دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست ؟ خط خدماتی شرایط دریافت خط خدماتی خطوط خدماتیسامانه پیام کوتاه،پنل پیامکی ،فناوری هوشمند، پنل ارسال اس ام اس ، پنل انتخاباتی ،سامانه پیام کوتاه رایگان،دستگاه جی اس ام مودم، ارائه شماره خدماتی، ارسال پیامک به شماره های بلک لیست،ربات تلگرام،ارسال اس ام اس تبلیغاتی،خرید خط اختصاصی پیامک،خرید شماره پیامک 8 رقمی،قیمت شماره اختصاصی پیامک،سیستم ارسال پیام کوتاه،پنل پیام کوتاه اینترنتی،سیستم پیامک،پیامک جی اس ام،پیامک سیم کارتی،دستگاه پیام کوتاه،سامانه ارسال پیامک،ویژگی های سامانه | smsfars

در شرکت‌های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نام هایشان در روزنامه رسمی ذکر شده است، تکمیل گردد. (برای سازمان ها و ارگان های دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده‌ای که معرفی‌نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد). این سر شماره گزینه مناسبی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال خطوط رند هستند نمی باشد! هزینه خرید خطوط 3000 نسبت به سایر اپراتورها مناسب است و نیازی به تمدید سالانه ندارد . خطوط 3000 نیز مانند سایر سر شماره ها قابلیت خدماتی شدن را دارند و مدت زمان لازم برای انجام این کار 60 روز خواهد بود. این خط با امکان عبور از بلک لیست جهت ارسالهایی که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است و بین تمامی کاربران متقاضی به اشتراک گذاشته شده است.

http://arya-cctv.irدقت کنید که فایل اکسل احراز هویت تک ردیفه می باشد و تمام فیلدها تکمیل گردد. پنل عادی و پنل های ستاره دار از نظر کیفیت ارسال و خدمات ارائه شده یکی هستند. در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه ، شرکت‌های بورس و … ارايه‌ی مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

در خصوص سفارش یا استفاده از سرویس‌ها سوالی دارید؟

زمان‌بندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص می‌شود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه می‌باشد. شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند . ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد. ارسال پیامک با محتوای املاک یا دوره‌های MBA،فروش ارزدیجیتال، دلار و طلا مورد تایید نمیباشد.

در طرف مقابل، برخی از فروشگاه ها با ارائه شرایطی مانند دریافت کد تخفیف، شماره تماس مشتریان را گرفته و آن ها را از تخفیف و اطلاعیه های خود، آگاه می کنند. مجله خبری اس ام اس فارس بدون نیاز به سفته و کاملا رایگان با امکان عبور از بلک لیست است و برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی است. از این خطوط می‌توان در بخش ارسال تکی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد.

  • اگر ارگان و یا سازمانی حقوقی هستید، باید یکسری فرم را در اختیار داشته و اطلاعات حقوقی همراه با مهر و امضاء و سایر موارد مربوطه را ثبت کرده و از طریق ماژول “خط خدماتی” که در سامانه پیامکی فراپیامک قرار دارد، اقدام کنید.
  • کاربرهای حقیقی نمی‌توانند با شماره‌های همراه اول، خط خدماتی بگیرند.
  • در نتیجه، خط خدماتی با هدف ارسال اطلاعات ضروری و شرط رضایت کاربر به وجود آمد.
  • خط خدماتی 9000 برای اشخاص حقیقی اشخاص حقیقی می‌توانند در اپراتور 9000 بدون ارائه مدارک حقوقی، سفته یا چک اقدام به خدماتی کردن خط اختصاصی (خط خدماتی 9000) جهت ارسال به بلک لیست سیاه نمایند.
  • ارسال گواهی امضاء برای تمامی خطوط الزامی می‌باشد، جهت ادارات و ارگان‌های دولتی تنها معرفی نامه رسمی در سربرگ اداره ارسال گردد کافیست.
در خط‌های خدماتی اشتراکی، فقط می‌توانید به مشترکین خودتان پیامک بفرستید؛ همچنین محتوای پیامک هم باید طبق قوانین ذکرشده در تعهدنامه باشد و امکان لغو پیامک را در محتوای آن بگذارید. سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی هیچ فرقی با خط اختصاصی ندارد و اپراتور می‌تواند در یک ثانیه، صدها پیامک بفرستد. بعد از اینکه خط اختصاصی خودتان را دریافت کردید، نباید با آن پیامک تبلیغاتی بفرستید. اگر با این خط، کد تخفیف بفرستید و مسابقه‌ای را اعلام کنید، خط شما مسدود می‌شود. فراموش نکنید که اگر بیشتر از سه بار به تعهدات خود در رابطه با خطوط خدماتی عمل نکنید و پیامک انبوه بفرستید، تمام شماره‌های شما از لیست سفید حذف می‌شوند. خدماتی سازی خط اختصاصی ، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند.

هزینه هر پیامک همراه اول، ایرانسل و رایتل (تعرفه ۱۴۰۰)

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست ؟ خط خدماتی شرایط دریافت خط خدماتی خطوط خدماتیسامانه پیام کوتاه،پنل پیامکی ،فناوری هوشمند، پنل ارسال اس ام اس ، پنل انتخاباتی ،سامانه پیام کوتاه رایگان،دستگاه جی اس ام مودم، ارائه شماره خدماتی، ارسال پیامک به شماره های بلک لیست،ربات تلگرام،ارسال اس ام اس تبلیغاتی،خرید خط اختصاصی پیامک،خرید شماره پیامک 8 رقمی،قیمت شماره اختصاصی پیامک،سیستم ارسال پیام کوتاه،پنل پیام کوتاه اینترنتی،سیستم پیامک،پیامک جی اس ام،پیامک سیم کارتی،دستگاه پیام کوتاه،سامانه ارسال پیامک،ویژگی های سامانه | smsfars بسته هستند