دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars

۲- کلیه موارد در فرم خدماتی بایستی در کادر جدول ذکر گردد و هیچ موردی خارج از کادر ذکر نگردد. امضا و مهر نیز بایستی کاملا واضح و مشخص باشد و بر روی نوشته ها درج نگردد. فرم به صورت واضح و خوانا تکمیل و بارگذاری گردد در غیر اینصورت درخواست از سوی اپراتور عدم تایید خواهد شد.فرمت و فونت فرم به هیچ عنوان تغییر داده نشود. ﻻزم بذكر است به محض خدماتی شدن شماره، حتما به شما اطﻼع رسانی خواهد شد. با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا این مجموعه در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی اطلاعاتی ندارد. با اینحال، در مورد شماره هایی که درخواست آنها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به این مجموعه، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین خواهشمند است از پیگیری وضعیت پروسه خدماتی جدا خودداری نمایید.

نکات مربوط به سفته اپراتور خط ثابت (۰۲۱-۰۲۶)

شماره خدماتی کردن خط ثابت است و تغییر نمی‌کند و بعد از خرید سامانه پیامک دو خط اشتراکی خدماتی ( اپراتور 3000 و اپراتور 5000 ) با شماره رند و کوتاه در اختیار شما قرار می‌گیرد. باید دسته‌بندی پیامک را مشخص کرده و نمونه پیامکی مانند «کاربر گرامی خرید شما انجام شد» را هم بفرستید. فیلتر ارسال پیامک از روی نقشه ، ارسال مشاغل ، ارسال پیامک دکل bts ، ارسال پیامک منطقه ای از جمله محبوب ترین روش های ارسال در پنل اس ام اس سیب اس ام اس می باشد . امکاناتی از قبیل ارسال پیامک تبلیغاتی با بیش از +7 فیلتر پیشرفته که به شما کمک می کنند تا پیامک های خود را هدفمند ارسال کنید . توجه داشته باشید که برای شرکت های خصوصی گواهی امضای مدیر عامل باید به همراه مدارک ارسال شود.اما سازمان ها و مجموعه های دولتی نیازی به سفته وگواهی امضاء ندارند. طبق ابلاغیه شرکت ارتباطات سیارایران از اول اردیبهشت ماه سال ۹۲سر شماری های ارسال پیامک به دو شاخه (خدماتی – تبلیغاتی )دسته بندی میشود .

شماره خط خدمانی ثابت است یا تغییر می‌کند؟

پس از تکمیل فرم های مربوطه، می توانید آنها را از منوی تنظیمات گزینه خدماتی سازی خط اختصاصی ارسال نمائید. زمانی که فرد درخواست داده تا هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نکند هیچ اپراتوری اجازه ارسال به آنها را ندارد. طبق این دستورالعمل شما باید قوانین زیر را اجرا بفرمایید تا خط شما دچار تعلیق نشود و پیامک تبلیغاتی شما نیز توسط مخابرات تایید شود .

http://arya-cctv.ir۷- در تعهدنامه بخش مربوط به “موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج “اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید. ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. نحوه ارســـــــال راهنمای غیرفعالسازی بصورت زیرنویس و یا پیام مجزا به انتخاب شرکت می باشد. 1 – ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت يا سازمان با مهر و امضاي مدیرعامل. 4 – در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامك خدماتی” حتما به طور كامل، واضح و دقیق توضیح داده شده و از درج ” اطﻼع رسانی” و امثالهم خودداری نمایید. 3 – هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

  • در طرف مقابل، پیامک هایی وجود دارند که از خط خدماتی ارسال می شوند و هدف آن ها اطلاع رسانی می باشد.
  • برای اپراتور ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ علاوه بر فرم درخواست، تعهدنامه مربوط به اپراتور نیز باید در سربرگ بصورت تایپی تکمیل گردد و در هنگام ارسال درخواست خط خدماتی در بخش سایر بارگذاری نمایید.
  • تعرفه یک ستاره با پرداخت 299 هزار تومن هزینه اولیه به صورت یکساله، قیمت هر پیامک ، 49 تومان محاسبه میشه.
  • علیرغم ارسال لیست مشترکان، درصورتی‌که مشترکی از دریافت هرگونه پیامک شکایت کرده باشد، ولی تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشود، شماره از لیست سفید خارج شده، مسئولیت عواقب بعدی برعهده مالک شماره خواهد بود.
اگر می‌خواهید خط خود را خدماتی کنید موضوع سفته دوباره مطرح می‌شود که البته جای ترس وجود ندارد. برای دریافت خطوط خدماتی اختصاصی می‌بایست فرم خدماتی اپراتور در سربرگ شرکتتان به‌صورت تایپ شده تکمیل شود و تعهدنامه همراه با سفته را برای ما ارسال نمایید تا تحویل اپراتور داده شود و خط تبلیغاتی شما به خدماتی تبدیل شود. مجله خبری اس ام اس فارس ارسال پیامک خط خدماتی خطوط ارسال پیامک اس ام اس به بلک لیست اطلاع رسانی (ارسال کد فعالسازی، اطلاعات پرداخت، ورود به سایت) عبور از بلک لیست کاربرد دارد. اکنون که با خط خدماتی کامل اشنا شدید لازم به ذکر است برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی می بایست شرکت حقوقی . شناسه ثبت ملی داشته باشد/تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فناوری هوشمند ارسال نمایید تا مدارک شما به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود .

چگونه بدون سفته خط خدماتی بگیریم؟

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست و شرایط خدماتی سازی خطوط ارسال پیامک | smsfars بسته هستند