دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars

در مرحله ی سوم، باید فرمی که تکمیل شده است را در کنار تصویر سفته و شماره اکسل، در پنل مورد نیاز تکمیل نمایید. حال باید منتظر بررسی کارشناس باشید تا مدارک تایید و آماده انجام خدمات شود. در مرحله ی بعد، مدارک تایید شده و توسط کارشناس به اپراتور ارسال می شود. پس از انجام این کار، در صورت تایید اپراتور، می توانید خط خدماتی خود را جهت ارسال پیامک، استفاده نمایید.

  • البته هنوز هم خط خدماتی اشتراکی در پنل پیامکی اس ام اس پارسی فعال است و شما با خرید پنل پیامک از اس ام اس پارسی خط خدماتی اشتراکی ما در پنل شما فعال می شود تا بتوانید در افزونه های پیامکی استفاده کنید.
  • برای اینکه بتوانید همین امروز پیامک خدماتی ارسال کنید و از این خطوط استفاده نمایید کافی است در سرویس پنل پیامکی تابان اس ام اس ثبت نام کنید.
  • از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند.
  • حتی کسب‌وکارهای کوچک هم با استفاده از خطوط خدماتی اختصاصی می‌توانند فرایند ثبت‌ سفارش و ارسال محصول را به اطلاع کاربر برسانند.
  • در صورت عدم تطابق کد پستی با آدرس اعلام شده، احراز هویت خط انجام نخواهد شد.
  • بعد باید فرم تکمیل‌شده را همراه با سفته و مدارک به آدرس شرکت ارسال کنید.
همچنین بدلیل اینکه روال خدماتی شدن خطوط توسط اپراتور انجام می شود، زمان انجام شدن درخواست خدماتی، خارج از دسترس سامانه می باشد اما حدودا یک ماه الی دوماه زمانبر خواهد بود. مستند حاضر جهت ارائه راهنمایی های لازم درخصوص شرایط خدماتی شدن شماره ( قابلیت عبور ازلیست سیاه) می باشد که به حضورتان ارائه می گردد. بازاریابی با استفاده از ایموجی‌ها در پیامک تجاری یک راه عالی برای افزایش نرخ کلیک و تعامل است. به همین دلیل است که ما این مقاله را تهیه کردیم تا به شما کمک کنیم، ایموجی‌های مناسب برای کمپین پیامکی خود را پیدا کنید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه…

لینک های مورد نیاز

در خط‌های خدماتی اشتراکی، فقط می‌توانید به مشترکین خودتان پیامک بفرستید؛ همچنین محتوای پیامک هم باید طبق قوانین ذکرشده در تعهدنامه باشد و امکان لغو پیامک را در محتوای آن بگذارید. سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی هیچ فرقی با خط اختصاصی ندارد و اپراتور می‌تواند در یک ثانیه، صدها پیامک بفرستد. بعد از اینکه خط اختصاصی خودتان را دریافت کردید، نباید با آن پیامک تبلیغاتی بفرستید. اگر با این خط، کد تخفیف بفرستید و مسابقه‌ای را اعلام کنید، خط شما مسدود می‌شود. فراموش نکنید که اگر بیشتر از سه بار به تعهدات خود در رابطه با خطوط خدماتی عمل نکنید و پیامک انبوه بفرستید، تمام شماره‌های شما از لیست سفید حذف می‌شوند. خدماتی سازی خط اختصاصی ، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند.

شیوه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی (به جز در اپراتور ۵۰۰۰۱) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید. خط خدماتی برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را میشناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند پیامک هایی با شماره خدماتی ارسال میشود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال می شود. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظر دریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) . بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. در پیامهای اطلاعرسانی راه ارتباطی و لینک و اسم برند ذکر نمیشود.

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خطوط خدماتی پیامک

مجله خبری اس ام اس فارس شامل خطوطی هستند که با خرید این خطوط می توانید به شماره هایی که جز بلک لیست مخابرات بوده و نیز جزء مشترکین شما هستند پیامک ارسال نمایید. در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. در صورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید پیامک تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد. هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود. برای اینکه متوجه اهمیت خط خدماتی برای یک شرکت، سازمان یا کسب و کار شوید، باید به خوبی با مزایای آن آشنا شوید. این دسته از خطوط از جهات مختلفی می تواند یک مجموعه را متمایز کند.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars بسته هستند