را به دقت بخوانید و پیامکی غیر از اطلاع‌رسانی به مخاطب نفرستید. در این مقاله، نکات مربوط به خط خدماتی بیان شده است، اگر سؤالی در این زمینه دارید، با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. اگر دانشگاهی یا مدرسه‌ای خط اختصاصی خود را به خط خدماتی تبدیل کند می‌تواند اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی زمان‌بندی کلاس‌ها را به دانشجویان و دانش‌آموزان ارسال کند. مثلا شرکت‌های بیمه برای اطلاع‌رسانی زمان سررسید بیمه‌ها به مشتریان با خط خدماتی پیامک‌های تاریخ انقضای بیمه نامه‌ها را به لیست سیاه مشتریان می‌فرستند. پیامک‌های تبلیغاتی مثل تبلیغات بیمه نامه‌ی آتش‌سوزی، تخفیف بیمه‌ی شخص ثالث و… ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود. خط خدماتی و خط تبلیغاتی، دو دسته از خطوط می باشند که در اختیار شرکت ها یا سازمان ها و کسب و کار ها قرار می گیرند.

جدول مقایسه شرایط سفارش خط خدماتی

۴ – توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود. خط خدماتی برای افراد حقیقی قابلیت دریافت پیامک هم دارد و شما می توانید با مخاطبین خودتان در تعامل باشید. در حال حاضر یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین روش های تبلیغاتی ارسال پیامک است.با این روش می توانید تبلیغاتی هدفمند و ارتباط دوطرفه با مشتریانتان را به کسب و کار خود هدیه دهید. 4_توجه کنید که برای شرکت‌های خصوصی، گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.

  • پس از آماده کردن موارد فوق، لازم است تا تصویر مدارک و بانک شماره را از صفحه نخست پنل کاربری – تب تنظیمات – ماژول “خط خدماتی” بارگذاری نمایید تا پس از بررسی مدارک شما تایید گردد.
  • پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد .
  • در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد.
  • همچنین بدلیل اینکه روال خدماتی شدن خطوط توسط اپراتور انجام می شود، زمان انجام شدن درخواست خدماتی، خارج از دسترس سامانه می باشد اما حدودا یک ماه الی دوماه زمانبر خواهد بود.
دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟-کاربرد خط خدماتی-فراپیامک | smsfars بسته هستند