دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars

اشخاصی از خطوط خدماتی پیامک دریافت می‌کنند که خودشان داوطلب دریافت اس ام اس شده‌اند. به عنوان مثال، در سایتی عضویت می‌شوند و شماره موبایلشان را وارد می‌کنند؛ سپس، برایشان کد تایید ارسال می‌شود یا برای خرید اینترنتی از فروشگاه کد تایید و ثبت سفارش به موبایلشان ارسال می‌شود. اگر به دنبال استفاده از سامانه پیامکی در جهت ارسال پیامک های خدماتی و اطلاع رسانی هستید، در این مطلب همراهمان باشید. شرایط کلی استفاده از خطوط خدماتی، عدم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ( ارسال پیامک به بانک شماره ) است؛ ارسال پیامک به افرادی که ما را می‌شناسند و پیامک ما برایشان مهم است. برای اینکه خط تبلیغاتی را به خدماتی تبدیل کنید، به شناسهٔ ثبت ملی و کد اقتصادی احتیاج دارید. بعد باید فرم تکمیل‌شده را همراه با سفته و مدارک به آدرس شرکت ارسال کنید.

  • برای مثال، در یک شرکت برای بخش مالی و اداری، درخواست جدا بابت خدماتی شدن خط ثبت و مضمون پیامکی متفاوتی ارسال شود.
  • این کار برخلاف قانون است و از طریق این خطوط که در اختیار شما قرار می‌گیرد فقط می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌ رسانی ارسال کنید.
  • برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.
  • خطوط 2000 قابلیت تبدیل شدن به خطوط خدماتی را دارند و مدت زمان لازم برای خدماتی شدن این سرشماره 60 روز است.
البته شرایط خاصی را باید ارائه کنید تا بتوانید این خطوط را صاحب شوید. شرط گرفتن این خطوط، انجام مراحل ثبت شرکت می باشد که پس از ثبت آن، پس از گذشت 2 الی 6 ماه می توانید این خطوط را در اختیار بگیرید. البته باید در نظر بگیرید که از این خطوط برای جنبه خدماتی استفاده کنید و در صورت استفاده تبلیغاتی، خط شما مسدود خواهد شد.

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک

زمان فعال سازی خط خدماتی اختصاصی ۹۰۰۰ با سرعت بالا هستید زیرا فعال سازی خطوط خدماتی حقیقی بر خلاف خطوط خدماتی افراد حقوقی که حدود ۲ ماه زمانبر است در کمتر از یک هفته انجام شده و خط خدماتی اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه خط خدماتی برای افراد حقیقی رایگان نمی باشد در ادامه مزیت های خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی خدمت شما اعلام می شود. التبه اگر شماره برای شما مهم نیست می توانید به صورت رایگان از خط خدماتی اشتراکی اس ام اس پارسی استفاده نمایید. خطوط خدماتی اشتراکی موجود در پنل های پیامکی فصل اس ام اس این اجازه را به شما می دهد تا بدون تعهد و ارائه مدرکی خاص اقدام به ارسال پیامک های خدماتی به تمامی سیم کارت های بلاک و غیر بلاک مشتریان خود بکنید.

http://arya-cctv.ir

درگاه پرداخت اینترنتی یکی از پارامترهای تاثیرگذار در تجربه مشتری است! اگر می‌خواهید یک مجله خبری اس ام اس فارس بار برای همیشه تفاوت سئو با SEM را یاد بگیرید و ببینید از هرکدام چه زمانی استفاده…

خط خدماتی اشتراکی

درصورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره خودتان ارسال انجام دهید، تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد، هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشتریان خود خدماتی محسوب می‌شود. استفاده از این خطوط برای ارسال‌های OTP (رمز یکبار مصرف) پیشنهاد نمی‌شود. با توجه به اینکه از این خطوط برای ارسال‌های باشگاه مشتریان استفاده می شود، اپراتور مذکور لیست سیاه فعال به صورت جداگانه دارد که ممکن است به برخی از شماره‌ها ارسال انجام نشود. این موارد تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های خطوط خدماتی میباشند که با استفاده از آنها طیف وسیعی از انواع ارسال برای کاربران امکان پذیر میشود.

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars بسته هستند