دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟ ️ 30% تخفیف تابان اس ام اس | smsfars

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی (به جز در اپراتور ۵۰۰۰۱) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید. خط خدماتی برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را میشناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند پیامک هایی با شماره خدماتی ارسال میشود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال می شود. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظر دریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و …) . بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی ، پیامکهای تبریک ، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. در پیامهای اطلاعرسانی راه ارتباطی و لینک و اسم برند ذکر نمیشود.

مزایا خط خدماتی و کاربرد آن

در مرحله ی سوم، باید فرمی که تکمیل شده است را در کنار تصویر سفته و شماره اکسل، در پنل مورد نیاز تکمیل نمایید. حال باید منتظر بررسی کارشناس باشید تا مدارک تایید و آماده انجام خدمات شود. در مرحله ی بعد، مدارک تایید شده و توسط کارشناس به اپراتور ارسال می شود. پس از انجام این کار، در صورت تایید اپراتور، می توانید مجله خبری اس ام اس فارس خود را جهت ارسال پیامک، استفاده نمایید.

خدماتی کردن خطوط اختصاصی

خط خدماتی شامل خطوطی هستند که با خرید این خطوط می توانید به شماره هایی که جز بلک لیست مخابرات بوده و نیز جزء مشترکین شما هستند پیامک ارسال نمایید. در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. در صورتی که حتی به یک شماره غیر از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهید پیامک تبلیغاتی محسوب شده و شامل جریمه می گردد. هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود. برای اینکه متوجه اهمیت خط خدماتی برای یک شرکت، سازمان یا کسب و کار شوید، باید به خوبی با مزایای آن آشنا شوید. این دسته از خطوط از جهات مختلفی می تواند یک مجموعه را متمایز کند.

شرایط جدید خطوط خدماتی

در خط‌های خدماتی اشتراکی، فقط می‌توانید به مشترکین خودتان پیامک بفرستید؛ همچنین محتوای پیامک هم باید طبق قوانین ذکرشده در تعهدنامه باشد و امکان لغو پیامک را در محتوای آن بگذارید. سرعت ارسال پیامک با خط اشتراکی هیچ فرقی با خط اختصاصی ندارد و اپراتور می‌تواند در یک ثانیه، صدها پیامک بفرستد. بعد از اینکه خط اختصاصی خودتان را دریافت کردید، نباید با آن پیامک تبلیغاتی بفرستید. اگر با این خط، کد تخفیف بفرستید و مسابقه‌ای را اعلام کنید، خط شما مسدود می‌شود. فراموش نکنید که اگر بیشتر از سه بار به تعهدات خود در رابطه با خطوط خدماتی عمل نکنید و پیامک انبوه بفرستید، تمام شماره‌های شما از لیست سفید حذف می‌شوند. خدماتی سازی خط اختصاصی ، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند.

http://arya-cctv.irزمان‌بندی تبدیل خطوط خدماتی از طرف اپراتورها مشخص می‌شود و این زمان فقط در اختیار اپراتور مربوطه می‌باشد. شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند . ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد. ارسال پیامک با محتوای املاک یا دوره‌های MBA،فروش ارزدیجیتال، دلار و طلا مورد تایید نمیباشد.

  • در واقع یکی از مهم ترین جنبه های تبلیغاتی و بازاریابی، استفاده از همین خطوط می باشد.
  • خطوط خدماتی عملکردی مشابه خطوط تبلغاتی دارند با این تفاوت که شما باید از این خط تنها به عنوان اطلاع رسانی های مهم و خاص استفاده نمایید و متن پیام شما نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد .
  • ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد.
  • برای اطلاع از انواع کلاهبرداری از طریق پیامک و اقدامات لازم برای مواجه با پیامک های جعلی کلیک کنید.

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟ ️ 30% تخفیف تابان اس ام اس | smsfars بسته هستند