دسته‌بندی نشده

خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟ ️ 30% تخفیف تابان اس ام اس | smsfars

با توجه به اینکه اپراتورهای مختلفی برای ارائه پیش شماره ها وجود دارند در نتیجه تعرفه خطوط اختصاصی نیز متفاوت خواهد بود. ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی به هیچ وجه امکان پذیر نیست. این کار برخلاف قانون است و از طریق این خطوط که در اختیار شما قرار می‌گیرد فقط می‌توانید پیامک‌های مجله خبری اس ام اس فارس اطلاع‌ رسانی ارسال کنید. خطوط سامانتل همان خطوط خدماتی بدون سفته هستند و اشخاص حقیقی می‌توانند از این خط استفاده کنند. با استفاده از این خط می‌توانید به لیست سیاه مخابرات پیام بفرستید. فراموش نکنید که نمی‌توانید شمارهٔ خود را انتخاب کنید و یک شمارهٔ تصادفی به شما داده می‌شود.

تعهد می نماید از خط ……………… تنها به باشگاه مشتریان خود پیامک ارسال نماید ، همچنین متعهد می گردد پیامکی با محتوای اینکه ” در صورت عدم تمایل دریافت پیامک از این مجموعه عدد …. (1 یا 2 و یا ..) را ارسال نمایید تا پیامک برای شما ارسال نشود” را از خط …….. برای خدماتی کردن خطوط در ابتدا باید دارای شرکت حقوقی، شناسه ملی و شماره ثبت اختصاصی باشید. در احراز هویت حقوقی خطوط داشتن این اطلاعات ضروریست و در صورت حقیقی بودن احراز هویت خطوط انجام نخواهد شد. داشتن سایت معتبر و ایمیل سازمانی نیز از دیگر ملزومات برای تبدیل خطوط خدماتی است. بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور در صورت موافقت معمولا 30 تا 40روز بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.

خط خدماتی چیست؟ شرایط دریافت خطوط خدماتی پیامک

زمانی که بازاریابی پیامکی به درستی انجام شود، می‌تواند راهی بسیار موثر برای ارسال اخبار بد نیز باشد. برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا و معایب این پنل ها آشنا می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید. تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد. ارائه تصویر كارت ملي مديرعامل، نماينده مديرعامل يا نماينده قانوني شركت كه در تعهدنامه معرفي شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد.

  • برخی از کاربران این تصور را دارند که خط خدماتی دارای سرعت ارسال کمتر یا بیشتری نسبت به خطوط تبلیغاتی عادی است؛ اما این طور نیست و سرعت ارسال پیامک ها به خدماتی یا تبلیغاتی بودن خط ارتباطی ندارد.
  • دسته ی دوم مربوط به خطوط سامانتل بوده و سرانجام دسته ی سوم، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد.
  • سرانجام دسته ی آخر از انواع خطوط پیامکی خدماتی، مربوط به خطوط اختصاصی می باشد.

دریافت خط خدماتی (بدون سفته و رایگان) با امکان ارسال‌ پیامک‌هایی بلک لیست جهت که جنبه اطلاع رسانی دارند به سامانه اضافه شده است. برای فعال سازی خط خدماتی اختصاصی برای افراد حقیقی نیازی به سفته نمی‌باشد و باتوجه به اینکه شما سفته از افراد حقیقی در حال حاضر دریافت نمی‌شود. متاسفانه بدون خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک به بلک لیست ها وجود ندارد و حتما می بایست از طریق این خطوط پیامک ارسال کنید. اگر حدود 70% مشترکین تلفن همراه را نادیده بگیرید بدون استفاده از خط خدماتی نیز می‌توانید از پیامک کد فعال سازی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها آزاد است، استفاده کنید که مطمئنا مد نظر شما چنین چیزی نیست. پیش از آنکه به راه تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی برسیم، باید ببینیم چرا خدماتی کردن خطوط مهم است. مشترکانی که اعلام کرده‌اند تمایلی به دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی ندارند در این لیست قرار می‌گیرند.

خدماتی کردن خطوط – نحوه ، مراحل و شرایط انجام

تیم پشتیبانی پیام رسان ، آماده مشاوره تبلیغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند . • متقاضی خدماتی سازی باید دارای کد اقتصادی جهت احراز هویت باشد. شرکت‌هایی که نمایندگی‌های متعددی دارند، نمی‌توانند از فایل‌های مشترک و یکسان استفاده کنند. درخواست هايي با عنوان موسسات خيريه , دانشگاه و مدارس از سمت همراه اول رد شده و خدماتي نمی شوند. در ابتدای متن عباراتی مثل “مشتری گرامی، کابر عزیز، همکار گرامی، دانش پژوه عزیز” ذکر شود. وارد نمودن آدرس سایت در فرم فقط برای افرادی که اینماد دارند الزامیست.

http://arya-cctv.ir

دیدگاه‌ها برای خط خدماتی چیست؟ چگونه خط خدماتی “بدون دردسر” بگیریم؟ ️ 30% تخفیف تابان اس ام اس | smsfars بسته هستند