خط خدماتی چیست؟ کاربرد و مزایا خطوط خدماتی قاصدک پیام | smsfars
این دسته از خطوط، مربوط به چندین کسب و کار بوده و مخاطبین از طریق آن، قادر به دریافت پیامک از جانب کسب و کار های مختلفی می باشند. این پیامک ها از نظر سرعت یکسان بوده و باید مطابق با قوانین مخابرات ارسال شوند. امکان لغو پیامک و ارسال پیام به لیست سیاه، از جمله ویژگی های این دسته از خطوط می باشند. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی) استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید. با خرید پنل پیامک کسب و کار خود را توسعه دهید، میتوانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری، سایت و اپلیکیشن خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.
فرم تعهد نامه همه اپراتورها یکسان بوده و فقط تعهدنامه اپراتور خط ثابت متفاوت است که به صورت جداگانه عنوان شده است. تکمیل فرم تعهد نامه اپراتور ۰۲۱-۰۲۶ در یک صفحه انجام شود وبصورت فیزیکی ارسال گردد. هر شرکت درزمان درخواست خط خدماتی مجاز به ثبت یک خط در یک اپراتور میباشد. دریافت کنند ها باید از دریافت پیامک کاملا رضایت داشته باشند و در صورت شکایت خط از حالت خدماتی خارج شده و ممکن است شامل جریمه از سمت پنل پیامک مخابرات شود.
- در صورتیکه کاربر به تعهدات خود در زمینۀ شمارههای خدماتی عمل نکند، شماره وی از لیست سفید خارج شده، امکان درخواست مجدد وجود نخواهد داشت.
- حداقل ۲۰۰ عدد لیست شماره های مخاطبین(همراه اول) در فایل اکسل ودر یک ستون قرار داده شود.
- نوبت دهی پیامکی امکانی است که توسط پنل اس ام اس برای استفاده تمام کسب و کار ها در جهت مدیریت زمان و تنظیم نوبت مراجعه کنندگان استفاده می شود.
برای کاربران حقیقی و حقوقی ابتدا قوانین ارسال از خطوط خدماتی عمومی را مطالعه نمایید. در ادامه می خواهیم بیشتر درباره مجله خبری اس ام اس فارس بدانیم و در این باره، اطلاعات مفیدی را دریافت کنیم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این زمینه می باشید یا می خواهید شرایط دریافت این خطوط را بررسی کنید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات ارزنده، دسترسی پیدا کنید.
اطلاعات
صندوقهای قرضالحسنه، شرکتهای بورسی و… جهت درخواست خدماتی کردن خطوط ملزم به ارائۀ مجوز از بانک مرکزی هستند. با ایجاد یک پیوند پیامکی در وب سایت خود، راهی سریع برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه دهید. جمع آوری شماره مشتری بهترین و شاید یکی از روش های کم هزینه تر برای تقویت تعامل با مشتریان هدفمند کسب و کار شما باشد. تنها با یک کلیک انواع روش های ثبت و ذخیره شماره موبایل مشتری را بخوانید. دسته ی دوم مربوط به خطوط سامانتل بوده و سرانجام دسته ی سوم، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد. ارائه فرم خدماتی در سربرگ شركت یا سازمان با مهر و امضای مدیرعامل.
نمونه تعهدنامه خطوط خدماتی
آسانک امکانی فراهم کرده تا شما بتواند خدماتی سازی خطوط را با مراحل زیر بهآسانی انجام دهید. توجه داشته باشید که امکان خدماتی کردن خط ثابت و غیرثابت فقط برای کاربران حقوقی مهیاست و درخواست کاربران حقیقی از سوی اپراتور پذیرفته نمیشود. به طور کلی سه راه برای خدماتی کردن خط وجود دارد تا بتوانید کلیه اطلاع رسانی های لازم و مهم برای کسب و کارتان را به افراد ارسال کنید و از لیست سیاه عبور کنید. نوبت دهی پیامکی امکانی است که توسط پنل اس ام اس برای استفاده تمام کسب و کار ها در جهت مدیریت زمان و تنظیم نوبت مراجعه کنندگان استفاده می شود. در این مقاله امکانات، مزایا و موارد کاربرد سیستم نوبت دهی پیامکی را بخوانید.