دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست ؟ و نحوه خدماتی کردن خط اختصاصی چگونه است؟ | smsfars

در خصوص شركت هايي كه نماينده رسمي سازمان دولتي باشند ارائه معرفي نامه از سازمان مربوطه نيز الزاميست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.. هر زمان که اپراتور بخواهد کابر باید لیست بروز شده از مخاطبینش را بصورت فایل اکسل (بدون مشخصات) در اختیار اپراتور قراردهد. در مجله خبری اس ام اس فارس مقالات بعدی تلاش میشود تا شما را با طیف تحت پوشش خطوط خدماتی بیشتر آشنا کنیم. لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد. بازاریابی پیامکی برای املاک امروزه جزو بهترین روش های بازاریابی در این زمینه شغلی به حساب می آید.

پیامک سایت فروشگاهی

ارائه فایل اکسل احرازهویت فرمت خدماتی که در همین بخش قرار داده شد. حداقل ۲۰۰ عدد لیست شماره های مخاطبین(همراه اول) در فایل اکسل ودر یک ستون قرار داده شود. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد . درصورتی که اطلاعات وارد شده را تایید میکنید ، دکمه ثبت درخواست رو کلیک کنید . و در نهایت تعرفه دوستاره با پرداخت هزینه اولیه 499 هزار تومان به صورت یکساله، قیمت هر پیامک با توجه به خرید اعتبار متغیر می باشد. کاربرد خط خدماتیاز کاربرد خط خدماتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

http://arya-cctv.irخط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خبری به افراد گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید. اخیرا با توجه به تخلف های انجام شده توسط بعضی از سامانه های ارسال پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مخابرات قوانین جدیدی را برای خدماتی سازی وضع نموده که باعث دشوار تر شدن این روال شده است. از آنجا که بسیاری از کاربران ما در در شرکت زرین ارتباطات آسیا به صورت افراد حقیقی هستند و درخواست استفاده از خط خدماتی اختصاصی به صورت حقیقی داشتند. طی مذاکراتی که با اپراتور داشتیم موفق شدیم دستورالعملی برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی را دریافت کنیم. ما تاکنون با استفاده از خط خدماتی اشتراکی این مشکل را برطرف کرده بودیم و خط خدماتی شرکت خودمان را در اختیار کاربران اس ام اس پارسی قرار می‌دادیم که بتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی را به مشتریان خودتان ارسال کنید. خطوط خدماتی فقط برای ارسال های اطلاع رسانی هستند و ارسال پیامک تبلیغاتی با این خطوط امکان پذیر نیست.

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟

خط‌های خدماتی برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که پیامک‌هایشان محتوای اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی خدمات به افرادی که تمایل به دریافت پیامک را دارند، ارسال می‌شود. در طرف مقابل، پیامک هایی وجود دارند که از خط خدماتی ارسال می شوند و هدف آن ها اطلاع رسانی می باشد. به عنوان مثال؛ می توانید اس ام اس هایی که از بانک ها دریافت می کنید را در این بخش قرار دهید. زیرا هدف این پیامک ها آگاهی افراد بوده و با رضایت آن ها انجام می شود.

شرایط دریافت خطوط خدماتی

حداکثر تعداد 7 عدد سیم کارت در تمامی اپراتورهای مخابراتی به نام شخص باشد. کلیه تعد نامه ها می بایست به صورت اسکن شده و باکیفیت مناسب ارسال شود . درخواست‌هایی که موارد بالا در آنها رعایت نشده باشد مورد بررسی قرار نخواهند گرفت. برای اطلاع از انواع کلاهبرداری از طریق پیامک و اقدامات لازم برای مواجه با پیامک های جعلی کلیک کنید. است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید. 3_ یک سفتۀ ضمانت به مبلغ 50 میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمه‌ی تعهدنامه‌ی خود کنید.

  • به طور کلی ارسال پیامک ها به مشتریان، در دو دسته ی خدماتی و تبلیغاتی تعریف می شوند.
  • در تعهدنامه بخش مربوط به ” موضوع محتوای پیامک خدماتی” حتما بطور کامل، واضح و دقیق توضیح داده شود و از درج ” اطلاع رسانی” بصورت ناقص خودداری نمایید.
  • هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم.
  • تعرفه ارسال این خطوط در مقایسه با تمامی اپراتورها بیشتر است و قابلیت انتخاب سرشماره دلخواه برای آن وجود ندارد.

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست ؟ و نحوه خدماتی کردن خط اختصاصی چگونه است؟ | smsfars بسته هستند